http://www.formule1.nl/nieuwsbericht/10-34-8819.html" onclick="window.open(this.href);return false;
wat vindt driving fun er van?
is F1 nog interessant om naar te kijken wetend dat er teams zijn wier auto's meer mogen dan auto's van andere teams (verstelbare aerodynamica, geen motorenlimiet), maar die teams wel met een kleiner budget mogen werken?
krijgt een budget-team dan een aparte gekleurde spoiler om aan te geven dat ze met een kleiner budget rijden?
of is het gewoon een politiek drukmiddel van pre-pensionado Mosley om de teams lagere budgetten te laten slikken of te laten stikken
budgetplafond F1, top of flop?
- Max V
Re: budgetplafond F1, top of flop?
Duidelijk een flop... wat een belachelijk idee!
- Atte Hibma
Een kruizing tussen top en flop
Ik vind het mooi dat kleinere teams nu ook de mogelijkheid krijgen om in de F1 te stappen, maar dit gaat dus ten koste van de prof. oude teams, die mogen dus volgend jaar minder
Ik heb trouwens voor top gekozen, vind het mooi dat er meer teams kunnen komen

Ik vind het mooi dat kleinere teams nu ook de mogelijkheid krijgen om in de F1 te stappen, maar dit gaat dus ten koste van de prof. oude teams, die mogen dus volgend jaar minder

Ik heb trouwens voor top gekozen, vind het mooi dat er meer teams kunnen komen

- Snipe
Top. De kansen worden gelijker, zodat de rijkste teams de titel niet kunnen kopen. Probleem is alleen: hoe controleer je het?
- Niels
- Auto: Prius+
Een budget plafond vind ik prima aangezien het rijkste team nu gewoon de beste kansen heeft om te winnen. Moet het wel gewoon voor elk team gelden
Met verschillende systemen door elkaar rijden werkt niet imho.

- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Flop. Heel makkelijk omheen te werken ook volgens mij (kwestie van de boel slim splitsen).