Lekker filmpje! Wat een geweldige auto, wil er ook wel één. 8)
Je hebt helemaal gelijk. De facelift maakt de ST veel beter.Arthur schreef:Of een 2007 voor krap 20k?
![]()
Maar dit is een "volle" facelift uitvoering 8)
Ik denk dat we het helemaal eens zijn. Misschien heb ik me verkeerd verwoord, maar ik vind de facelift er beter uitzien. Hij ziet er weer scherper en agressiever uit zoals de oorspronkelijk Focus met z'n New Edge desgin ook al was. De versie voor de facelift heeft me nooit kunnen bekoren.Arthur schreef:Zo bedoel ik het niet, Harrie. Hij zal echt niet beter zijn. Wilde alleen aangeven dat dit een facelift is, dus nieuw model. Vaak belangrijk voor mensen. En deze heeft zo'n beetje alle opties die er aan te vinken zijn. Nu nekken je de opties wel bij inruilMaar 20k voor een 2006, oud model (uitrusting onbekend), of 32k voor een 2008 nw model (uitrusting bekend) vind ik dan niet zo gek. Tuurlijk geheel andere prijsklasse maar ik keek naar de nieuwere, oudere al gehad
![]()
![]()
Daarna ben ik het met je eens
Die van mij verkoos de RS toch ook boven de ST.Andre schreef:RS jongens de ST is een leuk autootje voor de vrouw.
Wees er voorzichtig mee, aubAndre schreef:over een uurtje staat ie hier voor de deur. Een gif groene.
Ik ben heel nieuwsgierig hoe zo n ding gaat.
Andre schreef:ja lol ze staan al in rij te wachten hier.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten