
Het Sohosted Racing Team!
- Downforce Hans
- Berichten: 12606
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: Het Sohosted Racing Team!
Luco, kijk maar uit.....Andre is een soort god hier en voor dat je het weet heb je een ban te pakken 

- DownforceJan
- Berichten: 782
- Lid geworden op: 22 aug 2007, 20:47
- Locatie: Willemstad
Re: Het Sohosted Racing Team!
Wel opvallend: als er gezeur komt in een topic, wordt het meteen druk. Stelletje ramptoeristen en raddraaiers.







-
- Berichten: 11403
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: Het Sohosted Racing Team!
Laurens zal een goeie rijder zijn maar ja zo zijn er zat : duncan huisman bertus sanders jj. verheul jan lammers etc etc. Als je deze jongens een test laat doen in 1 auto dan zul je zien dat ze tiendes of zelfs minder van elkaars tijden zitten. Wat maakt het verschil in coureur? Kijk in de F1 jenson button was al afgeschreven en nu wordt ie de hemel in geprezen. Is fiscicella dan een mindere rijder, omdat ie plekje 22 start. Nee das net zo n topper als jenson als ie in een brawn gp auto zou rijden.
Alleen ervaren rijders en monteurs zullen het bovenstaande verhaal beamen die al wat langer in de autosport meelopen.
Bas schothorst wordt kampioen in de 130i cup met een auto die nooit door de technische keuring was gekomen als ze bij CPZ verstand van zaken hadden. Maar zo iemand wordt gezien door de mensen die voor tv hangen als de coureur van nederland. Net zoals jenson nu wordt gezien die eigenlijk al zo goed als afgeserveert was.
Het materiaal maakt de coureur. De coureur kan daar aan meehelpen zoals schumacher die veel verstand van zaken heeft en een team naar een hoger nivo kan brengen. Dat maakt de verschillen.
Mooi voorbeeld is race of champions Loeb komt er vaak als beste uit. Maar schumacher is weer iets sneller in de buggies etc. Wat is het verschil juist tiendes en honderdsten en duizendsten!!!! A lucky lap alles valt net goed.
Laurens mag sneller zijn de jeugd heeft de toekomst. Ik ben bijna 37 jaar ik heb plezier in de autosport probeer me nog altijd scherp te houden al wordt het steeds moeilijker. Maar ik ga de competitie nooit uit de weg al zou ik met pensioen gaan en zou het super vinden dat Downforce aan de start zou staan bij de DNRT super raceweekend. Ook zeer leuk dat luco toch komt met de Seat.
Alleen ervaren rijders en monteurs zullen het bovenstaande verhaal beamen die al wat langer in de autosport meelopen.
Bas schothorst wordt kampioen in de 130i cup met een auto die nooit door de technische keuring was gekomen als ze bij CPZ verstand van zaken hadden. Maar zo iemand wordt gezien door de mensen die voor tv hangen als de coureur van nederland. Net zoals jenson nu wordt gezien die eigenlijk al zo goed als afgeserveert was.
Het materiaal maakt de coureur. De coureur kan daar aan meehelpen zoals schumacher die veel verstand van zaken heeft en een team naar een hoger nivo kan brengen. Dat maakt de verschillen.
Mooi voorbeeld is race of champions Loeb komt er vaak als beste uit. Maar schumacher is weer iets sneller in de buggies etc. Wat is het verschil juist tiendes en honderdsten en duizendsten!!!! A lucky lap alles valt net goed.
Laurens mag sneller zijn de jeugd heeft de toekomst. Ik ben bijna 37 jaar ik heb plezier in de autosport probeer me nog altijd scherp te houden al wordt het steeds moeilijker. Maar ik ga de competitie nooit uit de weg al zou ik met pensioen gaan en zou het super vinden dat Downforce aan de start zou staan bij de DNRT super raceweekend. Ook zeer leuk dat luco toch komt met de Seat.
Laatst gewijzigd door Andre op 16 mei 2009, 19:32, 5 keer totaal gewijzigd.
- Downforce Hans
- Berichten: 12606
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: Het Sohosted Racing Team!
ja, dat blijkt wel 

-
- Berichten: 15240
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
- Locatie: Niet ver van Zandvoort
Re: Het Sohosted Racing Team!
+1 voor de meest volwassen reactie
(df-waardig)
edit: niet hans, maar André natuurlijk

edit: niet hans, maar André natuurlijk
- Laurens
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:51
- Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel
Re: Het Sohosted Racing Team!
Toch lees ik tussen de regels door dat je eigenlijk de auto de schuld moet geven als je niet vooraan eindigtAndre schreef:Laurens zal een goeie rijder zijn maar ja zo zijn er zat : duncan huisman bertus sanders jj. verheul jan lammers etc etc. Als je deze jongens een test laat doen in 1 auto dan zul je zien dat ze tiendes of zelfs minder van elkaars tijden zitten. Wat maakt het verschil in coureur? Kijk in de F1 jenson button was al afgeschreven en nu wordt ie de hemel in geprezen. Is fiscicella dan een mindere rijder, omdat ie plekje 22 start. Nee das net zo n topper als jenson als ie in een brawn gp auto zou rijden.
Alleen ervaren rijders en monteurs zullen het bovenstaande verhaal beamen die al wat langer in de autosport meelopen.
Bas schothorst wordt kampioen in de 130i cup met een auto die nooit door de technische keuring was gekomen als ze bij CPZ verstand van zaken hadden. Maar zo iemand wordt gezien door de mensen die voor tv hangen als de coureur van nederland. Net zoals jenson nu wordt gezien die eigenlijk al zo goed als afgeserveert was.
Het materiaal maakt de coureur. De coureur kan daar aan meehelpen zoals schumacher die veel verstand van zaken heeft en een team naar een hoger nivo kan brengen. Dat maakt de verschillen.
Mooi voorbeeld is race of champions Loeb komt er vaak als beste uit. Maar schumacher is weer iets sneller in de buggies etc. Wat is het verschil juist tiendes en honderdsten en duizendsten!!!! A lucky lap alles valt net goed.
Laurens mag sneller zijn de jeugd heeft de toekomst. Ik ben bijna 37 jaar ik heb plezier in de autosport probeer me nog altijd scherp te houden al wordt het steeds moeilijker. Maar ik ga de competitie nooit uit de weg al zou ik met pensioen gaan en zou het super vinden dat Downforce aan de start zou staan bij de DNRT super raceweekend. Ook zeer leuk dat luco toch komt met de Seat.
- Peter Tunissen
- Berichten: 8386
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
Re: Het Sohosted Racing Team!
Ik had dan ook de langzaamste 130i op Rockingham ja. 

-
- Berichten: 15240
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
- Locatie: Niet ver van Zandvoort
Re: Het Sohosted Racing Team!
haha laurens, gooi wat olie op het vuur... hij zegt dat als het niet aan de auto's ligt de toppers niet veel van elkaar verschillen
leren lezen 


- Niels v D
- Berichten: 1945
- Lid geworden op: 31 mar 2008, 11:52
- Locatie: Sønderborg(DK)
Re: Het Sohosted Racing Team!
Dit is anders wel een van Hans' meest volwassen reacties Metchu..Metchu schreef:+1 voor de meest volwassen reactie(df-waardig)
edit: niet hans, maar André natuurlijk

- Downforce Hans
- Berichten: 12606
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: Het Sohosted Racing Team!
Metchu schreef:+1 voor de meest volwassen reactie(df-waardig)
edit: niet hans, maar André natuurlijk
Hee koekenbakker.......
Ik zie net dus pas dat ik achter de reactie van Andre staat terwijl ik op Jan reageerde.....
Ik verwacht dus excuus van je want anders zal je dat bij de volgende paintbal game gaan bezuren
- Downforce Hans
- Berichten: 12606
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: Het Sohosted Racing Team!
Metchu schreef:+1 voor de meest volwassen reactie(df-waardig)
edit: niet hans, maar André natuurlijk
Hoe classificeer jij je reactie dan

De meest volwassen reactie was geen reactie geweest er verder kan ik me een beetje in het verhaal van Laurens vinden,iets wat jij kennelijk niet durft te zeggen.
Ben je soms ook voor een ban

-
- Berichten: 9982
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
Re: Het Sohosted Racing Team!
Dat is in de meeste gevallen toch ook zo? Hamilton heeft nog geen GP gewonnen, omdat zijn kar te langzaam is ivm de BGP. Dat hij, als persoon, snelheid bezit, is wel duidelijk.Laurens schreef:Toch lees ik tussen de regels door dat je eigenlijk de auto de schuld moet geven als je niet vooraan eindigtAndre schreef:Laurens zal een goeie rijder zijn maar ja zo zijn er zat : duncan huisman bertus sanders jj. verheul jan lammers etc etc. Als je deze jongens een test laat doen in 1 auto dan zul je zien dat ze tiendes of zelfs minder van elkaars tijden zitten. Wat maakt het verschil in coureur? Kijk in de F1 jenson button was al afgeschreven en nu wordt ie de hemel in geprezen. Is fiscicella dan een mindere rijder, omdat ie plekje 22 start. Nee das net zo n topper als jenson als ie in een brawn gp auto zou rijden.
Alleen ervaren rijders en monteurs zullen het bovenstaande verhaal beamen die al wat langer in de autosport meelopen.
Bas schothorst wordt kampioen in de 130i cup met een auto die nooit door de technische keuring was gekomen als ze bij CPZ verstand van zaken hadden. Maar zo iemand wordt gezien door de mensen die voor tv hangen als de coureur van nederland. Net zoals jenson nu wordt gezien die eigenlijk al zo goed als afgeserveert was.
Het materiaal maakt de coureur. De coureur kan daar aan meehelpen zoals schumacher die veel verstand van zaken heeft en een team naar een hoger nivo kan brengen. Dat maakt de verschillen.
Mooi voorbeeld is race of champions Loeb komt er vaak als beste uit. Maar schumacher is weer iets sneller in de buggies etc. Wat is het verschil juist tiendes en honderdsten en duizendsten!!!! A lucky lap alles valt net goed.
Laurens mag sneller zijn de jeugd heeft de toekomst. Ik ben bijna 37 jaar ik heb plezier in de autosport probeer me nog altijd scherp te houden al wordt het steeds moeilijker. Maar ik ga de competitie nooit uit de weg al zou ik met pensioen gaan en zou het super vinden dat Downforce aan de start zou staan bij de DNRT super raceweekend. Ook zeer leuk dat luco toch komt met de Seat.
- Downforce Hans
- Berichten: 12606
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: Het Sohosted Racing Team!
Precies, dat is ook zo mooi van de Dacia Logan cup.....indobesar schreef:Dat is in de meeste gevallen toch ook zo? Hamilton heeft nog geen GP gewonnen, omdat zijn kar te langzaam is ivm de BGP. Dat hij, als persoon, snelheid bezit, is wel duidelijk.Laurens schreef:Toch lees ik tussen de regels door dat je eigenlijk de auto de schuld moet geven als je niet vooraan eindigtAndre schreef:Laurens zal een goeie rijder zijn maar ja zo zijn er zat : duncan huisman bertus sanders jj. verheul jan lammers etc etc. Als je deze jongens een test laat doen in 1 auto dan zul je zien dat ze tiendes of zelfs minder van elkaars tijden zitten. Wat maakt het verschil in coureur? Kijk in de F1 jenson button was al afgeschreven en nu wordt ie de hemel in geprezen. Is fiscicella dan een mindere rijder, omdat ie plekje 22 start. Nee das net zo n topper als jenson als ie in een brawn gp auto zou rijden.
Alleen ervaren rijders en monteurs zullen het bovenstaande verhaal beamen die al wat langer in de autosport meelopen.
Bas schothorst wordt kampioen in de 130i cup met een auto die nooit door de technische keuring was gekomen als ze bij CPZ verstand van zaken hadden. Maar zo iemand wordt gezien door de mensen die voor tv hangen als de coureur van nederland. Net zoals jenson nu wordt gezien die eigenlijk al zo goed als afgeserveert was.
Het materiaal maakt de coureur. De coureur kan daar aan meehelpen zoals schumacher die veel verstand van zaken heeft en een team naar een hoger nivo kan brengen. Dat maakt de verschillen.
Mooi voorbeeld is race of champions Loeb komt er vaak als beste uit. Maar schumacher is weer iets sneller in de buggies etc. Wat is het verschil juist tiendes en honderdsten en duizendsten!!!! A lucky lap alles valt net goed.
Laurens mag sneller zijn de jeugd heeft de toekomst. Ik ben bijna 37 jaar ik heb plezier in de autosport probeer me nog altijd scherp te houden al wordt het steeds moeilijker. Maar ik ga de competitie nooit uit de weg al zou ik met pensioen gaan en zou het super vinden dat Downforce aan de start zou staan bij de DNRT super raceweekend. Ook zeer leuk dat luco toch komt met de Seat.

-
- Berichten: 11403
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: Het Sohosted Racing Team!
Nee laurens zo is het niet.
Als je de toppers in dezelfde auto laat rijden zit er nagenoeg geen verschil in rondetijden.
Ik had zelf nog altijd 1 wens dat was om nog een keer in 1 klasse met de nederlandse top mee te strijden. Ik ben blij dat ik dat gedaan hebt. Ik heb start grids hier liggen waar ik oa. voor lammers voor duncan op de start grid sta. Voor mij is die wens ingevuld. Races waren beukpartijen wat giga uit de hand liep en daarom gestopt. Maar de 130i cup met de rijders die er waren was mega competatief was er minder gekloot met de spullen had het nog veel leuker kunnen zijn maar helaas is de cup omzeep geholpen. Ik had zelf in de dsc nooit de voldoening in mijn prestatie. Vandaar dat ik alles in het werk heb gezet om nog een keer in zo n klasse te rijden tussen de top van nederland die ook internationaal hebben gestreden. De verschillen waren heel klein. Laatste race stond ik 4 tiende van de pole ik weet hoe mijn auto er destijds voorstond. Die 4 tiende geeft me meer voldoening dan al die jaren die ik in de DSC heb gereden en op podiums heb gestaan. Mijn podiums in de DSC heb ik ook nooit forums van vol geschreven, omdat ik voor me zelf wel wist wat die prestatie inhield. Er waren 2 hoogte punten voor mij binnen de DSC dat is in de regen een heel veld weg rijden incl GT en voor duncan blijven bij de A1GP. En in 2004 de rizla days rijden met een straat E36 met gele kenteken platen erop met 30 pk te weinig voor die klasse en allebei de races winnen. Maar lees dit wederom goed. Dit is MIJN gevoel. Ieder ander kan er heel anders over denken. Maar tuurlijk heb ik wel een prachtige tijd gehad binnen de DSC veel plezier gehad veel gezelligheid. Maar de 130i cup was absoluut een hoogtepunt voor mij zeker met het nivo rijders die daar destijds aan de start stonden.
Yep hans klopt precies als de auto exact een identieke auto is dan klopt het verhaal precies. Zullen toppers niet veel verschillen. Zie race of champions!!!
Als je de toppers in dezelfde auto laat rijden zit er nagenoeg geen verschil in rondetijden.
Ik had zelf nog altijd 1 wens dat was om nog een keer in 1 klasse met de nederlandse top mee te strijden. Ik ben blij dat ik dat gedaan hebt. Ik heb start grids hier liggen waar ik oa. voor lammers voor duncan op de start grid sta. Voor mij is die wens ingevuld. Races waren beukpartijen wat giga uit de hand liep en daarom gestopt. Maar de 130i cup met de rijders die er waren was mega competatief was er minder gekloot met de spullen had het nog veel leuker kunnen zijn maar helaas is de cup omzeep geholpen. Ik had zelf in de dsc nooit de voldoening in mijn prestatie. Vandaar dat ik alles in het werk heb gezet om nog een keer in zo n klasse te rijden tussen de top van nederland die ook internationaal hebben gestreden. De verschillen waren heel klein. Laatste race stond ik 4 tiende van de pole ik weet hoe mijn auto er destijds voorstond. Die 4 tiende geeft me meer voldoening dan al die jaren die ik in de DSC heb gereden en op podiums heb gestaan. Mijn podiums in de DSC heb ik ook nooit forums van vol geschreven, omdat ik voor me zelf wel wist wat die prestatie inhield. Er waren 2 hoogte punten voor mij binnen de DSC dat is in de regen een heel veld weg rijden incl GT en voor duncan blijven bij de A1GP. En in 2004 de rizla days rijden met een straat E36 met gele kenteken platen erop met 30 pk te weinig voor die klasse en allebei de races winnen. Maar lees dit wederom goed. Dit is MIJN gevoel. Ieder ander kan er heel anders over denken. Maar tuurlijk heb ik wel een prachtige tijd gehad binnen de DSC veel plezier gehad veel gezelligheid. Maar de 130i cup was absoluut een hoogtepunt voor mij zeker met het nivo rijders die daar destijds aan de start stonden.
Yep hans klopt precies als de auto exact een identieke auto is dan klopt het verhaal precies. Zullen toppers niet veel verschillen. Zie race of champions!!!
Laatst gewijzigd door Andre op 16 mei 2009, 20:57, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 15240
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
- Locatie: Niet ver van Zandvoort
Re: Het Sohosted Racing Team!
Andre schreef:
Als je de toppers in dezelfde auto laat rijden zit er nagenoeg geen verschil in rondetijden.
WAT?!
- Downforce Hans
- Berichten: 12606
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: Het Sohosted Racing Team!
Gelukkig had hij het niet over tobbers want anders had jij je nog aangesproken gevoeld 

Re: Het Sohosted Racing Team!
Kan me helemaal vinden in Andre zijn verhaal, ik haal mijn voldoening uit het feit dat ik met een standaard auto toch redelijk kan meekomen tov auto's die veel meer pk's hebben en nog wat andere duurdere modificaties. Zou ook graag cupklasse willen rijden maar dat is te duur helaas.
Wat ik alleen soms een beetje vreemd vind dat er over van alles heen gezeken mag worden, alleen kritiek richting "god" Andre, en dat ligt niet aan Andre maar aan de mensen die hem als een soort "god" zien en dan automatisch de rest afserveren, beetje kortzichtig.
Wat ik alleen soms een beetje vreemd vind dat er over van alles heen gezeken mag worden, alleen kritiek richting "god" Andre, en dat ligt niet aan Andre maar aan de mensen die hem als een soort "god" zien en dan automatisch de rest afserveren, beetje kortzichtig.
- Laurens
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:51
- Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel
Re: Het Sohosted Racing Team!
+1Andre schreef:Nee laurens zo is het niet.
Als je de toppers in dezelfde auto laat rijden zit er nagenoeg geen verschil in rondetijden.
Ik had zelf nog altijd 1 wens dat was om nog een keer in 1 klasse met de nederlandse top mee te strijden. Ik ben blij dat ik dat gedaan hebt. Ik heb start grids hier liggen waar ik oa. voor lammers voor duncan op de start grid sta. Voor mij is die wens ingevuld. Races waren beukpartijen wat giga uit de hand liep en daarom gestopt. Maar de 130i cup met de rijders die er waren was mega competatief was er minder gekloot met de spullen had het nog veel leuker kunnen zijn maar helaas is de cup omzeep geholpen. Ik had zelf in de dsc nooit de voldoening in mijn prestatie. Vandaar dat ik alles in het werk heb gezet om nog een keer in zo n klasse te rijden tussen de top van nederland die ook internationaal hebben gestreden. De verschillen waren heel klein. Laatste race stond ik 4 tiende van de pole ik weet hoe mijn auto er destijds voorstond. Die 4 tiende geeft me meer voldoening dan al die jaren die ik in de DSC heb gereden en op podiums heb gestaan. Mijn podiums in de DSC heb ik ook nooit forums van vol geschreven, omdat ik voor me zelf wel wist wat die prestatie inhield. Er waren 2 hoogte punten voor mij binnen de DSC dat is in de regen een heel veld weg rijden incl GT en voor duncan blijven bij de A1GP. En in 2004 de rizla days rijden met een straat E36 met gele kenteken platen erop met 30 pk te weinig voor die klasse en allebei de races winnen. Maar lees dit wederom goed. Dit is MIJN gevoel. Ieder ander kan er heel anders over denken. Maar tuurlijk heb ik wel een prachtige tijd gehad binnen de DSC veel plezier gehad veel gezelligheid. Maar de 130i cup was absoluut een hoogtepunt voor mij zeker met het nivo rijders die daar destijds aan de start stonden.
Yep hans klopt precies als de auto exact een identieke auto is dan klopt het verhaal precies. Zullen toppers niet veel verschillen. Zie race of champions!!!
Snap wat je bedoelt Andre, in het jaar Formule Ford wat ik gereden heb was het elke wedstrijd een strijd om de laatste tiende soms zelf honderdste. Sommige wedstrijden zat je 12 rondjes lang met 5 man binnen een seconde. Als je dan daaruit als eerste over de finish komt geeft dat een enorme voldoening. Er wordt daar relatief weinig met auto's geknoeit en zo blijft het veld dicht bij elkaar.
Als je bij de DSC een paar auto's hebt waarmee je echt een rondenlange strijd hebt is dat bijzonder. Daardoor is het meestal niet heel erg spannend wie er nu uiteindelijk als eerste over die streep komt maar meer van blijft de auto heel en vlieg je er zelf niet af.
Dan is dus de voldoening minder groot, maar daardoor vind ik het zeker niet minder leuk, en de sfeer onderling is heel goed en na de race is het ook met de "concurrentie" gewoon leuk.
Wat betreft dat het aan de auto ligt, dat is een excuus wat heel snel wordt geroepen als iemand niet hard genoeg gaat. Tuurlijk dat kan maar 9 van de 10 keer is ook zo dat als je dan anders gaat rijden dat je wel snel kan gaan met exact dezelfde auto.
-
- Berichten: 55082
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Het Sohosted Racing Team!
@Luco, sinds dat jij hier zit kraak je bij eigenlijk elke post van je BMW af "M3 CSL rotzooi, mag wel in de vangrail eindigen"en meer van dat soort praat.Gelukkig wél met wat smileys, maar de tendens is er, net als Hanz06 met z'n inmekaar gescheten stuk plastic, denk dat ie ook consant 'BMW' op de hak kan nemen , en z'n berijders, inclusief smileys.SAME FUCKING STORY. Altijd 't zelfde, ja hij heeft 'n snelle kar en is zelf zo traag als dikke stront. (insert smiley, zo werkt dat toch Hans leg eens uit) Ja zo kan ik 't ook.Iedereen zeikt mekaar soms af, Allen, jij, Hans, HansGP etc.En ik doe ook lekker mee. Dat mag, en dan ga jij als 'n kleuter zeuren over dat dat typisch Fries is en dat Andre 'n god is? Flikker godverdomme toch op. Bekijk je eigen posts eens 'n keer, ik zie jou nog niet bij Renault F1 en handel daar ook niet naar, average guy.
En IK heb nog niet in 'n Dacia op slicks gereden of in 'n 130i cup. Laat mij maar eens. Laat ik 't je even zien.
Iedereen heeft hier opeens 'talent'
Wat 'n gezeik.
Wie kaatst....
En IK heb nog niet in 'n Dacia op slicks gereden of in 'n 130i cup. Laat mij maar eens. Laat ik 't je even zien.
Iedereen heeft hier opeens 'talent'






Wat 'n gezeik.
Wie kaatst....
-
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: Het Sohosted Racing Team!
Robin, je hebt je niet aan het advies van de dokter gehouden 

-
- Berichten: 55082
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Het Sohosted Racing Team!
Ruben schreef:Robin, je hebt je niet aan het advies van de dokter gehouden
Da's diezelfde dokter waardoor mijn moeder nu invalide is, zeker.
Ruben.fuck off.aub.
Laatst gewijzigd door Robin op 17 mei 2009, 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Het Sohosted Racing Team!
Ow ja, tuurlijk ik ben begonnen met bmw's afzeiken tuurlijk, zeker weer friese logica
Als jezelf nou eens leert lezen, dan is voor velen hier bmw DE auto, prima, maar ga dan niet bij elke andere keuze lopen zeiken en zeuren, want dan krijg je inderdaad een reactie, dus wie kaatste er nou
Maar tuurlijk ligt het nooit aan jezlef he Robin, jij bent natuurlijk een topgozer, want je bent tenslotte een bmw rijder



Als jezelf nou eens leert lezen, dan is voor velen hier bmw DE auto, prima, maar ga dan niet bij elke andere keuze lopen zeiken en zeuren, want dan krijg je inderdaad een reactie, dus wie kaatste er nou


Maar tuurlijk ligt het nooit aan jezlef he Robin, jij bent natuurlijk een topgozer, want je bent tenslotte een bmw rijder


-
- Berichten: 55082
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Het Sohosted Racing Team!
Je bent echt 'n average guy Luco.
Re: Het Sohosted Racing Team!
Weet ik, ik heb tenminste nog enige zelfkennis, die schijnt bij jouw compleet te ontbreken en dan ga je maar schelden
zeer volwassen.






-
- Berichten: 55082
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Het Sohosted Racing Team!
Ik vind 't allemaal prima en ik kan heel goed lezen, en ik lul niet constant over hoe 'goed BMW wel niet is'. We hadden 't over FWD vs RWD. En dat wordt door 'n stelletje verdraaid tot wat 't nu is.Omdat ze of:
-geen rwd rijden
-amper ervaring er mee hebben
-beide
fliker toch op.
Als money no object was reed ik ook geen BMW hoor Luco!
-geen rwd rijden
-amper ervaring er mee hebben
-beide
fliker toch op.
Als money no object was reed ik ook geen BMW hoor Luco!
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten