Wie wil er op de foto?!?!?!

Dus present zijn zondag ook:
Mark Nauta
Steven Nauta
gr.
Mark
Eh, ik rij altijd 15km warm in de buurt hier en draai dan bij Gouda de snelweg op om meteen topsnelheid te testen.. ga ik niet helemaal voor naar Kroatie ofzo hoorErikKramer schreef:Ik wou al zeggen Rody![]()
Ben toch wel een beetje benieuwd hoe hard mijn M3 nou loopt op de Autobahn!
Kom dan juist even meeten om 12 uur en rij eerst een aantal rondjes met anderen mee om de baan een beetje te leren kennen en advies aan te horen hoe het ongeveer werkt en waar je op moet letten! Althans, dat is mijn advies.JeroenT schreef:Als er een grijze 106 met blauwe kuipstoelen rond rijdt, dan zal ik dat zijn.
Heb er nog nooit gereden, dus alvast excuses, mocht ik in de weg rijden. :twisted:
Gaat goed komen Knot. Ik zal je vastleggen. Als jullie een zwarte Ford Mondeo zien, dan mag je me altijd aanspreken. Wie weet heb ik dan nog een leuke foto voor je later.Knot schreef:Mark, ik wil wel op de foto hoor.. met de M3 mag t tenminste zonder gezeik van de leasemij
Maik, woonde jij niet bij Leiden ofzo? Knot (en ik, als navigatorMaik schreef:Waar is het verzamelpunt bij Arnhem? Kleine kans dat ik ook meega...
En kan er dan misschien een iets realistischere tijd voor Arnhem gegeven worden?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten