Levering onderdelen
- yorick
Levering onderdelen
Zijn er mensen die ervaringen hebben met het bedrijf ATMautosport http://atmautosport.nl/? Heb meer als een maand geleden een bestelling gedaan en betaald, maar nog steeds geen spullen ontvangen. Nog wel een keer mailcontact gehad, waarin is gezegd dat het meteen opgestuurd zou worden. Maar op mijn laatste mails krijg ik geen reactie. Ook beide telefoonnummers worden niet beantwoord.
Dat de telefoon al dagen niet wordt opgenomen zal niet veel goeds betekenen. Omdat ik niet goed weet hoe nu te handelen, wijd ik er maar een topic aan.
mods, weet niet of dit een gepaste manier is en of het geplaatst is in het juiste deel.
Dat de telefoon al dagen niet wordt opgenomen zal niet veel goeds betekenen. Omdat ik niet goed weet hoe nu te handelen, wijd ik er maar een topic aan.
mods, weet niet of dit een gepaste manier is en of het geplaatst is in het juiste deel.
Laatst gewijzigd door yorick op 21 apr 2009, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Bestelling onderdelen
Kom daar vrijwel dagelijks in de buurt. Ff gaan buurten?
- Tristan
Woon er om de hoek. Heb er wel eens wat gekocht, kleine dingen.
-
hoofddorp meeting dan maar binnekort 

- RVV
Ik vind je bericht netjes en gepast. Je bent terecht ongerust en deelt dit mee. Ik heb niet de indruk dat het bedrijf "zwart" word gemaakt.mods, weet niet of dit een gepaste manier is en of het geplaatst is in het juiste deel.
- yorick
Als iemand in de buurt is en even kan checken of er nog bedrijvigheid is, zou ik dat zeer op prijs stellen
Indien dat niet het geval is, ga ik wel eens uitzoeken hoe ik dan m'n geld terug kan krijgen. Het gaat niet om een wereld bedrag, maar laat het er ook niet zomaar bij zitten.

Indien dat niet het geval is, ga ik wel eens uitzoeken hoe ik dan m'n geld terug kan krijgen. Het gaat niet om een wereld bedrag, maar laat het er ook niet zomaar bij zitten.
-
Volgens de KVK is er nog bedrijvigheid 

- yorick
De telefoon wordt nog steeds niet opgenomen. De site is nog wel in de lucht. Heeft iemand een idee welke stappen ik nu nog kan ondernemen?
- yorick
Inmiddels weer 2 weken verder, nogsteeds wordt de telefoon niet opgenomen. Als iemand in de buurt is en even zou kunnen kijken of er in of om het pand nog wat gebeurd, zou ik dat erg fijn vinden!
- Tristan
Zal van de week even langsrijden.yorick schreef:Inmiddels weer 2 weken verder, nogsteeds wordt de telefoon niet opgenomen. Als iemand in de buurt is en even zou kunnen kijken of er in of om het pand nog wat gebeurd, zou ik dat erg fijn vinden!

- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Re: Levering onderdelen
Hoe staat het hier mee eigenlijk?
- Tristan
Reed er toevallig 2 weken geleden even langs op zaterdag eind middag maar was niemand. 

- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
[naïef]
Officieel zijn ze dan ook dicht volgens de website
.
[/naïef]
edit: typo
Officieel zijn ze dan ook dicht volgens de website

[/naïef]
edit: typo
Laatst gewijzigd door G Kolkman op 19 mei 2009, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tristan
Aha, dan is het begrijpelijk.G Kolkman schreef:[naiëf]
Officieel zijn ze dan ook dicht volgens de website.
[/naiëf]

- yorick
Mijn vader is laatst even langs geweest. Niemand aanwezig daar. Er hing op de deur een mobiel nummer van een man die al talloze keren was gebeld door klanten van ATM en het een beetje zat was. Hij heeft ook nog aangebeld bij de buren en gevraagd of er nog leven in de brouwerij is. Volgens hun kon je gewoon bellen en een afspraak maken.
Mijn burman heeft even bij de KvK gekeken of het bedrijf nog bestaat. Heb nu de adres gegevens van de 2 eigenaren en ga proberen telefonisch in contact te komen. Lukt dat niet ga ik misschien een keer langs om m'n geld te halen. Veel meer zou ik niet kunnen doen denk ik...
Mijn burman heeft even bij de KvK gekeken of het bedrijf nog bestaat. Heb nu de adres gegevens van de 2 eigenaren en ga proberen telefonisch in contact te komen. Lukt dat niet ga ik misschien een keer langs om m'n geld te halen. Veel meer zou ik niet kunnen doen denk ik...
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Erg vervelend Yorick. Ben benieuwd. Hou ons op de hoogte!!