DOWNFORCE MOTORSPORT
-
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
was leuk stukje tv idd 

- StefanW
- Auto: 106 Rallye S2
Zapte er toevallig langs vanochtend. Erg leuk!
- PeerH
+1. Een volledig item kost flink aantal knaken lijkt me zo. Dan maar vooraan rijden, kunnen ze niet om je heenStefanCS schreef:Zapte er toevallig langs vanochtend. Erg leuk!

- DownforceNico
een foto van de werken voor zandvoort
- Bijlagen
-
- Forcedown 010.JPG (133.16 KiB) 1636 keer bekeken
-
Merchandise is binnen, mooi spul man!
(Zeker die sporttas, die trui laat ik nog ff liggen veels te warm
)
(Zeker die sporttas, die trui laat ik nog ff liggen veels te warm

-
De nieuws- en persberichten van Downforce hebben een RSS-feed. Via een RSS-reader (of bijvoorbeeld iGoogle) kun je deze feed inladen zodat nieuwe berichten automatisch verschijnen:
http://www.downforce.nl/feeds/news" onclick="window.open(this.href);return false;
Alle foto's die gemaakt worden door Marknauta.nl en Luukvankaathoven.nl zijn voortaan te bekijken via Flickr (en staan natuurlijk ook allemaal op de Downforce website).
http://www.flickr.com/downforce" onclick="window.open(this.href);return false;
En er komen filmpjes (o.a. vanuit de auto's!) waar Luuk voor gaat zorgen. Dus na komend weekend zal hier ook wat te vinden zijn (en natuurlijk ook weer op de Downforce website):
http://www.vimeo.com/downforcenl" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor de hippe mensen met Twitter is Downforce ook te volgen, al het nieuws, foto's en videos die online komen worden via Twitter geupdate:
http://twitter.com/downforcenl" onclick="window.open(this.href);return false;
Downforce heeft ook een eigen hyve

Daar moet je ook al lid van worden dus!
http://downforcemotorsport.hyves.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Kortom, mensen op internet kunnen nu ook al niet meer om Downforce heen

En we hebben nog meer in petto (naast podiumplaatsen in de DSC natuurlijk

-
Hoe zit het met de webshop?
N.
N.
-
Die is nog niet af. Komt zo snel mogelijk.
Tot die tijd even Peter of Jan een berichtje sturen. Of aanstaand weekend naar Zandvoort komen, want daar is alle merchandising ook te koop
Tot die tijd even Peter of Jan een berichtje sturen. Of aanstaand weekend naar Zandvoort komen, want daar is alle merchandising ook te koop

- Peter Tunissen
Alleen vertrek ik morgenvroeg al richting Zandvoort, dus daar kopen is het gemakkelijkste en anders moet je even wachten tot na het weekend. 

-
maabdag maar ffies kijken dan 

- Downforce Hans
kom gezellig zondag johMetchu schreef:maabdag maar ffies kijken dan

- Barend
- Auto: F20 m135i
Ik vind het erg jammer, maar ik kan dit weekend niet komen.. 
Ik vertrek donderdagavond naar Noorwegen en kom maandag pas terug. Berlijn was vorig weekend, ik had me een weekend vergist.
Ik heb donderdag overdags wel tijd, maar ik weet niet of ik dan welkom ben om even te komen kijken bij de tests. Dat is natuurlijk als jullie er donderdag al zijn, ik heb geen idee?

Ik vertrek donderdagavond naar Noorwegen en kom maandag pas terug. Berlijn was vorig weekend, ik had me een weekend vergist.
Ik heb donderdag overdags wel tijd, maar ik weet niet of ik dan welkom ben om even te komen kijken bij de tests. Dat is natuurlijk als jullie er donderdag al zijn, ik heb geen idee?
Laatst gewijzigd door Barend op 27 mei 2009, 00:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- Peter Tunissen
Tuurlijk wel! 
Dennis en ik zijn er vanaf woensdagavond (maar het echte feest zal donderdagmiddag pas losbarsten
).

Dennis en ik zijn er vanaf woensdagavond (maar het echte feest zal donderdagmiddag pas losbarsten

- Barend
Tof! Lijkt me leuk! Ik doe wel even een PM sturen mbt toegang enzo..Peter Tunissen schreef:Tuurlijk wel!
- Peter Tunissen
Bel me anders morgen maar even, 06-50212847.
Of donderdag als je er bent, kan ook.
PB's lig ik hopeloos mee achter en heel veel ben ik niet meer online voordat ik richting CPZ vertrek.
Of donderdag als je er bent, kan ook.
PB's lig ik hopeloos mee achter en heel veel ben ik niet meer online voordat ik richting CPZ vertrek.

- Barend
Nog beter! Ik bel je donderdag wel!
- Snipe
Het gaat er steeds beter uitzien op downforce.nl.Tom schreef: heel verhaal
Persoonlijk vind ik Twitter nogal sukkelig, maar verder

-
Thanks.Snipe schreef:Het gaat er steeds beter uitzien op downforce.nl.Tom schreef: heel verhaal
Persoonlijk vind ik Twitter nogal sukkelig, maar verder
Twitter is toch wel grappig. Ik vond het eerst ook helemaal niks (wat boeit het mij wat anderen doen), maar ik vind het nu wel iets toevoegen. Het is ook wel iets breder dan 'wat doet iemand'. En dat hele gedoe waar de media op geilt dat nieuws zo snel rond gaat, tja dat boeit mij persoonlijk ook weinig. Je moet gewoon wat bekenden hebben die er ook actief mee bezig zijn, en mensen die dezelfde interesses hebben (bijv. hetzelfde vakgebied en daardoor nieuwtjes te melden hebben). Het is allemaal behoorlijk realtime, veel mensen hebben het ook op hun telefoontje met camera.
Voor Downforce is het een extra manier om naar buiten te treden, zijn vast mensen die het wel gebruiken en zo gemakkelijk up-to-date blijven of op die manier juist met Downforce in aanraking komen

- Snipe
Ik ken voor zover ik weet ook niemand die Twittert, dat maakt het niet echt interessanter natuurlijk.
-
Potverdrie ik heb nog een dikkere pens dan ik dacht
http://www.flickr.com/photos/downforce/3566739387/

- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Re: Downforce Motorsport
Ik neem aan dat dit nog staat Peter.....ik ben er namelijk ook de 25stePeter Tunissen schreef:Zo, de hoogste tijd om hier weer even wat leven in de brouwerij te schoppen.
We hebben dit weekend weer even overlegd en kunnen iedere DF'er in de gelegenheid stellen om eens een circuitdag in zo'n 1-serie te rijden! :!:
Wat moet je daar dan voor doen?
Heel simpel, help Downforce aan een sponsor en op 25 juni (de volgende DF CPZ dag) zorgen wij dat er de hele ochtend een 130i & instructeur voor je klaar staat, zodat je ook zelf eens kunt ervaren hoe geweldig zo'n DSC auto nou rijdt!
Dus maak je werkgever, kennissen, vrienden of accountant maar gek, zou ik zeggen.
Als je een (link naar een) sponsorplan mee wilt sturen, dan vind je dat hier:
http://www.driving-fun.com/sponsorplan2009.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor meer informatie kun je me altijd even een PB'tje sturen of bellen (06-50212847).

-
Zag gisteravond toevallig DSC op Motors TV. Heel gaaf. Zowel Downforce als Luco in de spotlight, klasse!
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Haha. Lol Brian!BrianV schreef:Potverdrie ik heb nog een dikkere pens dan ik dacht![]()
![]()
-
Welvaart was het tochMark Nauta schreef:Haha. Lol Brian!BrianV schreef:Potverdrie ik heb nog een dikkere pens dan ik dacht![]()
![]()

-
http://www.motorstv.com/car/gt/dutch-su ... motorsport" onclick="window.open(this.href);return false;DSC: Big plans for Downforce Motorsport
Downforce Motorsport will field a fleet of BMW 130is in the Dutch Supercar Challenge this season.
The Netherlands-based team had a couple of exploratory outings in the series at the end of last season, but are now ready for a season-long campaign in what should be an exciting year for the team.
Youngster Jitse Villerius drove for the team during their DSC debut last season, driving a Mini Cooper and then switching to the BMW 130i. After a number of points-scoring results the Dutch racer will return to Downforce Motorsport for the championship this year in the Sport 1 category.
Also confirmed for 2009 is team newcomer Peter Tunissen while the team is still in discussions with several other drivers as the team has seven BMWs at its disposal after expanding significantly over the winter.
Team boss Jan Ozephius said: “After our first season we’re no longer rookies. We now have seven BMW 130is and our own workshop in Gastel. We also have a race transporter flying the colours of the team. Most importantly we have a group of young, enthusiastic people who all have their own input. I do not consider Downforce Motorsport as my team, but one which belongs to all the people who work for us. During our participation in the Dutch Supercar Challenge, the input of every team member is of vital importance.”
Ozephius explained the reasons why his team is committing so heavily to the DSC. “It’s a very professional championship with an international calendar which includes the likes of Spa, Donington and Zandvoort.”
Watch highlights of the opening round of the Dutch Supercar Challenge from Spa-Francorchamps on Saturday 02 May at 4pm (BST) on Motors TV (Sky Channel 413, Virgin Media 545).
Andy Wilkinson
Cool! 8)