Zojuist een kratje Warsteiner in ontvangst genomen van onze "huisbaas" voor het helpen!
M'n dag kan niet meer stuk.... 8)
WHAHAHAHAJohanH schreef:Smile, jullie staan op autoblog
http://www.autoblog.nl/archive/2009/05/ ... post-28858" onclick="window.open(this.href);return false;
Kees Bunk schreef:Priceless!
Alhoewel het natuurlijk in real niet zo grappig is zoals het hier lijkt.
Gelukkig is het zonder ernstige gevolgen gebleven. Je hebt in ieder geval wel een übersterk verhaal erbij!
Youp schreef:
G Kolkman schreef:Youp schreef:
Wat is dat vloeistofspoor wat al op de straat begint? Toch technisch falen van de auto ofzo![]()
:
Hehe, 't is Frenky met z'n kop in de kijker telkens. Ik ben gelukkig nog redelijk onherkenbaar op t filmpje...Mike Spanjersbergh schreef:Daar sta je dan met je harses overal op internet
ErvaringsdeskundigeKees Bunk schreef:Hé, foto's verkocht aan VKMAG zie ik? Hun watermerk staat erop
LOLJohanH schreef:ErvaringsdeskundigeKees Bunk schreef:Hé, foto's verkocht aan VKMAG zie ik? Hun watermerk staat eropAl nieuws van Pilarczyk?
Ja ik zag het ook al....Kees Bunk schreef:Hé, foto's verkocht aan VKMAG zie ik? Hun watermerk staat erop
Gebruikers op dit forum: De fiscalist, Edwin de Haas, Eric Z, EvdP, Google [Bot], k33z, looney16v en 15 gasten