M5 vs Appelsientje
- RVV
M5 vs Appelsientje
http://www.mytechnology.co.uk/videos/1533.ASF" onclick="window.open(this.href);return false;
Wel geinig om te zien hoe die dikke Beierse baffer toch nog de slag om Engeland wint.
Wel geinig om te zien hoe die dikke Beierse baffer toch nog de slag om Engeland wint.
-
Re: BMW M5 vs TVR Tuscan
Hoe noemen ze dat ook al weer als een koper bevestiging zoekt van zijn aankoop? Gaat hard Rico, nog 3 weken en de M5 staat te koop 

- RVV
Hij staat nu al te koop :twisted: , alles is te koop voor de juiste prijs, Ruben ik ruil ook een 130i in LOL. Ach verder bepaald dit filmpje niet of ik de M5 een goede auto vind, wel opmerkelijk is dat de TVR ook 500pk heeft en 600 kilo ofzo lichter is. Maar waarschijnlijk is die TVR verrot ofzo, want eigenlijk mag zoiets niet

- Mathieu
Rico, wel even de juiste verhoudingen erbij halen voor de vergelijking met je dikke blaffer.Rico schreef:Hij staat nu al te koop :twisted: , alles is te koop voor de juiste prijs, Ruben ik ruil ook een 130i in LOL. Ach verder bepaald dit filmpje niet of ik de M5 een goede auto vind, wel opmerkelijk is dat de TVR ook 500pk heeft en 600 kilo ofzo lichter is. Maar waarschijnlijk is die TVR verrot ofzo, want eigenlijk mag zoiets niet![]()
De Tuscan heeft 350 pk.
- Downforce Hans
Ach, laat Rico even wishfull denken joh, noemen ze dit geen cognitieve dissonantie

- Erik K.
Ook al heeft de TVR 350pk, nog steeds knap dat de zware M5 bij de start meteen de leiding pakt.
Hier nog een van de M3 vs TVR:
Hier nog een van de M3 vs TVR:
-
Cognitieve dissonantie c.q. Buyers Remorse. Overal excuses zoeken om dat buitengewoon onplezierige gevoel genaaid geweest te zijn te onderdrukken.Ruben schreef:Hoe noemen ze dat ook al weer als een koper bevestiging zoekt van zijn aankoop? Gaat hard Rico, nog 3 weken en de M5 staat te koop

-
TVR rijders hebben de wagen doorgaans vanwege de uitstraling en het karakter. M5 rijders hebben die BMW omdat ze cijfertjesneukers zijn. Soort van G******* zonder grafieken.
- Niels
- Auto: Prius+
Zo'n TVR blijf ik een erg gaaf apparaat vinden maar het blik van m'n vriendin tijdens de DSR08' toen we met z'n allen moesten wachten op eentje met de kap weer eens open sprak boekdelen 

- RVV
allen schreef:TVR rijders hebben de wagen doorgaans vanwege de uitstraling en het karakter. M5 rijders hebben die BMW omdat ze cijfertjesneukers zijn. Soort van G******* zonder grafieken.
Hahaha maar blijkbaar dacht die TVR rijder in dit filmpje anders over

Oke 360pk whatever...ik dacht even 500 pk.. verkeerde aanname.. filmpje telt dus niet

- Mathieu
350 pk, Rico, 350 pk.Rico schreef:allen schreef:TVR rijders hebben de wagen doorgaans vanwege de uitstraling en het karakter. M5 rijders hebben die BMW omdat ze cijfertjesneukers zijn. Soort van G******* zonder grafieken.
Hahaha maar blijkbaar dacht die TVR rijder in dit filmpje anders over![]()
Oke 360pk whatever...ik dacht even 500 pk.. verkeerde aanname.. filmpje telt dus niet![]()
Als de 350 pk al gehaald wordt, want fabrieksopgave. Vele malen op Piston Heads andere verhalen gelezen over de kracht van het Speed Six blok van TVR

- RVV
http://en.wikipedia.org/wiki/TVR_Tuscan" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik lees hier alles tussen de 350pk en 400pk.. wat ishet nou ?
- Mathieu
Je hebt de Tuscan en de Tuscan S.Rico schreef:http://en.wikipedia.org/wiki/TVR_Tuscan
De S heeft zo'n lelijk spoilertje achterop

En de Tuscan S zou goed zijn voor 390 pk.
-
Ik vergeef hem die spoiler hoor. Zet maar op de oprit. Als je het zover haalt. 

-
M5 tegen iemand uit zijn eigen klasje...
- RVV
kut nou mot ik hem inruilen voor een RS6 

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Op dat M5board baantje heb ik binnen 'n half uur m'n remschijven naar de Filistijnen, ik zweer 't je. 
Edit, wat ze daar op M5board ook wel mgen doen: 50-270 ofzo en dan 270 naar 0.
Denk dat de RS6 en M5 sneller zijn dan de M3.....
.... betreffende nieuwe remschijven halen

Edit, wat ze daar op M5board ook wel mgen doen: 50-270 ofzo en dan 270 naar 0.
Denk dat de RS6 en M5 sneller zijn dan de M3.....
.... betreffende nieuwe remschijven halen

Laatst gewijzigd door Robin op 22 mei 2009, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
misschien leren remmen
:jenna:
geintje
Maar, hoe snel je auto ook is, je komt er altijd wel 1 tegen die sneller is, lekker belangrijk.

Maar, hoe snel je auto ook is, je komt er altijd wel 1 tegen die sneller is, lekker belangrijk.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
leer jij me even hoe te remmen, clown? 

- RVV
Het boeit ook niet, Filmpje Tuscan vs M5 had ik nooit gepost als ik wist dat die maar 350/360pk had.. gewoon slecht mijn huiswerk gedaan
, klaar. Ik was in de veronderstelling dat dat ding 500pk had.. geen idee hoe ik daar bij kom
Qua remmerij.. ik zie het gewoon zo.. niet ermee op een circuit tot op het naadje.. een M5 heeft daar toch niks te zoeken met zijn 28000 kilo..
Hoewel, die ringtaxi's.. die blaffen toch ook maar mooi op de ring.. gewoon elke dag nieuwe remmerij er onder denk ?

Qua remmerij.. ik zie het gewoon zo.. niet ermee op een circuit tot op het naadje.. een M5 heeft daar toch niks te zoeken met zijn 28000 kilo..
Hoewel, die ringtaxi's.. die blaffen toch ook maar mooi op de ring.. gewoon elke dag nieuwe remmerij er onder denk ?
-
Worden die Ringtaxi's niet ieder jaar afgevoerd naar de schroothoop Rico? Bereid je dan maar vast voor. Ik geef je 3 Df trackdays voor die koets z'n torsiestijfheid kwijt is. Iets dat een TVR misschien nooit heeft gehad, maar daar heet dat tenminste nog karakter. 

Rico, die remmen echt niet op de rand, vanwege de verzekering mogen ze ook niet sneller rond dan 8.nog wat dacht ik
- RVV
Allen ik zal helemaal niet rijden met die M5 op een DF trackday. Ding heeft er gewoon niks te zoeken. Kan de sterke punten van een M wel waarderen, maar onderken nog veel makkelijker de nadelen van een M. Dat is het gewicht en remmerij..allen schreef:Worden die Ringtaxi's niet ieder jaar afgevoerd naar de schroothoop Rico? Bereid je dan maar vast voor. Ik geef je 3 Df trackdays voor die koets z'n torsiestijfheid kwijt is. Iets dat een TVR misschien nooit heeft gehad, maar daar heet dat tenminste nog karakter.
Overigens vind ik zo'n Tuscan een prachtig ding hoor.. keer bij de ring gezien.. bijna een spaceship.. erg indrukwekkend.. Jammer dat TVR zo'n rotzooi is, anders waren er denk ik veel DF'ers die hem hoog op het verlanglijstje hadden staan.
-
Soms zijn er van die df'ers Rico... In mijn ogen onbegrijpelijk. Dat dan weer wel... Toch?
Alle gekheid op 12 stokjes? Dik knalt z'n E34 m5 over de ring. Dus met de juiste remmerij geloof ik het wel. Ik vind BMW alleen niets omdat jij er zoveel hebt. Er zijn nog geen mods met een TVR, dus dat merk waardeer ik dan weer wel.
Tevens komt gewicht met de jaren en uiteindelijk kom je dan toch van een aantal uitspraken terug. De welbekende spiegel is mij reeds voorgehouden.

Alle gekheid op 12 stokjes? Dik knalt z'n E34 m5 over de ring. Dus met de juiste remmerij geloof ik het wel. Ik vind BMW alleen niets omdat jij er zoveel hebt. Er zijn nog geen mods met een TVR, dus dat merk waardeer ik dan weer wel.

Tevens komt gewicht met de jaren en uiteindelijk kom je dan toch van een aantal uitspraken terug. De welbekende spiegel is mij reeds voorgehouden.