Voordat ik bij mijn eigen verzekeraar aanklop, de volgende vraag:
Kan ik mijn "hobby auto" (bouwjaar '96) in een bepaalde Allrisk verzekering gooien waarbij ik aanzienlijk minder voor hoef te betalen?
Vooralsnog betaal ik een vol jaar terwijl ik eigenlijk maar een paar weken in het jaar de auto gebruik.
Ik heb al ergens vernomen dat dit bij oldtimer kan, maar geldt dit ook voor jonge auto's?
Iemand hier ervaring mee?
Hobby Auto Verzekeren
- Adje ///M3
-
steve smith
Re: Hobby Auto Verzekeren
Wiggers groep in Baarn bellen. Had nog geen uur geleden een discussie hierover met Olav. Jouw auto zou ik zeker op een taxatierapport zetten gezien de boekwaarde niet bestaat. Alleen zit je dan waarschijnlijk wel met een max van 7500km.
- Adje ///M3
Dank je! Dat van die 7500 km red ik nog geeneens, dus dat komt wel goed.steve smith schreef:Wiggers groep in Baarn bellen. Had nog geen uur geleden een discussie hierover met Olav. Jouw auto zou ik zeker op een taxatierapport zetten gezien de boekwaarde niet bestaat. Alleen zit je dan waarschijnlijk wel met een max van 7500km.
Ik zal Wiggers binnenkort eens bellen.
- RobS
Ik zit ook bij Wiggersgroep voor 170€ per jaar, alleen WA en max 12000km per jaar, all risk zou 2.2% van de getaxeerde waarde zijn.
- frankv
ok, dan ga ik die ook maar eens bellen, ik ben er nooit in geslaagd een eenvoudige allrisk op taxatiebasis voor mijn e30 m3 af te sluiten
wilden ze mijn andere auto's er ook weer bij hebben, kreeg ik een onbegrijpelijke offerte, was het weer niet volgens taxatiewaarde
derhalve rijd ik nu al jaren met de e30 m3 nog steeds gewoon wa+ bij centraal beheer rond
wilden ze mijn andere auto's er ook weer bij hebben, kreeg ik een onbegrijpelijke offerte, was het weer niet volgens taxatiewaarde
derhalve rijd ik nu al jaren met de e30 m3 nog steeds gewoon wa+ bij centraal beheer rond
-
Jeroen E21
Met het organiseren van een taxatiemeeting loop ik ook al tegen de nodige problemen aan. De ene maatschappij wil een taxateur aangesloten bij het ene clubje, de andere juist van een ander clubje. Diverse maatschappijen eisen in de kleine lettertjes dat bij bepaalde merken (wo BMW) altijd een alarm gemonteerd moet zijn, etc. De kleine lettertjes leiden niet altijd bij voorbaat tot uitsluiting maar soms pas als je gaat claimen
Ik kom zelf nu uit op Unigarant, zowel qua eisen als qua prijskaartje en je hoeft er niet per sé de rest ook onder te brengen, alleen eist men de aantoonbaarheid van een dagelijkse auto. Leaseauto is ook goed. Maar alternatieven zijn altijd welkom.
Ik kom zelf nu uit op Unigarant, zowel qua eisen als qua prijskaartje en je hoeft er niet per sé de rest ook onder te brengen, alleen eist men de aantoonbaarheid van een dagelijkse auto. Leaseauto is ook goed. Maar alternatieven zijn altijd welkom.
-
Luco
allemaal AAB ff bellen, die zoekt het voor je uit en als je met enkele df-ers komt krijg je misschien nog extra korting
zie groepsaankopen
zie groepsaankopen