Heb es een keer in zo'n ding gereden en ik vond het werkelijk helemaal niks!
Je koopt deze alleen voor de looks en zeker niet voor het rijden op zich. Hij is zwaar en dat merk je continu. Ik reed de 3.5 versie en ding had geen power en geen rembekrachtiger volgens mij

Reed hem spiksplinter nieuw van het terrein bij Winter weg, wilde stoppen bij de uitrit en stond halvewege de weg pas stil. Gelukkig kwam er niks aan anders had ik hem goed kapot gehad
Als je voor driveability gaat is het niks, ga je voor comfort dan kun je anders ook zeker terecht. Alleen als het uiterlijk je aanspreekt is dit je auto maar dan moet je wel consessies doen.....