Jeroen rijdt een zilveren 106! 8)René schreef:JeroenT?
http://images.mw-sportfoto.de/touri06/t ... 9-0766.jpg
DF op de Nurburgring 15 oktober
- Jan Visser
Ja hoor Maik,niks aan de hand.Zat nog net zo slecht als ervoorMaik schreef:Jan, zat je haar nog wel goed na het rondje?![]()

Laatst gewijzigd door Jan Visser op 16 okt 2006, 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Auto: M3P, 130i
[img:600:400]http://people.freenet.de/fotos-nordschl ... G_4244.jpg[/img]
Deze M3 spinde en Marcel zat eerste rangs! Kon het van een afstandje ook goed zien...
Deze M3 spinde en Marcel zat eerste rangs! Kon het van een afstandje ook goed zien...
- Jan Visser
-
http://images5.fotopic.net/?iid=yjwkr9& ... noresize=1
Deze CSL-en gingen trouwens ontzettend hard tekeer....
Deze CSL-en gingen trouwens ontzettend hard tekeer....
- Bert ///M3
- Jan Visser
Was weer een leuk en lange dag.
Het was alleen veels te druk naar mijn mening.Heb daardoor ook nauwlijks gereden.De baan is 2 keer behoorlijk lang dicht geweest vanwege ongelukken.Nog met een aantal D-F leden gepraat over van alles en nog wat.Voor de rest een hoop leuke auto's gezien en nog even een rondje met Maik meegereden.Hemmes horen vloeken omdat hij z'n remschijven kapot getrapt heeft (gaat ook wel mal over de ring heen heb ik gehoord).
Later op de dag nog even bij die eet tent (sauna) van Sabine??? gegeten met een klein groepje.En even bij gepraat over de dag en hoe het ging verder.Rond een uurtje of acht weer richting huiswaarts en nog even stoom afblazen op de autobahn.
En de Prelude is kut op de Ring.Hij voelt aan als de Pacific Princess op een ruige zee.Had ik de Civic nog maar bedenk ik mij nu.
Het was alleen veels te druk naar mijn mening.Heb daardoor ook nauwlijks gereden.De baan is 2 keer behoorlijk lang dicht geweest vanwege ongelukken.Nog met een aantal D-F leden gepraat over van alles en nog wat.Voor de rest een hoop leuke auto's gezien en nog even een rondje met Maik meegereden.Hemmes horen vloeken omdat hij z'n remschijven kapot getrapt heeft (gaat ook wel mal over de ring heen heb ik gehoord).
Later op de dag nog even bij die eet tent (sauna) van Sabine??? gegeten met een klein groepje.En even bij gepraat over de dag en hoe het ging verder.Rond een uurtje of acht weer richting huiswaarts en nog even stoom afblazen op de autobahn.
En de Prelude is kut op de Ring.Hij voelt aan als de Pacific Princess op een ruige zee.Had ik de Civic nog maar bedenk ik mij nu.

- René
Bert, deze: http://ringbild.fotopic.net/p35160204.html
-
Damn, het waren twee identieke CSL-en. Zwart met wit en een hoop reclame stickers.... Erg apart.Bert ///M3 schreef:Plaatje doet het niet. Maar, zwarte, blauw/grijze en 1 in BMW motorsport kleuren? Zijn een stel zwitsers en die kunnen inderdaad bloedhard rijden met die dingen...
Edit: Dat is hem idd!
- René
- Elmar
Ik was er voor 10 uur s'ochtends en heb toen tot 11.45 uur een rondje of 7/8 gereden. 1e rondje zat ik toevallig achter Nandor. Denk dat mijn BTG liep van 14 min. in het begin tot 11 min. laatste rondje
, anyhow het ging wel steeds beter. Vond ook dat de M3 hier veel beter tot zijn recht kwam dan de trackday op Zandvoort, door het gemis aan baan kennis reed ik bij lange na niet op de limiet van de M3, waardoor ik gespaard werd van onderstuur. Door het slechte wegdek was het "slappe" onderstel ook een voordeel.
Rond 12 uur naar de meeting point gelopen en een aantal mensen gesproken. Toen vond ik weer eens tijd om wat rondjes te doen, maar helaas was net de baan afgesloten, toen ben ik maar gaan tanken en rond de Ring gaan rijden. Bij terugkomst was de baan nog steeds gesloten en de auto weer geparkeerd. Na een tijdje babbelen en de Ring weer open was de auto opgehaald. Ik stond buiten geparkeerd en het duurde een half uur eer ik op de rotonde was en de Ring was weer dicht. Ik had het toen wel gezien en ben maar naar huis gereden. Heb nog wel 7 of 8 ronden op de kaart staan, dus binnekort toch maar richting de Ring rijden.

Rond 12 uur naar de meeting point gelopen en een aantal mensen gesproken. Toen vond ik weer eens tijd om wat rondjes te doen, maar helaas was net de baan afgesloten, toen ben ik maar gaan tanken en rond de Ring gaan rijden. Bij terugkomst was de baan nog steeds gesloten en de auto weer geparkeerd. Na een tijdje babbelen en de Ring weer open was de auto opgehaald. Ik stond buiten geparkeerd en het duurde een half uur eer ik op de rotonde was en de Ring was weer dicht. Ik had het toen wel gezien en ben maar naar huis gereden. Heb nog wel 7 of 8 ronden op de kaart staan, dus binnekort toch maar richting de Ring rijden.
- Maik
- Bert ///M3
En er dan zeker achter komen dat je niet rechtdoor de GP Stecke op kan tijdens TF 
Ik heb hem al meer als 1000 keer gereden in racer, maar kan dat niet vertalen naar baankennis in het echt zeg maar op 1 of andere manier. Ga ik hem in GTR2 doen lig ik ook al op de helft op mijn dak. Dus dat oefenen met computerspelletjes geloof ik niet zo in.

Ik heb hem al meer als 1000 keer gereden in racer, maar kan dat niet vertalen naar baankennis in het echt zeg maar op 1 of andere manier. Ga ik hem in GTR2 doen lig ik ook al op de helft op mijn dak. Dus dat oefenen met computerspelletjes geloof ik niet zo in.
- Maik
-
Wel iets teveel baan gebruikt Oeps
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=MTY78KVK
copy paste en link in de balk zetten
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=MTY78KVK
copy paste en link in de balk zetten
- Dennis Cavallino
- Bert ///M3
- Peter Tunissen
Hahaha, alle hooligans hier verzamelen! 
In de Impreza daar ook wel eens door het gras gestuurd, alles voor de kijkcijfers en die bocht knijpt ook wat meer dan je verwacht vindt ik altijd. Weekje erna in de e30 net zo makkelijk bijna de hekken in, AWD helpt bij dat soort acties toch echt wel meer dan een beetje.

In de Impreza daar ook wel eens door het gras gestuurd, alles voor de kijkcijfers en die bocht knijpt ook wat meer dan je verwacht vindt ik altijd. Weekje erna in de e30 net zo makkelijk bijna de hekken in, AWD helpt bij dat soort acties toch echt wel meer dan een beetje.

-
was lekker rondje he Knot.. vandaag was alleen veel betersssBert ///M3 schreef:De boswachter:
[img:800:533]http://images.mw-sportfoto.de/touri06/t ... 0-0359.jpg[/img]

heerlijke 2 dagen gehad en 23 rondjes gereden. zal van de week een verslagje typen maar nu naar bed