Mijmer topic...
- Tristan
Re: Mijmer topic...
Gelukkig is de spoorbreedte van een Supercopa ook veel breder dan een 130i Cup-auto. En dan heb ik het niet eens over de breedte van de slicks. Maar goed, neem aan als je een 130i Cup auto goed afstelt je weinig tot geen onderstuur hebt.
Andre, kom er is in....
Andre, kom er is in....
Ow volgens mij reed ik ook met 210 banden hoorTristan schreef:Gelukkig is de spoorbreedte van een Supercopa ook veel breder dan een 130i Cup-auto. En dan heb ik het niet eens over de breedte van de slicks. Maar goed, neem aan als je een 130i Cuo auto goed afstelt je weinig tot geen onderstuur hebt.
Andre, kom er is in....

Plus als je een fwd goed afsteld je ook geen onderstuur hebt, maar goed de vooroordelen van de rwd rijders is weer duidelijk

Veel vooroordelen terwijl ze niet fatsoenlijk met een fwd kunnen rijden

Laatst gewijzigd door Luco op 14 mei 2009, 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- Downforce Dennis
luco hornsveld schreef:Robin schreef:Zie je wel 't gaat weer om de centen he.Tristan schreef:Maar ben met Robin eens dat er niks boven een RWD trackday/raceauto is. Het gevoel is zoveel mooier en leuker dan het contant vechten tegen onderstuur.
Wat een onzin zeg, de 130i cupauto heeft tien keer zoveel onderstuur dan de seat.
Leugens, dat komt omdat je het concept niet begrijpt. Je moet heel anders met zo'n ding rijden dan met een FWD auto. Op het gaspedaal stuur je, iets wat je met een FWD niet moet doen, daar moet je balanceren tussen insturen en accelereren (maar dat weet jij beter dan ik)
Een GT3 rijdt als eerste indruk ook voor geen meter, tot je het in de vingers krijgt. En dan gaaaaaaaaaan...
Verder no offence he Luco, iig tot in Zandvoort

-
Mooi he zo'n draadje 

tuurlijk, ik begrijp het concept niet, je hebt gelijk dennis een alpine heeft ook fwd 

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Luco, wat is je favoriete(circuit)auto, je straatdroomauto, money no object?
Robin schreef:Luco, wat is je favoriete(circuit)auto, je straatdroomauto, money no object?
Money no objest is niet eerlijk, want circuitauto zou dan een F1 zijn

Straatauto is lastiger, mijn droomauto voor op straat heb ik al

Maar boven de 400 pk is er geen fwd raceauto omdat je dan het vermogen niet meer aan de weg krijgt, das een nadeel van fwd.
Maar in de prijsklassen die voor mij betaalbaar zijn om mee te racen is er genoeg keus in fwd die ik beter vind rijden dan rwd.
En zowiezo sneller zijn

Verder maakt het niet uit of iemand nou rwd of fwd rijdt.
Wordt alleen ziek van dat gezeik altijd als iemand liever een fwd koopt (of wil kopen) dan een rwd dat die dan allerlei mensen over zich heen krijgt die net doen of ze alle wijsheid in pacht hebben.
Laat iemand nou eens zelf kiezen ipv alleeen maar drammen over rwd.
Laatst gewijzigd door Luco op 14 mei 2009, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- Downforce Dennis
Luco,
No offence verder maar toch is dat het probleem. Het insturen met een FWD en RWD op de limiet doe je op een compleet andere manier. Ik ga hier verder niet over uitwijden, want dat is een straatje zonder einde. Dat verschil heb ik op Assen vorig jaar duidelijk gezien. Ontkennen heeft geen zin.
Overigens is een 130i cup vergelijken met een supercopa pas onzin, maar dat terzijde.
No offence verder maar toch is dat het probleem. Het insturen met een FWD en RWD op de limiet doe je op een compleet andere manier. Ik ga hier verder niet over uitwijden, want dat is een straatje zonder einde. Dat verschil heb ik op Assen vorig jaar duidelijk gezien. Ontkennen heeft geen zin.
Overigens is een 130i cup vergelijken met een supercopa pas onzin, maar dat terzijde.
Tuurlijk is dat anders, en tuurlijk kan je dat na een uurtje niet, maar stellen dat ik het concept niet begrijp is lulkoek.Downforce Dennis schreef:Luco,
Ik ben niet begonnen met 130i cupauto's te vergelijken
deze auto vergelijken met een clio is ook appels met peren, terwijl de clio wel degelijk sneller is

- Robin
dat heb IK nou exact met het tegenovergestelde, flauw word ik ervan.luco hornsveld schreef:Robin schreef:Luco, wat is je favoriete(circuit)auto, je straatdroomauto, money no object?
Money no objest is niet eerlijk, want circuitauto zou dan een F1 zijn![]()
Straatauto is lastiger, mijn droomauto voor op straat heb ik al![]()
Maar boven de 400 pk is er geen fwd raceauto omdat je dan het vermogen niet meer aan de weg krijgt, das een nadeel van fwd.
Maar in de prijsklassen die voor mij betaalbaar zijn om mee te racen is er genoeg keus in fwd die ik beter vind rijden dan rwd.
En zowiezo sneller zijn
Verder maakt het niet uit of iemand nou rwd of fwd rijdt.
Wordt alleen ziek van dat gezeik altijd als iemand liever een fwd koopt (of wil kopen) dan een rwd dat die dan allerlei mensen over zich heen krijgt die net doen of ze alle wijsheid in pacht hebben.
Laat iemand nou eens zelf kiezen ipv alleeen maar drammen over rwd.
Het ligt aan de centen, geef 't nou gewoon toe. Alles terugkoppelen naar BMW is JULLIE probleem, ik lul hier over Caterham, Exiges, Ultima, GT3, 430 Scud, dat zijn ALLEMAAL auto's die BETER zijn dan welke FWD ever produced en GEEN BMW.
Hoe wil je 't nou hebben?
:twisted:
- Robin
Oh ja op Assen reed er 'n Clio op slicks mee, heb 'm 'n paar keer eruit geremd en ingehaald. Nou moe wat 'n beest. Rot toch op met die nachtkastjes op wielen. 

- Robin
PRIJS-KLAS-SES gvd je snap 'm Luco.luco hornsveld schreef:Lezen is ook moeilijk, dan praat je over hele andere prijsklasses.

ja ik rij met de 5 ook e36ers met 300pk voorbijRobin schreef:Oh ja op Assen reed er 'n Clio op slicks mee, heb 'm 'n paar keer eruit geremd en ingehaald. Nou moe wat 'n beest. Rot toch op met die nachtkastjes op wielen.
zou dat niet aan de chauffeur liggen

- Downforce Dennis
Clio sneller als wat?
- Robin
wat?Downforce Dennis schreef:Clio sneller als wat?
stoom uit z'n oren, hij is sneller dan 'n Clio.
- Downforce Dennis
luco hornsveld schreef:ja ik rij met de 5 ook e36ers met 300pk voorbijRobin schreef:Oh ja op Assen reed er 'n Clio op slicks mee, heb 'm 'n paar keer eruit geremd en ingehaald. Nou moe wat 'n beest. Rot toch op met die nachtkastjes op wielen.
Boeie, die JR e36 M3 uit de sport klasse reed jou ook het stront rond de oren.
Vertel jij dat maar aan wat dat ligt
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Discussie met Luco over fwd/rwd > vechten tegen de bierkaai 

Downforce Dennis schreef:luco hornsveld schreef:ja ik rij met de 5 ook e36ers met 300pk voorbijRobin schreef:Oh ja op Assen reed er 'n Clio op slicks mee, heb 'm 'n paar keer eruit geremd en ingehaald. Nou moe wat 'n beest. Rot toch op met die nachtkastjes op wielen.
Boeie, die JR e36 M3 uit de sport klasse reed jou ook het stront rond de oren.
Vertel jij dat maar aan wat dat ligt
Gaan we op die toer dennis, lekker sportief zeg, was trouwens alleen bij de start, maar goed
Laatst gewijzigd door Luco op 14 mei 2009, 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Steven Nauta schreef:Discussie met Luco over fwd/rwd > vechten tegen de bierkaai
Hoor wie het zegt

- Downforce Dennis
manee... Komop man... je vraagt er zelf een beetje achter door zo'n gewaagde BMW bashing uitspraak te doen voor zo,n forum vol fappers he
Op Rockingham kon ie toch niet meer bijblijven he. Daar was je zoiezo al een stuk sneller dan op spa. Nog even zo door blijven doen en we zien je nog op het podium dit jaar

Op Rockingham kon ie toch niet meer bijblijven he. Daar was je zoiezo al een stuk sneller dan op spa. Nog even zo door blijven doen en we zien je nog op het podium dit jaar

-
fwd zoals robin zegt als dat zo goed zou zijn dan hadden het echt wel geplaatst op ferrari s lambo s amg mercedes etc. Fwd is het leven geroepen, omdat het goedkoper te produceren valt. Niet omdat het beter rijdt.
Met gelijke pk pak ik die seat met mijn 130i racer.
Met gelijke pk pak ik die seat met mijn 130i racer.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Discussie over FWD vs RWD..................................man das toch al lang een gepasseerd station.............................
Het zegt hooguit nog iets over diegene die nog wil discussieren, die heeft het namelijk nog niet begrepen...........................
Nou dan ben ik weer een heel eind verder.............................
Het zegt hooguit nog iets over diegene die nog wil discussieren, die heeft het namelijk nog niet begrepen...........................
Nou dan ben ik weer een heel eind verder.............................
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Anti fwd inderdaadluco hornsveld schreef:Steven Nauta schreef:Discussie met Luco over fwd/rwd > vechten tegen de bierkaai
Hoor wie het zegtmister antifwd

- Snipe
Al dat negatieve gedoe over failwheeldrive, laat mensen er lekker van genieten als ze dat willen 8)