Bert ///M3 schreef:Ik ben ws ook aanwezig, zoals het nu lijkt ben ik dan vrij

Bert ///M3 schreef:Ik ben ws ook aanwezig, zoals het nu lijkt ben ik dan vrij
Kom gewoon met je eigen auto joh,we zullen allemaal heel voorzichtig zijnFerdinand schreef:Lijkt me leuk om mee te doen, moet alleen ff een oud barrel zoeken waarmee ik dat circuit mee ga afraggen.
\GTRene schreef:Ik heb nog een leuke Saxo Ferdinand
ja, en ik rijd er helemaal niet mee, stond ook bijna al die tijd bij de garage voor nwe onderdelenMetchu schreef:\GTRene schreef:Ik heb nog een leuke Saxo Ferdinand
nog steeds!?
damn ....
De meesten rijden met oude BMW's, dus...Ferdinand schreef:Lijkt me leuk om mee te doen, moet alleen ff een oud barrel zoeken waarmee ik dat circuit mee ga afraggen.
Hey Peter, we komen je redden.. ik kom ook voor 4uur!Alle drifters naar Zandvoort dan, want daar kunnen we nog wel een stuk of 20 inschrijvingen voor gebruiken....
Steven Nauta schreef:Tijd voor een deelnemerlijst update
Peter stuurt mij soon een update door en dan pas ik de lijst weer aan, komt goedRonald Middendorp schreef:Daar zit ik inderdaad ook al een tijdje op te wachten.. spul is toch al wel rond ? anders neem ik voor niets die dag vrij..
kun je die Dacia niet meenemen?René130i schreef:Ik kom 2 uurtjes rijden in de 130i op straatbandjes.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten