Leon FR met VDV-pakket besteld
- Tristan
- Michel P
Zijn die sportec velgen lichten, dan liever die, fraai en functioneler.Tristan schreef:Tja, over die wielen heb ik zitten twijfelen. Ze zijn niet erg licht en niet echt origineel, maar staan de auto gewoon erg goed. Maar goed, als ik ze zat ben na een tijd, kan ik altijd nog een andere set monteren. Maar voorlopig vind ik het schitterende velgen voor onder een FR.
Michel
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Gefeliciteerd!
Ben niet bepaald fan van de laatste Seat modellen (vind de Altea, Leon en de Toledo teveel op elkaar lijken en ze hebben me een iets te hoge 'MPV' look) maar dit is wel een heel fraaie uitvoering zo. Ik geloof ook absoluut dat de value-for-money verhouding ongeëvenaard is bij Seat.
Veel plezier ermee, helaas nog ff wachten.
Ben niet bepaald fan van de laatste Seat modellen (vind de Altea, Leon en de Toledo teveel op elkaar lijken en ze hebben me een iets te hoge 'MPV' look) maar dit is wel een heel fraaie uitvoering zo. Ik geloof ook absoluut dat de value-for-money verhouding ongeëvenaard is bij Seat.
Veel plezier ermee, helaas nog ff wachten.

- Tristan
Kom anders in januari ff bij me langs. Kan je ff een rondje sturen, weet zeker dat je enthousiast zal zijn.Marc RS4 schreef:K moet eerlijk bekennen na mijn aanvankelijke negatieve kijk op de LeonII dat ie er zo wel te pruimen uitziet....
Een 1.6 lijkt nergens op maar zo zou het wel voor de deur kunnen staan...

- Macboy
- Tristan
- Topfuel
Zou je niet de eerste 2000km gewoon standaard/in rijden?Tristan schreef:Auto is inmiddels gearriveerd bij de importeur. Dinsdag 2 januari kan ik waarschijnlijk de auto ophalen. Dan t/m zaterdag met 200pk en dan die ochtend naar JD Engineering om dan weer met ca. 270 a 280pk en 400Nm weer naar huis te gaan. Erg leuk om even het verschil te voelen.
Als je al gaat tunen zou ik hem niet te vaak in het rode rijden tot +- 2000km!?
-
Ik heb informatie ingewonnen om de nieuwe TT te laten chippen. Echter via de importeur met fabrieksgarantie (chip is van Abt, die zelf ook 100.000 km garantie geven)
Ik zit echter nog in de ruime veilige marge, van 200 tot 240.
Je kunt ook via Abt naar 270 laten tunen met een grotere Turbo, maar dit is niet via de importeur met garantie mogelijk.
Heb alles in een duidelijke documentatie zwart op wit staan.
Wil het voor 99% zeker laten doen, maar kreeg te horen dat ik eerst 2000km zonder chiptuning moest inrijden. Van zowel de importeur als de dealer.
Ik zeg maar wat mij verteld is
De 2.0 TFSI - DSG zou dan van 6.4 naar 5.8 gaan 0/100km volgens Abt
En top van 240 naar 250.
http://www.abt-sportsline.de/fileadmin/ ... let_V4.pdf
Ik zit echter nog in de ruime veilige marge, van 200 tot 240.
Je kunt ook via Abt naar 270 laten tunen met een grotere Turbo, maar dit is niet via de importeur met garantie mogelijk.
Heb alles in een duidelijke documentatie zwart op wit staan.
Wil het voor 99% zeker laten doen, maar kreeg te horen dat ik eerst 2000km zonder chiptuning moest inrijden. Van zowel de importeur als de dealer.
Ik zeg maar wat mij verteld is

De 2.0 TFSI - DSG zou dan van 6.4 naar 5.8 gaan 0/100km volgens Abt
En top van 240 naar 250.
http://www.abt-sportsline.de/fileadmin/ ... let_V4.pdf
- Tristan
Wanneer trek je 'm nou constant in het rood? Niet onder woon/werk verkeer, en motoren zijn ook al ingelopen op de testbank. Het kan helemaal niet kwaad om meteen te chippen. Gewoon netjes warmrijden en af en toe op z'n staart trappen.TopFuel schreef:Zou je niet de eerste 2000km gewoon standaard/in rijden?Tristan schreef:
Als je al gaat tunen zou ik hem niet te vaak in het rode rijden tot +- 2000km!?
- Tristan
@Rebel: Weet dat je sceptisch bent tegenover de JD/VDV constructie, maar dat zou zeker een goede oplossing zijn. Fabrieksgarantie via VDV en je chip op maat laten maken op jouw eisen. Bij ABT krijg je een standaard prog'je, niet op jouw auto geschreven en daar zijn behoorlijk wat blokken door geploft.
- Jan Visser
Even voor de duidelijkheid Tristan.
Motoren worden niet ingelopen op de testbank.
Verder maakt het voor het inrijden echt niks uit of je de auto nu met of zonder de snelle chip inrijdt.Zolang je de auto maar niet te veel belast de eerste paar duizend kilometers.Hoelang het inrijden duurt verschilt per merk.Bij sommige merken zeggen ze dat het niet nodig is en bij andere merken duurt het soms echt nog meer dan 10000km!!!
Gewoon even aan Edwin vragen.Die weet het wel.
Motoren worden niet ingelopen op de testbank.
Verder maakt het voor het inrijden echt niks uit of je de auto nu met of zonder de snelle chip inrijdt.Zolang je de auto maar niet te veel belast de eerste paar duizend kilometers.Hoelang het inrijden duurt verschilt per merk.Bij sommige merken zeggen ze dat het niet nodig is en bij andere merken duurt het soms echt nog meer dan 10000km!!!
Gewoon even aan Edwin vragen.Die weet het wel.