Nou heb ik daar geen kaas van gegeten, maar komt toch wel erg goedkoop over.............................................
Waar zit hier de adder..............................???
Dat laatste dus, daarbij komt dat die 40K een voorzichtige raming is, kan ook meer zijn.Michel Pol schreef:Dat je over 3 jaar 40k neer moet tellen om de auto je eigendom te noemen? Of nemen zij de auto na 3 jaar in voor minimaal 40k en ben je de lening dan automatisch kwijt?
Michel
Zoals ik het begrepen heb, wordt de 335i na 36 maanden op minimaal 40K getaxeerd, dus bij 36 maand kan ik hem achterlaten voor dat bedrag, mogelijk nog hoger.Jelmer850i schreef:waarde M3
15.000 euro
36x185 euro
=======+
21.660 euro totaal.
Ik weet verder niet wat je M3 waard is, als het een E46 of een E36 is...
En dan nog 40.000 aan het eind om de wagen te kopen? of kan je hem ook gewoon achter laten zonder het slottermijn te betalen?
Dat denk ik er zelf ook van...................Rico v Velzen schreef:Ik zou er nooit aan beginnen. en 40k voor een 3 jaar oude 335i coupe??? dit is toch geen hans en grietje ofzo? de adder is dat je de waarde van de M3 die nu nog van jou is. straks aan de dealer kado geeft. Romo die dealers verkopen je liever een financiering dan een auto.
Wederom ook mijn idee.......................................Andre schreef:Als je een auto kan betalen dan nooit financieren.
Ik zeg altijd zo financieren doe je omdat je niet het geduld kan opbrengen om te sparen je wilt het nu. Want uiteindelijk zul ook een gefinancierde auto moeten betalen.
Met een huis is het anders die houdt zijn waarde of wordt zelfs meer waard. Een auto kost alleen geld. Er is niks wat harder zakt in waarde dan blik.
Prive ook mijn ide.Andre schreef:Als je een auto kan betalen dan nooit financieren.
Ik zeg altijd zo financieren doe je omdat je niet het geduld kan opbrengen om te sparen je wilt het nu. Want uiteindelijk zul ook een gefinancierde auto moeten betalen.
Met een huis is het anders die houdt zijn waarde of wordt zelfs meer waard. Een auto kost alleen geld. Er is niks wat harder zakt in waarde dan blik.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Pfhmulder en 5 gasten