USA politieachtervolging.
- GTRene
Re: USA politieachtervolging.
zow, die lijkt een behoorlijk potje te kunnen sturen/voertuig beheersing 
-
Steven N.
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
nice
Die redactie groep op de achtergrond ook wtf 
- Erik K.
Whahaha.
- Stéphane
Grappig. Hij geeft niet op in ieder geval. En aan het eind is het resultaat altijd hetzelfde 
- Mack
Goede auto's hè, die SN95 Mustangs

-
Steven N.
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Het blijft Amerikaans iddStéphane schreef:Grappig. Hij geeft niet op in ieder geval. En aan het eind is het resultaat altijd hetzelfde
- Knot
Standaard trucjes... toch doet ie t best aardig.
- Dennis Cavallino
Doe 'ie best aardig in tegenstelling tot de meesten die je ziet vluchten...
Ooit een keer ramoefeningen gedaan als instructeur. Ik moest van de ervaren instructeur voorop tijdens de demo. Hij ramt mijn Sierra, terwijl ik achterwaarts ga schakel ik in R, geef een dot gas, gooi t stuur om terwijl ik de rem aantik, schakel naar 2 en 3 geef vol gas en nog voor 't eind van de baan ram ik mijn collega achterstevoren.... had 'ie niet verwacht. Ja ik moest toch een demo geven?
Ooit een keer ramoefeningen gedaan als instructeur. Ik moest van de ervaren instructeur voorop tijdens de demo. Hij ramt mijn Sierra, terwijl ik achterwaarts ga schakel ik in R, geef een dot gas, gooi t stuur om terwijl ik de rem aantik, schakel naar 2 en 3 geef vol gas en nog voor 't eind van de baan ram ik mijn collega achterstevoren.... had 'ie niet verwacht. Ja ik moest toch een demo geven?
-
René130i
hahaha prachtig 
-
M@rcel
Achterlijke risico's om een autodief te kunnen pakken. Op een gegeven moment geven ze hem zelfs een set boven op een viaduct. "Ja we hebben hem, helaas wel 4 doden in een doorboorde auto die toevallig beneden reed"
- Dennis Cavallino
Dat hele wegtikken op hoge snelheid en achtervolgen snap ik ook nooit zo goed. Dat wordt die agenten in de vs aangeleerd en volgens mij gebeurt dat in NL helemaal niet, of wel? Hier rijden ze in 9 van de 10 gevallen gewoon iemand klem. Dat werkt veel beter. Jouw motor voor de zijne en dan opzij drukken tot 'ie vast staat. Eigenlijk heb je dan amper risico's. In de VS hebben ze dat nog niet onder de knie.
Dat wegtikken op de achterkant doe je geen doorgang krijgt terwijl je wordt achtervolgd, of als iemand je tot stoppen dwingt door voor je te rijden (bij een overval oid).
Ook die helicopters erbij. Volgens mij doen ze daar echt alles voor de kijkcijfers. Soms denk je weleens dat 't allemaal in scene is gezet.
Dat wegtikken op de achterkant doe je geen doorgang krijgt terwijl je wordt achtervolgd, of als iemand je tot stoppen dwingt door voor je te rijden (bij een overval oid).
Ook die helicopters erbij. Volgens mij doen ze daar echt alles voor de kijkcijfers. Soms denk je weleens dat 't allemaal in scene is gezet.
- Mack
Maar dan moet je er eerst voorbij...Dennis Cavallino schreef:Jouw motor voor de zijne en dan opzij drukken tot 'ie vast staat. Eigenlijk heb je dan amper risico's.
-
Roy
Snap het dan... dat omtikken is toch coolDennis Cavallino schreef:Dat hele wegtikken op hoge snelheid en achtervolgen snap ik ook nooit zo goed. Dat wordt die agenten in de vs aangeleerd en volgens mij gebeurt dat in NL helemaal niet, of wel? Hier rijden ze in 9 van de 10 gevallen gewoon iemand klem. Dat werkt veel beter. Jouw motor voor de zijne en dan opzij drukken tot 'ie vast staat. Eigenlijk heb je dan amper risico's. In de VS hebben ze dat nog niet onder de knie.
-
M@rcel
precies,Dennis Cavallino schreef: Dat wegtikken op de achterkant doe je geen doorgang krijgt terwijl je wordt achtervolgd, of als iemand je tot stoppen dwingt door voor je te rijden (bij een overval oid).
Allemaal cowboys daar....
-
Xave30
1:06 , 1:16 en 1:40 allemaal prachtig! 
- Gijzer
Telkens als ik dit soort filmpjes kijk krijg ik de nijging om zelf een politie achtervolging te filmen.
Camera mee in de auto. Politie auto opzoeken en er achter blijven rijden filmen.
Hoppakee en op internet.

Camera mee in de auto. Politie auto opzoeken en er achter blijven rijden filmen.
Hoppakee en op internet.

- Rambler
ah beste meneer, we hebben Uw gestolen auto gevonden en gerecupereerd, de auto is wel een tikkie beschadigd