Video: Motortrend review Bugatti Veyron
- Erik K.
Video: Motortrend review Bugatti Veyron
Best even het kijken waard, Launch Control wordt even gedemonstreerd!
http://www.motortrend.com/av/112_0609_bugatti_veyron/
http://www.motortrend.com/av/112_0609_bugatti_veyron/
-
-
OnlineHielke
Vind ik weer zo'n frapant verschijnsel. Iedere autoliefhebber is benieuwd wat de Veyron op een normaal europees circuit doet. Alle sportieve auto's zijn er al getest maar juist de Veyron niet.
Hoe zit dat? Dreigt VAG die testers met sancties of zo? Moet bijna wel. Zou betekenen dat de godganse autopers aan de leidraad van de grote fabrikanten hangt. Lekker onafhankelijk
Hoe zit dat? Dreigt VAG die testers met sancties of zo? Moet bijna wel. Zou betekenen dat de godganse autopers aan de leidraad van de grote fabrikanten hangt. Lekker onafhankelijk

-
Ik meen dat zelfs het koopcontract vol staat met rare regeltjes. Dat je je Veyron bijvoorbeeld niet zelf mag verkopen, maar het eerst aan Bugatti moet vragen of ze em willen overkopen.Rudolf Nieuwe Weme schreef:Het is natuurlijk wachten op een eigenaar die zijn buggy even uitleent aan top gear of whatever...
- Roman
Betaal je ergens meer als een miljoen voor mag je er niet eens mee doen wat je wilt...Tom schreef:Ik meen dat zelfs het koopcontract vol staat met rare regeltjes. Dat je je Veyron bijvoorbeeld niet zelf mag verkopen, maar het eerst aan Bugatti moet vragen of ze em willen overkopen.Rudolf Nieuwe Weme schreef:Het is natuurlijk wachten op een eigenaar die zijn buggy even uitleent aan top gear of whatever...
Leve de vrijheid