GT 3 opgehaald

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
David R.

Re: GT 3 bestellen. Welke kleur

Bericht door David R. » 08 mei 2009, 08:51

Ga morgen toch ook nog even kijken voor de stoelen. Die kuipstoeltjes zijn wel heel mooi maar ik twijfel aan het comfort. Ik ga met deze auto niet het circuit op dus daar heb ik ze niet voor nodig. Ik heb nu de stoelen met actieve lendesteun besteld en stoelverwarming. Ik heb zelf het idee dat dat voor dagelijks gebruik genoeg steun geeft en tevens nog wat comfort geeft. Morgen beide maar eens even testen.

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 08 mei 2009, 09:11

Klopt precies wat je zegt. En is van de kuip de leuning op te klappen. Dit maakt het zetten avn een tas achter de stoelen namelijk wel erg makkelijk. Bij de ClubSport stoelen is dat in ieder geval niet zo.

Sperdy

Bericht door Sperdy » 08 mei 2009, 10:24

DR schreef:Die kuipstoeltjes zijn wel heel mooi maar ik twijfel aan het comfort. Ik ga met deze auto niet het circuit op dus daar heb ik ze niet voor nodig..
Dat geeft helemaal niet dat jij er niet het circuit mee op gaat, maar wij wel :D wanneer je deze Porsche een dagje beschikbaar stelt aan ons op een DF trackday :lol: :lol: :lol: :df:
Aan mij kun je hem gerust geven, ik heb een cursus bij Andre gevolgd.

David R.

Bericht door David R. » 08 mei 2009, 10:36

Ferdinand schreef:
DR schreef:Die kuipstoeltjes zijn wel heel mooi maar ik twijfel aan het comfort. Ik ga met deze auto niet het circuit op dus daar heb ik ze niet voor nodig..
Dat geeft helemaal niet dat jij er niet het circuit mee op gaat, maar wij wel :D wanneer je deze Porsche een dagje beschikbaar stelt aan ons op een DF trackday :lol: :lol: :lol: :df:
Aan mij kun je hem gerust geven, ik heb een cursus bij Andre gevolgd.
Oh dan is het goed :D . Ik heb ooit 1 x een auto uitgeleend op het circuit (Z3M) en dat liep niet goed af. Sindsdien heb ik me voorgenomen dat nooit meer te doen.

Macboy

Bericht door Macboy » 08 mei 2009, 10:38

En toch blijft het een beetje vreemd dat je een GT3 alléén als dagelijkse auto gaat gebruiken. Ik hoop echt dat de dagelijkse bezigheden in de auto je niet tegen zullen staan in deze toch wel hardcore auto.

Maar nou moet ik wel toegeven dat voor dagelijks gebruik toch de zwarte kleur wel de meest veilige kleur is. Ik had dit even weer gemist in je verhaal (of vergeten).

David R.

Bericht door David R. » 08 mei 2009, 10:49

Macboy schreef:En toch blijft het een beetje vreemd dat je een GT3 alléén als dagelijkse auto gaat gebruiken. Ik hoop echt dat de dagelijkse bezigheden in de auto je niet tegen zullen staan in deze toch wel hardcore auto.

Maar nou moet ik wel toegeven dat voor dagelijks gebruik toch de zwarte kleur wel de meest veilige kleur is. Ik had dit even weer gemist in je verhaal (of vergeten).
Voor op het circuit heb ik dit speeltje
Afbeelding

Of anders nog deze
Afbeelding

Ik weet wat rijden op het circuit doet met je auto en vindt het eigenlijk gewoon zonde. Voor gewoon op de weg is weer een ander verhaal :D

Andre

Bericht door Andre » 08 mei 2009, 15:01

En een tolweg dan:)

Rupie

Bericht door Rupie » 08 mei 2009, 15:19

Ik ben geen Porsche mens hoor, maar zou het niet zo kunnen zijn dat de nieuwe GT3 beter op het circuit is dan je huidige circuit auto?

Tristan

Bericht door Tristan » 08 mei 2009, 15:20

Gooi er een setje (semi)slicks onder en denk dat hij de RSR dicht kan benaderen. :sealed:

David R.

Bericht door David R. » 08 mei 2009, 17:18

Ik denk inderdaad dat deze aardig bij elkaar in de buurt komen. Alleen bij die gele doet het wat minder pijn als ik hem plat rijdt. Het is ook geen RSR maar een 996 body met een 993 biturbo blok. Het ziet er sneller uit dan het is. Ik denk dat vooral het bedieningsgemak in de GT3 zoveel makkelijker is dat daardoor de GT3 net zo snel of sneller is. Die gele is nogal een handvol zegmaar.

Macboy

Bericht door Macboy » 08 mei 2009, 17:41

He wist ik wel over je circuit auto hoor :)

Ik bedoelde alleen dat ik niet wist dat je met de GT3 helemaal geen circuit wilde opzoeken of de Ring.

David R.

Bericht door David R. » 08 mei 2009, 19:55

Nog wat filmpjes gevonden

--------------------------------------------------------------------------------

http://www.youtube.com/watch?v=T89eMmu_ ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;

en deze

http://link.brightcove.com/services/pla ... 2276953001" onclick="window.open(this.href);return false;

2e filmpje kan ook een RS zijn. Achterspoiler is anders en tevens nog oude type velgen. Bumpers etc zijn wel MKII

Kasteel

Bericht door Kasteel » 09 mei 2009, 20:15

DR schreef:Ga morgen toch ook nog even kijken voor de stoelen. Die kuipstoeltjes zijn wel heel mooi maar ik twijfel aan het comfort. Ik ga met deze auto niet het circuit op dus daar heb ik ze niet voor nodig. Ik heb nu de stoelen met actieve lendesteun besteld en stoelverwarming. Ik heb zelf het idee dat dat voor dagelijks gebruik genoeg steun geeft en tevens nog wat comfort geeft. Morgen beide maar eens even testen.
Gespot in Heteren ;). juiste keuze voor stoelen gevonden?

Ben_968CS

Bericht door Ben_968CS » 09 mei 2009, 23:13

Ruben schreef:Ik ben geen Porsche mens hoor, maar zou het niet zo kunnen zijn dat de nieuwe GT3 beter op het circuit is dan je huidige circuit auto?
Neeeee, een straatauto kan nooit wat een circuitauto kan. De trade off is het volledig afschaffen van alle comfort, maar voor een raceauto maakt dat niet uit. En inderdaad, wat David zegt: met een raceauto gooi en smijt je meer omdat je er niet bang voor bent hem te beschadigen.

David R.

Bericht door David R. » 11 mei 2009, 09:00

Kasteel schreef:
DR schreef:Ga morgen toch ook nog even kijken voor de stoelen. Die kuipstoeltjes zijn wel heel mooi maar ik twijfel aan het comfort. Ik ga met deze auto niet het circuit op dus daar heb ik ze niet voor nodig. Ik heb nu de stoelen met actieve lendesteun besteld en stoelverwarming. Ik heb zelf het idee dat dat voor dagelijks gebruik genoeg steun geeft en tevens nog wat comfort geeft. Morgen beide maar eens even testen.
Gespot in Heteren ;). juiste keuze voor stoelen gevonden?
Waar zag je mij dan ? Kuipstoelen worden het niet. Zijn prachtig maar niet echt fijn voor dagelijks gebruik. Week 28 gaat auto in productie en week 30 zou hij geleverd kunnen worden. Dan ben ik echter net op vakantie dus dan maar na de vakantie. Misschien regent het de hele vakantie wel zodat ik wat eerder terug kan komen :D .
Velgen moeten toch gespoten worden dus dan hebben ze daar mooi even de tijd voor.

EJGT3CS

Bericht door EJGT3CS » 11 mei 2009, 11:25

Ruben schreef:Ik ben geen Porsche mens hoor, maar zou het niet zo kunnen zijn dat de nieuwe GT3 beter op het circuit is dan je huidige circuit auto?
De nieuwe GT3 schijnt net zo snel te zijn als een 996 GT3 cup op slicks op de ring.
bron: http://www.drivers-republic.com" onclick="window.open(this.href);return false;

EJGT3CS

Bericht door EJGT3CS » 19 mei 2009, 23:11

Te Koop!!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 19 mei 2009, 23:43

Wat een geile kar!!!!!!

David R.

Bericht door David R. » 20 mei 2009, 08:37

Jezus wat duurt dat wachten lang. Velgen moet ik nog even aan wennen. Misschien in gewoon zilver mooier.

Dick

Bericht door Dick » 20 mei 2009, 09:09

Mooie wagen GT3 in zwart!

Zilveren velgen niet alleen mooier maar ook gemakkelijker te onderhouden of je moet erg van het poetsen van velgen houden.

David R.

Bericht door David R. » 27 mei 2009, 17:56

Nog wat foto's gevonden van een zwarte. Is volgens mij allen een RS met oude type velgen. Staat wel mooi zo zwart/zwart
Afbeelding
Afbeelding
Ben nu toch blij dat ik hem niet in het rood heb genomen. Ik zag laatst foto's van iemand die op de beurs in Geneve was geweest en daar vond ik hem in het rood toch minder.
Het is gewoon teveel rood. Op de foto's waar ik hem in het rood wel mooi vindt heb ik vaak het idee dat de foto's bewerkt zijn zodat het rood er nog meer uitspringt.
Ik las laatst ook nog wat over adapters zodat het eventueel ook mogelijk was gewoon 5 gaats velgen te monteren. Tevens zou BBS E88 een optie kunnen zijn.
Als iemand nog wat ziet of hoort over aftermarket velgen hoor ik dat graag.

David

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 27 mei 2009, 18:15

Geweldig! Zwart/zwart vind ik enorm bruut, bij de 996 MK2 is het ook geweldig! (buiten geel om natuurlijk :D )

Hier even een foto tussendoor :wink:

http://spots.autogespot.com/files/15_10 ... 4347_2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://carfreaks.net/g2/29433-2/masaring082.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

EJGT3CS

Bericht door EJGT3CS » 27 mei 2009, 18:24

Is inderdaad een RS op die foto's!
Ik ben benieuwd wanneer en in wat voor kleurstellingen die officieel wordt gepresenteerd.

GTRene

Bericht door GTRene » 27 mei 2009, 18:29

Stond trouwens een interessant verhaal in autovisie over die nwe GT3....iets met rubbers voor het blok e.d.? anyway denk dat je dat erbij besteld hebt? geeft hem meer souplesse en als je raced zeg maar of vol weg accelereert wordt het stug en klappert ie niet zo? anyway lees autovisie ff als je het nog niet hebt gedaan :mrgreen: :thumbup:

Sjoerd

Bericht door Sjoerd » 27 mei 2009, 22:52

Foto van die zwarte is ee 997 MK2 GT3!! US uitvoering. Dus bijna zoals die van jou gaat worden!

Plaats reactie