Gertjan is z'n boerderijtje hier nog aan 't doe 't zelven

En wat de heer P. Annenkoek nu moet doen, dunno....
Mee eens maar nu hebben ze winston bogaarde voor de jeugd aan getrokkenArthur schreef:@BrianV: om Rijkaard daar onder te scharen? Heeft toch echt meer bereikt, qua trainer, dan v Basten :o
Zeker niet. Aangeschoten van achter op schouder/arm/oksel gebied.Fernando schreef:Wat een knotsgekke wedstrijd idd. Wel een handsbal van Barca in blessuretijd. Die Drogba flipte na afloop helemaal door en kreeg ook nog geel daarvoor.
indobesar schreef:Zeker niet. Aangeschoten van achter op schouder/arm/oksel gebied.Fernando schreef:Wat een knotsgekke wedstrijd idd. Wel een handsbal van Barca in blessuretijd. Die Drogba flipte na afloop helemaal door en kreeg ook nog geel daarvoor.
Piqque had idd rood moeten krijgen. Wellicht dat de (slecht fluitende) scheidsrechter zijn fout wilde herstellen omtrent Abidal. Dat had nooit mogen gebeuren en wAs een keerpunt in de wedstrijd.Hans Disco schreef:Ondanks dat ik graag zag dat barca door ging hebben ze deze wedstrijd wel gestolen. Ik hoop dat ze in de finale beter spelen.
Fernando schreef:indobesar schreef:Zeker niet. Aangeschoten van achter op schouder/arm/oksel gebied.Fernando schreef:Wat een knotsgekke wedstrijd idd. Wel een handsbal van Barca in blessuretijd. Die Drogba flipte na afloop helemaal door en kreeg ook nog geel daarvoor.
Klopt later zag ik dat , maar daar tegenover... die van Pique dan weer wel.
Michel P schreef:Over 2 wedstrijden gezien zijn beide arbiters erg bepalend geweest. 1e wedstrijd was er meerdere keren 2x geel is rood moment, kreeg Barca geen penalty, of werd er helemaal geen kaart gegeven waar dat terecht was, zoals in het begin van de wedstrijd toen messi buitenom ging en onreglementair gestopt werd. Dan had bijvoorbeeld Barca met 1-0 gewonnen en o.a. Balack niets eens thuis mee mogen spelen.
Chelsea is idd een penalty onhouden maar de rode kaart voor de Barca speler sloeg nergens op, Anelka struikelde over zijn eigen benen......
Chelsea had in de persoon van Drogba gewoon 2-0 moeten maken.
Ik ben blij dat Barca in de finale staat, anti voetbal is niet mijn ding.
Michel
'Bayern voldoet aan de wensen van Van Gaal'
07/05/2009 09:35
Louis van Gaal heeft een akkoord bereikt met Bayern München, melden De Telegraaf en het Duitse boulevardblad Bild. Onder een aantal strikte voorwaarden zou AZ bereid zijn de trainer naar Beieren te laten vertrekken.
Van Gaal sprak met de clubleiding van Bayern over de invulling van zijn takenpakket en de financiële aspecten van een dienstverband. In beide gevallen wil de Duitse topclub aan de wensen van Van Gaal voldoen. De coach heeft AZ te kennen gegeven dat hij graag aan de slag gaat in München.
De Alkmaarse club wil Van Gaal onder twee voorwaarden laten gaan. In de eerste plaats wil de kersverse kampioen van Nederland een opvolger hebben vastgelegd voordat Van Gaal toestemming krijgt te vertrekken. Co Adriaanse geldt als belangrijkste kandidaat. De coach, die al eerder werkzaam was in Alkmaar, heeft komende zomer zijn handen vrij als hij vertrekt bij Red Bull Salzburg.
De tweede voorwaarde voor AZ is dat de club een flinke afkoopsom krijgt voor Van Gaal. Voorzitter Dirk Scheringa wil de trainer eigenlijk helemaal niet laten gaan. 'Wij houden Louis aan zijn contract', zei de preses nog aan het begin van deze week. De vraag is of Scheringa vasthoudt aan dat standpunt als Van Gaal aangeeft per se naar Bayern te willen vertrekken.
http://www.vi.nl/NieuwsItem/BayernVoldo ... anGaal.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik hoop andersom: Roda heeft een ploeg die tenminste kan voetballen. Volendam is best aandoenlijk om te zien rommelen (passie is er zeker) maar van een niveau dat beter past bij de eerste divisie.Metchu schreef:wie gaat er straks degraderen!? Ik hoop dat volendam wint, maar dat Rodat gaat degraderen... heb nix met dat team!
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Majestic-12 [Bot], Semrush [Bot] en 2 gasten