Sabotage
Fietsendragers volk
- RobS
Re: Fietsendragers volk
Sabotage
-
allen
Ik hoop binnen niet al te lange tijd een of twee fietsen te kunnen vervoeren met de speelwagen. Maar geen nood Jacco. Zal netjes 3 km boven de 100 km/u rijden. Op de Autobahn...
- Arthur
- Auto: Nr.51
Dat deed ik met 160km/h met 2 fietsen achterop (en dakkoffer op dak en dan heb ik een vrij grote station
) richting Zuid-Duitsland. Ging prima alleen het rubbertje waar het crankstel op rust was wat uitgerekt. Maar die kwam na een paar dagen vanzelf weer in vorm toen er geen druk meer op stond 
- RJay
Death magnetic.... haalt het voor mij toch niet bij Master of Puppets.
of Vulgar Display of Power, Powerslave, Blizzard of Ozz, Paranoid en dat soort oude metalplaten.
of Vulgar Display of Power, Powerslave, Blizzard of Ozz, Paranoid en dat soort oude metalplaten.
- InjectTheVenom
Ik heb een paar nummers van Death Magnetic gehoord maar ik ben het ROYAAL met bovenstaande mening eens... de eerdere nummers hadden nog "iets", naar mijn mening is Death Magnetic een schaduw van de superband die ze eerst waren.R.J schreef:Death magnetic.... haalt het voor mij toch niet bij Master of Puppets.
- RJay
Ach, collega van me heeft hem in een van de bedrijfsbarrels gepropt, niet erg als je beetje kilometers vreet "Hunt you down without mercy"InjectTheVenom schreef:Ik heb een paar nummers van Death Magnetic gehoord maar ik ben het ROYAAL met bovenstaande mening eens... de eerdere nummers hadden nog "iets", naar mijn mening is Death Magnetic een schaduw van de superband die ze eerst waren.R.J schreef:Death magnetic.... haalt het voor mij toch niet bij Master of Puppets.
Maar verder is het ook niets bijzonders. Nee, laatste goede metallica plaat was black album.
- InjectTheVenom
Say your prayers little oneR.J schreef:Nee, laatste goede metallica plaat was black album.
Don't forget, my son
To include everyone
:shakeit:
- RJay
Never mind that noise you heard, it's just a beast under your bedInjectTheVenom schreef:Say your prayers little oneR.J schreef:Nee, laatste goede metallica plaat was black album.
Don't forget, my son
To include everyone
:shakeit:
In your closet,
In Your Head!