OBAMA is een HELD
-
Shakes
OBAMA is een HELD
http://edition.cnn.com/2009/POLITICS/05 ... nnSTCVideo" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Re: OBAMA is een HELD
Echt fantastisch ja.
Die man heeft alles: charisma en humor.
Een echte leider.
Nee, dan dat lulletje rozewater wat we hier hebben rondlopen, je schaamt je er gewoon voor.
Nee, dan dat lulletje rozewater wat we hier hebben rondlopen, je schaamt je er gewoon voor.
- Tom V
Mooi is dat, hij komt tenminste over. Mooie speech.
- Tom van H.
Tja, het "correspondent's annual dinner", daar moeten ze grappig zijn, zelfs Bush was daar grappig. Teksten schrijven ze ook echt niet zelf.
-
Steven N.
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
+1Wouter81 schreef:Echt fantastisch ja.Die man heeft alles: charisma en humor.
Een echte leider.
-
allen
Dacht ff dat we het over Arthur hadden... 
- Roman
Ben ik dan de enige die die gozer maar niets vind?
-
Bort
Ook maar eens bevestigenSteven Nauta schreef:+1Wouter81 schreef:Echt fantastisch ja.Die man heeft alles: charisma en humor.
Een echte leider.
Hij is hoe een leider moet zijn.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Leuk, maar hier red je de wereld niet mee. GWB heb ik ook wel n's zien 'moppen tappen' op deze manier inderdaad.
Anyway we zullen zien.
Anyway we zullen zien.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Zo is het maar net......................
Veel te vroeg voor wat voor conclusie dan ook.................................werk aan de winkel, das er meer dan genoeg..........................
Kansen zijn er ook zat, tenminste als hij die überhaupt krijgt ( ik ben er nog steeds een beetje bang voor dat de Neo Cons de messen aan het scherp slijpen zijn)
Veel te vroeg voor wat voor conclusie dan ook.................................werk aan de winkel, das er meer dan genoeg..........................
Kansen zijn er ook zat, tenminste als hij die überhaupt krijgt ( ik ben er nog steeds een beetje bang voor dat de Neo Cons de messen aan het scherp slijpen zijn)
-
Metchu
ik mag hem graag:
maar ondanks dat hij zn papieren wegdoet, is dit natuurlijk ook scripted! Niets is echt en niets is wat het lijkt. Dit is net zoals al het andere van te voren voorbereid
maar ondanks dat hij zn papieren wegdoet, is dit natuurlijk ook scripted! Niets is echt en niets is wat het lijkt. Dit is net zoals al het andere van te voren voorbereid
- Downforce Hans
Metchu schreef:ik mag hem graag:
Jij weet dat als geen ander
- Maus335i
Ondanks alles vind ik het toch een held 
- Macboy
Volgens mij snapt de helft hier de eerste grap al niet
De grap was juist dat hij alles uit zijn hoofd ging doen. Vervolgens gaat hij gewoon verder vanuit het papier natuurlijk. Dát was juist de grap.
Dan is het de vraag of hij het zelf verzonnen heeft of geholpen is: tuurlijk is hij geholpen, of is alles verzonnen, maar is dit relevant ? Dit gebeurt overal. Bij ons op kantoor tikt de secretaresse brieven onder mijn naam. So what ?
Dit is gewoonweg meesterlijk. Ik kan niet anders zeggen.
Petje af voor Obama
De grap was juist dat hij alles uit zijn hoofd ging doen. Vervolgens gaat hij gewoon verder vanuit het papier natuurlijk. Dát was juist de grap.
Dan is het de vraag of hij het zelf verzonnen heeft of geholpen is: tuurlijk is hij geholpen, of is alles verzonnen, maar is dit relevant ? Dit gebeurt overal. Bij ons op kantoor tikt de secretaresse brieven onder mijn naam. So what ?
Dit is gewoonweg meesterlijk. Ik kan niet anders zeggen.
Petje af voor Obama
-
Bort
Scripted of niet, je moet het natuurlijk altijd nog kunnen brengen 
- Hans
Politici zijn nooit te vertrouwen, ook niet als ze Obama heten.
-
Christoph
Volgens mij snap jij de grap niet?Macboy schreef:Volgens mij snapt de helft hier de eerste grap al niet![]()
- Macboy
Ja dat snap ik wijsneus
maar ik meende hierboven te lezen dat mensen dachten dat hij het echt uit zijn hoofd ging doen of zo dus zonder blaadje
-
Christoph
Zeg dat dan!!!!!!!!
:banaan:
:banaan:
- Maus335i
Nouja, boeiend dat het scripted is. Dat is het altijd, alleen in de film niet.
Obama is een man van het volk en dat draagtie ook uit. Bush was dat 8 jaar lang niet en daarom is Obama op het moment zo populair. Ik mag hem wel, zeker gezien zijn nuchtere houding. Kan je van een hoop presidenten niet zeggen (op Clinton na imo).
Obama is een man van het volk en dat draagtie ook uit. Bush was dat 8 jaar lang niet en daarom is Obama op het moment zo populair. Ik mag hem wel, zeker gezien zijn nuchtere houding. Kan je van een hoop presidenten niet zeggen (op Clinton na imo).
-
Shakes
Clinton
De eerste zwarte president
De eerste zwarte president
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Bij zwarte presidenten denk ik aan Mugabe cs.
Even om niet te emo te worden met de sympathieke Obama.(ik vind Jan Marijnissen ook sympathiek, maar waar ie voor staat verre van)
Het zijn politici.
Als Steven Spielberg Jaws in 'n groot aquarium op z'n nachtkastje had en tegen mij zei: "Aai maar joh, hij is afgericht, doet niks" ,deed ik dat ook niet. 8)
Even om niet te emo te worden met de sympathieke Obama.(ik vind Jan Marijnissen ook sympathiek, maar waar ie voor staat verre van)
Het zijn politici.
Als Steven Spielberg Jaws in 'n groot aquarium op z'n nachtkastje had en tegen mij zei: "Aai maar joh, hij is afgericht, doet niks" ,deed ik dat ook niet. 8)
-
Xave30
Megalol @ Fox News table