Op tv wel,Snipe schreef:Hoe oud is Wendy van Dijk inmiddels? Ik zit het even te bekijken op rtlgemist, maar die ziet er echt uit of ze de 50 nadert zo'n beetje.
In het echt? Lekker ding!

Op tv wel,Snipe schreef:Hoe oud is Wendy van Dijk inmiddels? Ik zit het even te bekijken op rtlgemist, maar die ziet er echt uit of ze de 50 nadert zo'n beetje.

Als we het over leeftijd gaan hebben dan ieder geval!Snipe schreef:Ik prefereer de dames van de toptent.
scheelt niet veel in ieder geval!Snipe schreef:De mevrouwen van de toptent zijn samen net zo oud als Wendy, zo'n beetje.
Is het er nog een beetje druk, Erik, of is het minder geworden sinds ze niet meer wekelijks op tv zijn?Erik Stoffelsen schreef:Iemand die het volgt?
Deze week de finale tussen A'foort en Delft!
Ik lever Amersfoort de spullen op het gebied van Kaas!
Ff allemaal stemmen op Amersfoort dus!
(sms naar:3131 tekst: Amersfoort) EDIT: Sms'en kost indeed 60cnt!
Ik heb er voor de rest geen commerciële bedoelingen mee, stemmen is leuk meegenomen maar daar maak ik geen winst mee;)
Snipe schreef:Is het er nog een beetje druk, Erik, of is het minder geworden sinds ze niet meer wekelijks op tv zijn?Erik Stoffelsen schreef:Iemand die het volgt?
Deze week de finale tussen A'foort en Delft!
Ik lever Amersfoort de spullen op het gebied van Kaas!
Ff allemaal stemmen op Amersfoort dus!
(sms naar:3131 tekst: Amersfoort) EDIT: Sms'en kost indeed 60cnt!
Ik heb er voor de rest geen commerciële bedoelingen mee, stemmen is leuk meegenomen maar daar maak ik geen winst mee;)
Snipe schreef:Ik heb wel wat tijd maar ik denk niet dat mensen naar een restaurant komen voor een gebakken ei.
Ik heb meer interesses in de dames dan in Sung 8)Erik Stoffelsen schreef:![]()
Mischien kan Sung je wat bijspijkeren;)
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], EmielS60, frankie, mark123, Martijn_bmw, Sidney en 14 gasten