En terug naar de offroad stand.... mooi niet!

Dat dacht ik ook in het begin toen ik hem gekocht had.Remko schreef: de M535i (wel met handbak).
Welkom hier!
Vooral de oudere 3 en 4 traps automaten zorgen voor een duidelijk hoger verbruik. Ik zou verwachten dat jouw auto met automaatbak juist minder zuinig zou zijn dan een M535i met sportbak. 1 op 13,5 vind ik eerlijk gezegd ongeloofwaardig. Als het zo is dan bij deze van harte gefeliciteerd. Bij mij staat de M30 motor niet bepaald bekend als een zuinige motor. Een krappe 1 op 10 lijkt mij realistisch bij 120km/h op de cruise control. Bij een vlotte rit zou dat vlot moeten oplopen tot 1 op 7.Sjappie M535i schreef:Dat dacht ik ook in het begin toen ik hem gekocht had.Remko schreef: de M535i (wel met handbak).
Welkom hier!
Echter, de bak schakeld echt super, en zeer zeker sportief, en als je het verbruik gaat vergelijken met een E28 met sportbak dan lach je je helemaal rot!
Bij normaal gebruik rijdt ie gemiddeld 1:10, op de snelweg met cruisecontrol 120km/h is het verbruik 1:13.5 8)
Dat mag je best vinden hoor!Remko schreef:1 op 13,5 vind ik eerlijk gezegd ongeloofwaardig.
Zo, dat is een nette stand voor een M40 motor. De nokkenas is meestal gaar bij 200.000km.Sjappie M535i schreef:Mooie km stand!
Mijn laatste E30 ging weg met 360.000km en dat was een M40B18!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten