Ik ben er alleen al een jaar lang niet bepaald meer actief op, maar dat terzijde. Het is opzich wel leuk om te doen, maar rennen of weet ik het veel wat heb ik nooit gedaan, dat vind ik ook uit den boze. Mijn reden was gewoon zo mooi mogelijke foto's schieten van bijzondere auto's op de openbare weg.JohanH schreef:Wordt het niet eens tijd voor SteveGespot.com? Kun je ook meteen op een groot aantal plekken op de Nordschleife je url spraypainten![]()
En inderdaad, allemaal rare figuren daar op autogespot, vooral die Mark Nauta, Kees Bunk en Luuk van Kaathoven - of zijn dat de uitzonderingen op de regel?
Altijd tof om even te babbelen met een eigenaar, en nog nooit eentje gehad die het niet leuk vond.
De 11-jarige-door-de-pc-hooft-straat-rennende-kinders geven een slecht beeld van het hele gebeuren. Want er zitten me toch een shitload brutale kooters tussen!!
Mja, ach. Ieder zijn ding, nietwaar?

Naja, voor mij niet dagelijks, maar toch wel met enige regelmaat + dat ik niet er sowieso niet veel tijd enzo meer voor heb.Adje ///M3 schreef:Bovendien heb ik dagelijks met dit soort dure segment auto's te maken waardoor het spotten een beetje overbodig wordt.

(En nog even for the record):
Dat ben ik NIET.indobesar schreef:luuk op 2009-03-31 om 16:01:33
als ze bij top gear zeggen dat ze nep zijn, is dat zo![]()
![]()