Reed jij gisteren ook btw?
\Bert ///M3 schreef:Ja die klinken goed hegeen idee wat er onder zit, ik weet wel dat BMW Motorsport voor de meeste modellen eigen ontwerp uitlaatsystemen gebruikt, kosten zijn zo ongeveer als je het vragen moet kan je het niet betalen
![]()
Reed jij gisteren ook btw?
Ik weet 't niet hoor, zit niet zo in de uitlaten(behalve de hond) , ze maken er altijd reclame mee in de SPORTAUTO met die cijfers, ook voor de 997GT3 vaak. Het is natuurlijk 'n compleet systeem van vóór naar achter he....Ferdinand schreef:^Ha Robin, ik geloof er echt helemaal niets van 25 pk extra met alleen een uitlaatje. Mooi niet. Dat is nepperij.
Je praat dan over 5,9% van het vermogen. Lijkt me niet ondenkbaar? Bij turbootjes zal het wel anders wezen maar daar zie je ook zulke verschillen door een complete uitlaat. Meende dat dat een Leon FR met chiptuning ongeveer 260pk kan leveren en dat bv Tristan z'n ex leon FR met complete sportuitlaat 280pk leverde. Zal zo'n dikke, 420pk leverende, V8 niet 25pk-tjes extra kunnen krijgen dmv zo'n uitlaat?Ferdinand schreef:^Ha Robin, ik geloof er echt helemaal niets van 25 pk extra met alleen een uitlaatje. Mooi niet. Dat is nepperij.
Arthur schreef:Op hetzelfde piekje waar ze de 420pk ook meten
Tristan schreef:Arthur schreef:Op hetzelfde piekje waar ze de 420pk ook meten![]()
Zie je Robin, dat klopt al niet. Alsof er een turbo op wordt geschroefdRobin schreef:Over 't hele toerengebied kan eigenlijk niet, maar een vermogenspiek wel. Dat Akrapovic dat al bij 4600rpm haalt vind ik raar, maar wel 'bruikbaar'. Ik had verwacht zoals normaal bij 8000-8500.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bimmer M, Google [Bot], Majestic-12 [Bot] en 6 gasten