Met jouw auto moet je toch wel een bekende zijn bij Henny van Doorn, jij bent de uitverkorene om de feiten boven tafel te halen in deze verdachte zaak

Je zou het denken, maar nee, ben der in 2007 een 2 of 3x geweest? de rest doe ik zelf of via de BMW dealer...helaas ligt het niet echt in de buurt, al is het ook weer niet zo ver.sunchaser schreef:@GTRene;
Met jouw auto moet je toch wel een bekende zijn bij Henny van Doorn, jij bent de uitverkorene om de feiten boven tafel te halen in deze verdachte zaak
Of de 97-er heeft een import kenteken van 2003 en wordt als origineel NL 2003 verkocht met een aangepaste kilometerstandGTRene schreef:ow ik lees nu in de advertentie...dat de 1 van 1997 is en de ander van 2003?...toch 2 verschillende dan...of mis ik iets...datum van opbouw 2003 ofzo...
Thune De RalleySnipe schreef:Thunder Alley
Nee, maar ik heb altijd zo mijn gedachten bij winkels met dergelijke namen.Nils SCI schreef:Thune De RalleySnipe schreef:Thunder Alley... ben je bekend met deze zaak?
Is wel een betrouwbare zaak hoor, zit bij ons in het dorp, hebben het nu wel moeilijk (crisis). Hebben in het verleden ook een trike verhuur gehad ....Snipe schreef:Nee, maar ik heb altijd zo mijn gedachten bij winkels met dergelijke namen.Nils SCI schreef:Thune De RalleySnipe schreef:Thunder Alley... ben je bekend met deze zaak?
CrashHouse schreef:Nog steeds te koop. Staat nu al enige tijd bij mijn zwager terwijl ik nu al geruime tijd op Curacao woon. Achteraf had ik hem toch gewoon mee moeten nemen, maar dat is nu achteraf praten. Nu alsnog hier naartoe laten komen is dan ook geen optie.
Reminder:
1998 MX-5 1.8 NB met een GT-28R turbo.
Complete 3" uitlaatsysteem van voor tot achter.
Greddy Emanage Ultimate
Hallman boostcontroler
Innovate Wideband Lambda
Intercooler
550 cc RX-7 injectoren.
Power Boost Valve brandstofdrukregelaar.
Walbro 255 hp brandstofpomp.
Console met olietemperatuur-, boostdruk- en accuspanningsmeter.
Clarion autoradio met bluetooth carkit met boommicrofoon.
16" zwarte lm velgen van Team Dynamics.
RVS remleidingen.
Vouwdak is 1,5 jaar oud.
Exedy 3 puck sportkoppeling.
Gemeten 252,1 pk.
Doe een goed bod en hij i van jou. Ja ik weet dat het recessie is en dat de verkoop lastig is en daar zal ik ook rekening mee houden.
Contact zal per mail via mij lopen, de verkoop via mijn zwager in Den Haag. Effe op en neer is wat lastig namelijk...
Nils SCI schreef:Wel een beetje een hoge prijs ...
Prijs € 29.950
Carrosserievorm Coupé
Transmissie Handgeschakeld
Bouwjaar 1977
Brandstof Benzine
Kleur BLAUW Metallic
Aantal deuren 2
Kilometerstand 39.221 km