Tom V schreef:Welkom Phil, stel je even voor....
Heb sinds een week een MacBookPro 15". Ging voor de snelle, kwam met de gewone de winkel uit. Kreeg de vraag of ik 'm gebruik om te gamen, antwoord is NEE, kreeg toen te horen dat het dan nergens op sloeg om de rappe te nemen. Die sterkere videokaart heb ik niet nodig en de rest is achteraf te pimpen voor minder dan die 500 verschil. Draait en bewerkt probleemloos HD filmmateriaal en dat is het zwaarste wat ik er (af en toe) mee zal doen. Voor de rest heel erg happy ermee, je komt thuis, trekt dat ding uit de doos, stelt datum, tijd en netwerk wachtwoord in en kan aan het werk.indobesar schreef:zit te twijfelen tussen een MBP 15,4 basis en snellere variant. Is de shared videeokaart zoveel minder in daadwerkelijke prestaties? In hoeverre is de hogere processorsnelheid merkbaar?
De MB is veel goedkoper, maar 13,3" vind ik wat aan de kleine kant.
Iemand ervaringen?
steve smith schreef:Heb sinds een week een MacBookPro 15". Ging voor de snelle, kwam met de gewone de winkel uit. Kreeg de vraag of ik 'm gebruik om te gamen, antwoord is NEE, kreeg toen te horen dat het dan nergens op sloeg om de rappe te nemen. Die sterkere videokaart heb ik niet nodig en de rest is achteraf te pimpen voor minder dan die 500 verschil. Draait en bewerkt probleemloos HD filmmateriaal en dat is het zwaarste wat ik er (af en toe) mee zal doen. Voor de rest heel erg happy ermee, je komt thuis, trekt dat ding uit de doos, stelt datum, tijd en netwerk wachtwoord in en kan aan het werk.indobesar schreef:zit te twijfelen tussen een MBP 15,4 basis en snellere variant. Is de shared videeokaart zoveel minder in daadwerkelijke prestaties? In hoeverre is de hogere processorsnelheid merkbaar?
De MB is veel goedkoper, maar 13,3" vind ik wat aan de kleine kant.
Iemand ervaringen?
Welke Versie of Ubuntu heb je?Tom Westendorp schreef:Zijn er hier ook mensen bekend met Ubuntu? Gisteren geinstalleerd, werkt echt mooi! Alleen mijn wifi kaart werkt niet meerMaar die doet het onder xp nu ook niet, met of zonder driver maakt geen verschil.
De gratis applications maken in mijn ogen veel goed,Rob Schouten schreef:Ik had Ubuntu op m'n EEPC, vond het niet overtuigend genoeg en heb er toen weer XP opgezet.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], De fiscalist, Edwin de Haas, Eric Z, EvdP, Google [Bot], jos_br, looney16v, RJK en 13 gasten