Jouw driving skills wat betreft het driften zullen wel op een hoger niveau liggen omdat jij hier al veel langer mee speelt en mee bezig bent.
Wat betreft het lift off oversteer, is dat niet mijn doelstelling wat betreft het rijden, maar een leuke bijkomstigheid om onder de knie te leren krijgen. Iets met dat rare transaxle principe niet mogelijk is

Dus wat betreft de 130i.. Ik heb op dit moment niet zoveel trek om de auto verder te ontwikkelen. Ik heb het stuurgevoel altijd minder gevonden gevoelsmatig dan de Golf V GTI die ik destijds heb overwogen. Waarom? Het gewicht! Voor mij zou een 2.0 liter turbo zoals in de planning staat door bmw een meer uitgelezen motor zijn dan de fantastisch draaidende 3.0 atmo.
Joh, ik kan AST erop laten zetten, de draagarmen tip van Andre, maar waarom zou ik? Ik heb de auto al bijna twee jaar, ik wil iets anders. Het is een plaatje van een auto, zo met de donkere velgen en de kleur. Super stoelen, fantastische motor. Ergonomie top, schakelt lekker. Genoeg vermogen. Wat wil een mens nog meer? Wat anders!
Het liefst zou ik er een Westfield racer bij hebben, dat zou een prima combo zijn. Maar dan heb ik 3 auto's voor de deur staan, dat gaat mij iets te ver, gezien ik geen eigen oprit of wat dan ook heb.
Kortom, ik wil iets anders. Misschien is de Clio niet de juiste keuze, maar op dit moment vind ik het moeilijk een andere auto te bedenken die mij zou kunnen boeien met enige praktische eigenschappen. Let op, ik wil dus geen grotere of zwaardere auto. Liefst zelfs kleiner en/of lichter.