Even snel voorstellen. Ik ben Wouter Jorritsma, 26 jaar oud, woonachtig in het Friese Sneek en ben sinds kort eigen ondernemer, heb een eigen IT bedrijf genaamd freez.it.
Hobbies zijn auto's en motoren. Vooral het laatste ben ik de afgelopen jaren vrij fanatiek mee geweest. Diverse Supersports gehad en 3 jaar geraced waarvan de laatste 2 jaar in de Suzuki SV Cup, voornamelijk op het circuit van Assen (maar ook de Nürburgring, Oschersleben, Eemshaven en trainen op Spa-Francorchamps en Zandvoort). Erg leuk maar momenteel voorlopig gestopt, ivm. het ondernemerschap. Dat kost voorlopig genoeg tijd, geld en moeite.

Verder gek op auto's en autorijden. Helaas so far nooit de financiële ruimte gehad voor een echt leuke auto en bij m'n vorige baan altijd Opels van de zaak gehad (Astra, Vectra), niet erg speciaal dus. Momenteel verplaats ik me in een Golfje 3 diesel, weinig driving-fun daarmee maar wat niet is kan nog komen. Laatst zelf een half uurtje mogen stoeien met een Nissan 350Z en een stuk meegereden met een E46 M3 SMG (toen nog van Harry, vriend/kennis/bekende van André de Vries hier, ga ook wel eens te karten op de kartbaan van André). Nu weet ik het zeker, hier komt ooit ook een M3. Altijd al mijn droomauto geweest maar na een stukje mitfahren ben ik helemaal om, alleen al om het geluid.

Eerst maar eens geld verdienen met de zaak

Veel onbekenden hier verder hoewel ik Fabian wel goed ken. 8)