Euroboss Formula 1 legends, video vers van de pers
-
Euroboss Formula 1 legends, video vers van de pers
Alhoewel het evenement inmiddels gedateerd is, komt komende zaterdag onze nieuwste productie op Motors TV, de Euroboss Masters op Zandvoort.
Dit jaar hebben we een eenmalige deal gesloten met deze eliteclub als 'proef' voor wellicht volgend jaar. In deze inmiddels bekende raceserie wordt gereden met ex-Formule 1, Indy en F3000 bolides. Speciale gastrijder was Tom Coronel met de Ferrari 412 T2 van Klaas Zwart (of eigenlijk Gerhard Berger...of eigenlijk Ferrari....). Dit is de laatst gebouwde V12 F1 wagen. Wat een geluid!
Ik had eigenlijk niks met die 'ouwe hokken', ik vind juist de technische ontwikkelingen en toekomst erg interessant. Maar als je dat dan juist tegen het licht van deze voorvaders houdt, is het toch wel gaaf.
Er zitten wat interessante shots en interviews in de introductie, dus dat is sowieso leuk om even mee te pikken. En omdat ik het zonde vindt om de Nederlandse interviews weg te moffelen met Engelse 'synchronisatie' heb ik speciaal voor dit forum een 'Dutch edit' gemaakt. Het is dus een combinatie van Engelse en Nederlandse taal.
Voor de liefhebbers dus:
www.vkdev.nl/euroboss/
Blijft een weekje staan, dus leef je uit!
[img:640:427]http://www.f1-photo.com/Gallery/1995/Ca ... 01_PHC.jpg[/img]
Dit jaar hebben we een eenmalige deal gesloten met deze eliteclub als 'proef' voor wellicht volgend jaar. In deze inmiddels bekende raceserie wordt gereden met ex-Formule 1, Indy en F3000 bolides. Speciale gastrijder was Tom Coronel met de Ferrari 412 T2 van Klaas Zwart (of eigenlijk Gerhard Berger...of eigenlijk Ferrari....). Dit is de laatst gebouwde V12 F1 wagen. Wat een geluid!
Ik had eigenlijk niks met die 'ouwe hokken', ik vind juist de technische ontwikkelingen en toekomst erg interessant. Maar als je dat dan juist tegen het licht van deze voorvaders houdt, is het toch wel gaaf.
Er zitten wat interessante shots en interviews in de introductie, dus dat is sowieso leuk om even mee te pikken. En omdat ik het zonde vindt om de Nederlandse interviews weg te moffelen met Engelse 'synchronisatie' heb ik speciaal voor dit forum een 'Dutch edit' gemaakt. Het is dus een combinatie van Engelse en Nederlandse taal.
Voor de liefhebbers dus:
www.vkdev.nl/euroboss/
Blijft een weekje staan, dus leef je uit!
[img:640:427]http://www.f1-photo.com/Gallery/1995/Ca ... 01_PHC.jpg[/img]
- Dennis Cavallino
- Prins Claus †
- Auto: BMW 118iA
-
- Dennis Cavallino
- Peter Tunissen
- RudolfNW
- Dennis Cavallino
- Ruud Hulsegge
Wat is dat gaaf!
Overigens wel leuk dat de eigenaar van Intrax, Henk Thuis ook meerijd.
Aardige kerel die leuke onderstellen maakt.
Heeft me ook goed service verleend toen ik een keer een probleempje had met mijn intrax-onderstel. Die gasten hebben 3 uur gesleuteld en mijn onderstel gereviseerd omdat de 1e serie huizen van mijn dempers niet helemaal jofel waren. Prima opgelost.
Overigens wel leuk dat de eigenaar van Intrax, Henk Thuis ook meerijd.
Aardige kerel die leuke onderstellen maakt.
Heeft me ook goed service verleend toen ik een keer een probleempje had met mijn intrax-onderstel. Die gasten hebben 3 uur gesleuteld en mijn onderstel gereviseerd omdat de 1e serie huizen van mijn dempers niet helemaal jofel waren. Prima opgelost.
- Dennis Cavallino
-
Henk Thuis (inderdaad Mr. Intrax) was uitgenodigd door Klaas Zwart om de wat gedateerde Bennetton Judd V10 uit te laten tijdens deze Masters.
Thuis had in het verleden ook zo een uitnodiging voor Spa ontvangen, moet je maar eens naar vragen als je hem spreekt. De meest prachtige anekdotes komen boven water.
Leuk detail is de Marlin Media sticker op de neus van de zwarte Judd
[img:600:400]http://martijn.campbell.nl/albums/album132/IMG_1786.jpg[/img]
Thuis had in het verleden ook zo een uitnodiging voor Spa ontvangen, moet je maar eens naar vragen als je hem spreekt. De meest prachtige anekdotes komen boven water.
Leuk detail is de Marlin Media sticker op de neus van de zwarte Judd

[img:600:400]http://martijn.campbell.nl/albums/album132/IMG_1786.jpg[/img]
- Dennis Cavallino