Nissan Skylne R32 GTR V-Spec
- frank de jonge
Re: Nissan Skylne R32 GTR V-Spec
Nein, wil Ettiëne niet bekend maken ja 

-
Je motor ziet er zeer goed uit :twisted:
@ Frank,
Er valt nog niks bekend te maken omdat de motor nog niet afgesteld is op de testbank,de starterkrans van de
testbank is stuk en het duurt 2 weken voor ze een nieuwe gemaakt hebben.
Hier beneden is een link naar EM(ff naar beneden scrollen) van mijn motor op de testbank en een foto van toen de motor er nog inzat voor de aanpassingen.
http://www.extreme-machines.nl/forum/vi ... hp?t=41868" onclick="window.open(this.href);return false;
@ Frank,
Er valt nog niks bekend te maken omdat de motor nog niet afgesteld is op de testbank,de starterkrans van de
testbank is stuk en het duurt 2 weken voor ze een nieuwe gemaakt hebben.
Hier beneden is een link naar EM(ff naar beneden scrollen) van mijn motor op de testbank en een foto van toen de motor er nog inzat voor de aanpassingen.
http://www.extreme-machines.nl/forum/vi ... hp?t=41868" onclick="window.open(this.href);return false;
- frank de jonge
Te zien aan die turbo is dat wel een 800 a 900PK setup net als die ene gast in Zweden in zn E30 M3 heb liggen.
Maar het lijkt me om zoveel vermogen in toom te houden wel kudt rijden op een bochtig stuk.
Wat is je doel met die M3? Dragstrip van Drachten?? of ook allerdaags gebruik en circuit zo af en toe?
Maar het lijkt me om zoveel vermogen in toom te houden wel kudt rijden op een bochtig stuk.
Wat is je doel met die M3? Dragstrip van Drachten?? of ook allerdaags gebruik en circuit zo af en toe?
-
Het is een Bullseyepower(Borgwarner/Garrett)S372 en is goed voor 950pk,ik ga eerst met 1,2bar rijden en gebruik hem gewoon voor de fun.
Als ik alles gewend ben en hopelijk niet te veel grip problemen krijg ga ik zeker een keer naar drachten toe.
De DTA S80 motormanagement heeft ook traction control en dat kan je ook helemaal instellen dus dat komt er ook op,is ook wel beter als het regent .
@Mr Blue Eyes,Sorry voor het offtopic gaan.
Als ik alles gewend ben en hopelijk niet te veel grip problemen krijg ga ik zeker een keer naar drachten toe.
De DTA S80 motormanagement heeft ook traction control en dat kan je ook helemaal instellen dus dat komt er ook op,is ook wel beter als het regent .
@Mr Blue Eyes,Sorry voor het offtopic gaan.
- Mr. Blue Eyes
geen probleem, ben erg benieuwd naar je eindresultaat.
- Mr. Blue Eyes
- Adje ///M3
Damn, wat gaat dat ding vooruit

- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Ziet er fraai en snel uit man!
- Tristan
Woon je toevallig in Haarlemmermeer? Herken de weg namelijk, leuk stukje om te knallen. 

- Mr. Blue Eyes
Nee daar woon ik niet, Pro Import zit in badhoevedorp.
hier nog een filmpje van afgelopen zaterdag
http://www.youtube.com/watch?v=faxmIClfvyE" onclick="window.open(this.href);return false;
hier nog een filmpje van afgelopen zaterdag
http://www.youtube.com/watch?v=faxmIClfvyE" onclick="window.open(this.href);return false;
- Gijs Evo
Zo, en hoe staat het met dit beest
Of speel je alleen nog maar GT5 en COD

Of speel je alleen nog maar GT5 en COD