WIJ WINNEN DE BEKER!!!!!!!!!!!!!
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: WIJ WINNEN DE BEKER!!!!!!!!!!!!!
als we waren uitgeschakeld hadden we daar 'vrede'mee ons supportersgilde kennende. in Enschede ging 't weer eens fout. Dat vind IK dan weer jammer....
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Oke, ik ben Heerenvener, misschien niet 100% objectief. Maar hoe komen jullie erbij dat Twente het echt verdiende. Alsof dat er dik bovenop gelegen heeft ofzo. Lijkt mij niet. Als je de hele match hebt gezien weet je zelf ook dat Heerenveen in de eerste helft veruit de betere partij was. Meerdere kansen gehad op al op 3 of 4-0 te komen. Helaas wel laten liggen. 2e helft was Twente inderdaad beter. Maar het zegt wel wat over Heerenveen als je dan toch als mindere ploeg weer na een gelijkspel op voorsprong komt. Ook in de verlenging was Twente iets beter al waren er ook momenten waarbij Heerenveen overmacht had, dus daar was het gelijkop. En ja, dan strafschoppen. Dat lijkt me duidelijk verder!!!
-
OnlineStefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Ik ben niet depri, ik heb net zoveel met Twente als met Heerenveen (helemaal niks dus) Ik kan hooguit depri worden van het feit dat ik een FWD rijRobin schreef:Maar alle Heerenveners wonen wel in Friesland.Arthur schreef:Wonen alle friezen in Heerenveen?
Anyway Stefan, het 'zeer onverdiend' is jouw beleving, at the end of the day gaat 't er om wie de meeste goals maakt, buiten dat stonden we 2 keer op voorsprong. Ik hoop niet dat je er depri van wordt, want wij waren gewoon beter. Waarvan akte. Period. Over en sluiten.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Robin schreef:Maar alle Heerenveners wonen wel in Friesland.Arthur schreef:Wonen alle friezen in Heerenveen?
-
Steven N.
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
LOL, maar ten minste wel een fatsoenlijke fwd'erStefan R schreef:Ik kan hooguit depri worden van het feit dat ik een FWD rij![]()
Zag nog een medewerker van André achter de goal bij strafschoppen volgens mij.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Ja! Viel mij ook al op!!Steven Nauta schreef:
Zag nog een medewerker van André achter de goal bij strafschoppen volgens mij.
-
Xave30
Steven Nauta schreef:Aan het einde van de baan hangen de prijzen!!!
![]()
:shakeit:
Hihi