Vandaag GESPOT
-
Shakes
Re: Vandaag GESPOT
vanmiddag op de A2 bij zuidoost nieuwe skyline, vast van de dealer daar.
Vorige week in Londen alles wel eigenlijk. Meest bijzondere was wel de Enzo met daarachter een RR Phantom
Vorige week in Londen alles wel eigenlijk. Meest bijzondere was wel de Enzo met daarachter een RR Phantom
- Sander
Gisteren Keizer gespot in Oldekerk/Niekerk met zijn R32, snel raampje open om nog even wat van dat waanzinnige geluid te horen 8) (was je de rit aan het narijden ?
)
- Panamera
Foto's?Nandor schreef:vanmiddag op de A2 bij zuidoost nieuwe skyline, vast van de dealer daar.
- Adje ///M3
Vandaag een erg fraaie 106 Rallye gezien. Rood met witte velgjes (centrum van Veghel)
Iemand van hier toevallig?
- Ahmed
Panamera schreef:Foto's?Nandor schreef:vanmiddag op de A2 bij zuidoost nieuwe skyline, vast van de dealer daar.
-
Shakes
Zouden dezelfde auto's kunnen zijn!
N.
N.
-
Shakes
Zijn dezelfde! Grappig
-
steve smith
Is this a joke? Or the most utterly clueless post in the last year?Panamera schreef:Er stond een "Pininfarina" logo op de zijkant. Voor het achterwiel op de dorpel.Mark Nauta schreef:Wat is er specaail aan dan? Ziet er in mijn ogen gewoon uit als een normale 599.Panamera schreef:Die ferrari is een speciale editie en die 500 komt ook van het munsterhuis
-
ErikS
Adje ///M3 schreef:Vandaag een erg fraaie 106 Rallye gezien. Rood met witte velgjes (centrum van Veghel)![]()
Veghel... Peer?!
Mwaah, volgens mij rijd die op ultraleggera's oid..
Lag hij plat op z'n bek? Dan zal't Kevin wel zijn geweest... Team dynamics?
- Panamera
Lawl xDPanamera schreef:Is this a joke? Or the most utterly clueless post in the last year?Panamera schreef:Die ferrari is een speciale editie en die 500 komt ook van het munsterhuis
-
MartijnS
Gisteren tijdens Jumbo Exclusief in Veghel. Toerrit, redelijk te vergelijken met Cars en Coffee qua auto's. Alleen bijna geen Belgen. Was weer mooi
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Da's n leuk fotootje van die Modena met een beetje bodyroll 
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Met snelheids controle kamera op de achtergrond ........................ 
- duifjes.com
Was die Saleen donkergrijs? op ons bedrijventerrein heeft onze overbuurman er 1tje ... klinkt altijd erg lekker!
- Adje ///M3
Hij lag inderdaad wel plat ja. Te herkennen aan de rode band op de voorruit.Erik Stoffelsen schreef:Adje ///M3 schreef:Vandaag een erg fraaie 106 Rallye gezien. Rood met witte velgjes (centrum van Veghel)![]()
Veghel... Peer?!
Mwaah, volgens mij rijd die op ultraleggera's oid..
Lag hij plat op z'n bek? Dan zal't Kevin wel zijn geweest... Team dynamics?
- Jurriuit
Grappig, ik heb ze daar ook zien staan, in London deze combo ook gespot:Nandor schreef:Zijn dezelfde! Grappig
Linkje:
Autojunk
- JoostSchouten
romo schreef:Met snelheids controle kamera op de achtergrond ........................
Hier ook maar even een linkje naar de desbetreffende video.
Te bekijken op Youtube in HD-kwaliteit: http://www.youtube.com/watch?v=5eULuMKHUVg&fmt=22" onclick="window.open(this.href);return false;
- Adje ///M3
Ziet er goed uit Joost! Mijn complimenten.
Ben je op 25 Juni (uit mijn hoofd) ook van de partij op zandvoort? (DF circuit-dag)
Ben je op 25 Juni (uit mijn hoofd) ook van de partij op zandvoort? (DF circuit-dag)
-
jarno trulli
vanochtend op de doemkade(rotterdam zestienhoven richting bleiswijk) een rode bmw e30 325i mtech die me probeerde bij te houden iemand van hier?
-
Steven N.
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Sloot hij niet gewoon aan in de Trulli-train?jarno trulli schreef:vanochtend op de doemkade(rotterdam zestienhoven richting bleiswijk) een rode bmw e30 325i mtech die me probeerde bij te houden iemand van hier?
- JoostSchouten
Bedankt!Adje ///M3 schreef:Ziet er goed uit Joost! Mijn complimenten.
En 25 juni moet ik werken, dus kan helaas niet aanwezig zijn.
-
jarno trulli
nee het was kwalificeren dat lukt me altijd nog welSteven Nauta schreef:Sloot hij niet gewoon aan in de Trulli-train?jarno trulli schreef:vanochtend op de doemkade(rotterdam zestienhoven richting bleiswijk) een rode bmw e30 325i mtech die me probeerde bij te houden iemand van hier?
- InjectTheVenom
Een latertje I know, maar afgelopen zaterdag heb ik tussen Geysteren en Maashees een voor deze regio bekende Viper RT/10 gespot waarvan het kenteken begint met 85.
Dit keer leek er een andere eigenaar dan voorheen in te zitten dus mogelijk is hij verkocht?
Dan nog een nadenkertje: we waren op de terugweg van Schiphol waar we familie opgehaald hadden die uit Canada op visite zijn voor een maand, het zelfde land als waar ik voor het eerst van mijn leven een Viper (rood met zilveren strepen van bouwjaar 2001) in het wild gespot heb en de dag later meteen een stukje in meegeweest ben met onnoemelijk grote dank aan de sales manager van de dealer.. merkwaardig toeval of een teken aan de wand?
Dit keer leek er een andere eigenaar dan voorheen in te zitten dus mogelijk is hij verkocht?
Dan nog een nadenkertje: we waren op de terugweg van Schiphol waar we familie opgehaald hadden die uit Canada op visite zijn voor een maand, het zelfde land als waar ik voor het eerst van mijn leven een Viper (rood met zilveren strepen van bouwjaar 2001) in het wild gespot heb en de dag later meteen een stukje in meegeweest ben met onnoemelijk grote dank aan de sales manager van de dealer.. merkwaardig toeval of een teken aan de wand?
- Adje ///M3
Vandaag een Quattroporte en een DB9 Volante vanuit een 997 GT3 gezien. (Boschdijk Eindhoven)
Ow ja, en gisteren nog een Alfa Romeo 8C Competitione in Best
Ow ja, en gisteren nog een Alfa Romeo 8C Competitione in Best
- JP
Ferrari 360
Ferrari 599
Passat R36 (op NL'se platen en géén import, na rdw-check)
Ferrari 599
Passat R36 (op NL'se platen en géén import, na rdw-check)