En jij bent dan ook nog zo bekrompen dat je dat niet doet. Tssssssss.....Rico schreef:Gewoon een wildvreemde die eist dat je de inruilprijs bekend maakt..
Marktplaats anekdotes
- Snipe
Re: Marktplaats anekdotes
-
Of gewoon zeggen 16,5k.
Auto van het vrouwtje en dat wijf zat te zeiken dat ze wilde iets groters en snellers wilde zodoende.
Auto van het vrouwtje en dat wijf zat te zeiken dat ze wilde iets groters en snellers wilde zodoende.
- RVV
Snipe schreef:En jij bent dan ook nog zo bekrompen dat je dat niet doet. Tssssssss.....Rico schreef:Gewoon een wildvreemde die eist dat je de inruilprijs bekend maakt..
Punt was dat ik niet eens weet wat ik voor de 130i heb terug gekregen,, het was gewoon een X bedrag voor beide auto's
- Snipe
Die gozer wil gewoon naar De Beier en zeggen: "Luister, je hebt 'm voor 20k gekocht, nu bied ik 20,5 en dan moet je 'm alleen even poetsen en twee jaar garantie geven, mooie deal toch?"
En daarna meldt 'ie zich aan op elk autoforum om daar even flink over De Beier te flamen, want die oplichters willen waanzinnige marges draaien op elke auto. Of zoiets.
En daarna meldt 'ie zich aan op elk autoforum om daar even flink over De Beier te flamen, want die oplichters willen waanzinnige marges draaien op elke auto. Of zoiets.
- RVV
-
- Michel P
Dat was Ilija echt iets voor hemRico schreef:Hondsbrutaal ook
Werd gisteren avond gebeld, ik had de 130i nog niet van marktplaats gehaald..
Ja met .... huppelepup... die 130i blalblala... ik zeg ah, die heb ik vandaag ingeruild..
Je en waarop dan ? ik euh,, een BMW M5.. en wat heb je voor die 130i teruggekregen ?? ik eh.. dat gaat je niks aan..
Gewoon een wildvreemde die eist dat je de inruilprijs bekend maakt..
-
Hij staat ook al op de site van de beier
http://www.debeier.nl/asp/pagina.asp?su ... olgnr=1995" onclick="window.open(this.href);return false;
€ 27900,-
http://www.debeier.nl/asp/pagina.asp?su ... olgnr=1995" onclick="window.open(this.href);return false;
€ 27900,-
-
Je bent genaaid Rico
-
btw, is dat die van Rico wel...? staat aut. airco in de advertentie, dat heeft ie niet. Foutje? of toeval?
- Snipe
Dat zal nog een feest worden bij De Beier, aangezien de halve wereld weet waarvoor 'ie op MP te koop stond.Rein schreef:Hij staat ook al op de site van de beier
€ 27900,-
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
hahahaha schiet mij opeens een verhaal te binnen wat mijn ouders eens is overkomen.....
járen geleden hadden mijn ouders een vouwwagen.
In het kader van een geintje hadden andere mensen deze te koop gezet.
Dus mijn ouders werden vanaf 's ochtends vroeg helemaal dol gebeld over die vouwwagen.
De eerste paar telefoontjes hadden ze nog ziets van, huh, wat gebeurd hier nu, tot ze achter de advertentie kwamen.......
Vanaf dat moment besloten om het spelletje maar een beetje mee te spelen.......
Op een gegeven moment gaat de telefoon weer, wederom vraag naar de vouwwagen.
Man vraagt naar de vouwwagen, en mijn vader antwoord uit een geintje : "nee, deze is net verkocht mijnheer."
Hoort'ie op de achtergrond de vrouw van die vent schelden, : "zie je nou, je had vanochtend vroeg al moeten bellen"
járen geleden hadden mijn ouders een vouwwagen.
In het kader van een geintje hadden andere mensen deze te koop gezet.
Dus mijn ouders werden vanaf 's ochtends vroeg helemaal dol gebeld over die vouwwagen.
De eerste paar telefoontjes hadden ze nog ziets van, huh, wat gebeurd hier nu, tot ze achter de advertentie kwamen.......
Vanaf dat moment besloten om het spelletje maar een beetje mee te spelen.......
Op een gegeven moment gaat de telefoon weer, wederom vraag naar de vouwwagen.
Man vraagt naar de vouwwagen, en mijn vader antwoord uit een geintje : "nee, deze is net verkocht mijnheer."
Hoort'ie op de achtergrond de vrouw van die vent schelden, : "zie je nou, je had vanochtend vroeg al moeten bellen"
-
OnlineSvB
Ik had vanaf vorige week een hele mooi E30 cabrio te koop.
Full options, leer elektrische kap en noem het maar op, voor de prijs van 3.450 euro.
Duidelijk in de advertentie vermeld dat ik niet op biedingen (stond uit) reageer en ook niet op allerlei mailtjes.
Telefoonnummer erbij dus hoe makkelijk ken het wezen.
Vervolgens reageerde er verscheidene mensen via de mail, ruilen met een BMW 318 M3GT
inruil van een Hyundai en ook nog eens voor 2.000 kom ik hem ophalen en zelfs nog voor 2.500.
Stumpers, afgelopen maandag belde er iemand "heb je dat BMWtje nog te koop??" Okay kom eraan.
Man kwam, bekeek de auto en na een klein halfuurtje auto verkocht.
Toen de man de auto op kwam halen vertelde die me dat hij er zeker een stuk of 6 had bekeken en dat waren allemaal voddebalen.
Hij kon niet geloven hoe mooi en hoe goed dit hok was, koop was dus gauw besloten.
S.
Full options, leer elektrische kap en noem het maar op, voor de prijs van 3.450 euro.
Duidelijk in de advertentie vermeld dat ik niet op biedingen (stond uit) reageer en ook niet op allerlei mailtjes.
Vervolgens reageerde er verscheidene mensen via de mail, ruilen met een BMW 318 M3GT
inruil van een Hyundai en ook nog eens voor 2.000 kom ik hem ophalen en zelfs nog voor 2.500.
Stumpers, afgelopen maandag belde er iemand "heb je dat BMWtje nog te koop??" Okay kom eraan.
Toen de man de auto op kwam halen vertelde die me dat hij er zeker een stuk of 6 had bekeken en dat waren allemaal voddebalen.
Hij kon niet geloven hoe mooi en hoe goed dit hok was, koop was dus gauw besloten.
S.
-
- Auto: M3P, 130i
Zo'n koper zoek ik ook. 8)SvB schreef:Ik had vanaf vorige week een hele mooi E30 cabrio te koop.
S.
- Macboy
Toch begrijp ik de meeste mensen hier niet. Beetje typisch Nederlands zeuren.
Marktplaats is een open platform dat prima werkt.
Marktplaats is geen Ebay. Dus het is niet bindend, dus moet je ook niet zeuren als iemand toch niet komt halen.
De laagste prijs is de beste prijs voor een koper. Als jij dus geen bod onder de 3.000 wenst, dan heb je pech gehad. Het staat mensen vrij om per mail of per sms of per telefoon of weet ik veel wat alsnog 2000 te bieden. Als verkoper kun je dan kiezen (a) te weigeren of (b) niet te reageren.
Waarom zou een bod van 200 op een mixer van 450 vreemd zijn ?
Dat een koper vraagt naar de verkochte prijs van een reeds verkocht object is ook niet gek. Je komt namelijk je droomauto tegen, je vond hem te duur en had er een bepaalde prijs voor in gedachte maar hij blijkt te zijn verkocht. Je wilt dan niet graag horen dat de 130i van vraagprijs 25k toch verkocht is voor 20k of zo. Beetje typisch Nederlands om dit asociaal te vinden. Waarom zou een wildvreemde niet mogen vragen naar de verkochte prijs ? Dat jij die prijs niet wilt noemen is logisch Rico, maar ga die mensen niet verwijten dat ze het vragen.
Vragen staat toch vrij ?
Ik koop en verkoop al ongeveer 10 jaar met succes allerlei zaakjes via Marktplaats en ben super tevreden over de resultaten en de bereikbaarheid en eenvoud ervan.
Op niet respectvolle mensen en onzinmails reageer ik gewoon niet, maar ik zeur ook niet. Ik geniet er juist van
Beetje overtrokken reacties hier allemaal ... alsof het een veilinghuis van Sotheby's is
Marktplaats is geen Ebay. Dus het is niet bindend, dus moet je ook niet zeuren als iemand toch niet komt halen.
De laagste prijs is de beste prijs voor een koper. Als jij dus geen bod onder de 3.000 wenst, dan heb je pech gehad. Het staat mensen vrij om per mail of per sms of per telefoon of weet ik veel wat alsnog 2000 te bieden. Als verkoper kun je dan kiezen (a) te weigeren of (b) niet te reageren.
Dat een koper vraagt naar de verkochte prijs van een reeds verkocht object is ook niet gek. Je komt namelijk je droomauto tegen, je vond hem te duur en had er een bepaalde prijs voor in gedachte maar hij blijkt te zijn verkocht. Je wilt dan niet graag horen dat de 130i van vraagprijs 25k toch verkocht is voor 20k of zo. Beetje typisch Nederlands om dit asociaal te vinden. Waarom zou een wildvreemde niet mogen vragen naar de verkochte prijs ? Dat jij die prijs niet wilt noemen is logisch Rico, maar ga die mensen niet verwijten dat ze het vragen.
Vragen staat toch vrij ?
Ik koop en verkoop al ongeveer 10 jaar met succes allerlei zaakjes via Marktplaats en ben super tevreden over de resultaten en de bereikbaarheid en eenvoud ervan.
Op niet respectvolle mensen en onzinmails reageer ik gewoon niet, maar ik zeur ook niet. Ik geniet er juist van
Beetje overtrokken reacties hier allemaal ... alsof het een veilinghuis van Sotheby's is
- Snipe
Dit klinkt wel heel duister 8)Macboy schreef:Ik koop en verkoop al ongeveer 10 jaar met succes allerlei zaakjes via Marktplaats
- Eric H
Je kunt bij Macboy de uitspraak van een rechtzaak kopen......wist je dat niet :!:Snipe schreef:Dit klinkt wel heel duister 8)Macboy schreef:Ik koop en verkoop al ongeveer 10 jaar met succes allerlei zaakjes via Marktplaats
- Macboy
lollzz
-
- Auto: M3P, 130i
LOLEric H schreef:Je kunt bij Macboy de uitspraak van een rechtzaak kopen......wist je dat niet :!:Snipe schreef:Dit klinkt wel heel duister 8)Macboy schreef:Ik koop en verkoop al ongeveer 10 jaar met succes allerlei zaakjes via Marktplaats
- Michel P
Hoe je de advertentie maakt, qua opties voor de koper bepaald hoe er gereageerd gaat worden. Ik zet er nooit een 06 bij, ook bieden zet ik uit, als je dan verder niet op onzin mail reageert zie je vanzelf of de prijs die je vraagt door een ander acceptabel gevonden word. Ook dan krijg je biedingen en lul verhalen via mail, maar dat is zoals macboy al zegt lachen geblazen. En uiteraard niet geschoten is altijd mis zal de bieder wel denken, geef die eens ongelijk.
Michel
Michel
- Arthur
- Auto: Nr.50
De 330i staat er ook al op.Snipe schreef:Dat zal nog een feest worden bij De Beier, aangezien de halve wereld weet waarvoor 'ie op MP te koop stond.Rein schreef:Hij staat ook al op de site van de beier
€ 27900,-
- duifjes.com
Staat er sinds vandaag op be benieuwd naar de mailtjes / belletjes
8) 8) http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... -2006.html" onclick="window.open(this.href);return false;
8) 8) http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... -2006.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
+3Macboy schreef:Toch begrijp ik de meeste mensen hier niet. Beetje typisch Nederlands zeuren.
Vragen staat toch vrij ?
Prima betoog Ilja. Vragen staat vrij. Afhankelijk van hoe je het vraagt, vind ik dat je bijna alles kan vragen. Zolang je het met respect beantwoord niks aan de hand. Als iemand mijn pincode zou vragen, zou ik gaan lachen. Prima toch, een dag niet gelachen..
- Eric H
En weg........duifjes.com schreef:Staat er sinds vandaag op be benieuwd naar de mailtjes / belletjes
-
OnlineFabian
Net nog mooier:
We hebben een Grand Espace 3.5 V6 staan van 1 jaar oud voor €46.950,00. 20K onder de nieuwprijs, 1 jaar oud. Goedkoper gewoon niet te koop in Nederland. Wel een specifieke moeilijke auto, maar goed.
Krijg je een bod van €15.000 via de mail. In 1 regel gewoon he. Reageer je daar netjes op, krijg je terug dat wij niet goed wijs zijn, dat hij contant geld heeft en dat wij blij moeten zijn dat hij 15K biedt omdat we anders nog langer restwaarde risico lopen, renteverlies hebben bla bla bla bla. Klok > klepel?
Sommige mensen..............
We hebben een Grand Espace 3.5 V6 staan van 1 jaar oud voor €46.950,00. 20K onder de nieuwprijs, 1 jaar oud. Goedkoper gewoon niet te koop in Nederland. Wel een specifieke moeilijke auto, maar goed.
Krijg je een bod van €15.000 via de mail. In 1 regel gewoon he. Reageer je daar netjes op, krijg je terug dat wij niet goed wijs zijn, dat hij contant geld heeft en dat wij blij moeten zijn dat hij 15K biedt omdat we anders nog langer restwaarde risico lopen, renteverlies hebben bla bla bla bla. Klok > klepel?
Sommige mensen..............