Wel grappig dat deze oude slee nogeens met een reeks foto's Df haalt. Voor de meelezers: deze auto is in de 11 jaar dat mijn vader (geen autoliefhebber) hem bezit slechts een keer of 3 gepoetst en eigenlijk had ik gedacht dat hij hem nu weleens zou inruilen, maar nee hij vroeg mij of ik nog een goed poetsbedrijf kende want het rijdt nog zo lekker. Ik had eens wat van John's werk hier voorbij zien komen en aangezien John in de regio woont, gelijk maar eens de proef op de som genomen. Per Pb contact gelegd en een afspraak gemaakt. Het enige verzoek van John was of de auto een nachtje of twee mocht blijven staan want hij gaat voor het optimale resultaat en dat kost natuurlijk tijd.
Afgelopen maandag de auto gebracht en woensdag weer gehaald met zoals op de foto's te zien een verbluffend resultaat. John is twee dagen zoet geweest en vertelde alleen al aan de motorkap 3,5 uur besteed te hebben. Niet dat dat hem interesseert want hij telt zijn uren niet maar doet dit puur uit liefhebberij; een echte Freak dus. Hij gaf mij daarnaast ook uitleg over zijn werkwijze en liet me ook nogeven zijn magazijntje/schuurtje met waxen/ polijstmiddelen en poetsgereedschap zien (hier hingen trouwens ook de nodige certificaten van cursussen door wax importeurs). Zijn aanpak laat zich (wat ik ervan begreep) het best omschrijven als een voorzichtige waarbij hij de lak(dikte) zoveel mogelijk wil behouden en max wil laten glanzen met een spiegelglad resultaat.
Kortom ik kan 'm iedereen aanbevelen.

voor de kenners: de wax die op deze auto gebruikt is heet Fuzion.
John nogmaals: