Het was echt MEGA druk, die grote parkeerplaats rotonde rechts (als rotonde links zufahrt is) was zelfs volRuben schreef:Hoe bedoel je druk?!![]()

Het was echt MEGA druk, die grote parkeerplaats rotonde rechts (als rotonde links zufahrt is) was zelfs volRuben schreef:Hoe bedoel je druk?!![]()
Eric-328 schreef:Het was inderdaad behoorlijk druk vandaag, de Engelsen hebben een lang weekend![]()
Ondanks alles toch lekker gereden. Aantal baansluitingen viel reuze mee. Wel vrij veel auto´s met blikschade.
Minpunt was een Nederlandse Saab die in de gaten had dat hij veel koelvloeistof verloor en doorreed. Halve baan ondergesmeerd....
Als ik zo vrij mag zijn het even te relativeren (betrof een bekende van mij);Eric-328 schreef:Het was inderdaad behoorlijk druk vandaag, de Engelsen hebben een lang weekend![]()
Ondanks alles toch lekker gereden. Aantal baansluitingen viel reuze mee. Wel vrij veel auto´s met blikschade.
Minpunt was een Nederlandse Saab die in de gaten had dat hij veel koelvloeistof verloor en doorreed. Halve baan ondergesmeerd....
Ben er ook woensdag, heb vrij genomen, dinsdagavond even overnachtinkje pakken daarzo en woensdag vroeg wat rustige rondjes proberen te doen.stefan740 schreef:Die zijn er zeker maar ik heb geen lijstje oid voor je.
6 Mei ben ik de hele dag aanwezig. Touristenfahrten met wat Scuderia hanseat gangers ertussen
Gaat erg goed deze combinatie, zonder verkeer en passagier onder de 8.25Aernoudt schreef: Rondje on-board (bedankt voor het filmen Bart !) in 8:31
Klopt: 8:24,4 was mijn snelste ronde gisteren. Daar zaten nog een paar schoonheidsfoutjes in (paar apexen gemist, o.a. Wehrseifen) dus er moet nog een paar seconden af te halen zijn. Gezien de PK/gewichtsverhouding ben ik zeer tevreden; nog belangrijker: het is gewoon erg veel fun deze auto/onderstel combi icm toyo 888Ringmazda schreef:Gaat erg goed deze combinatie, zonder verkeer en passagier onder de 8.25Aernoudt schreef: Rondje on-board (bedankt voor het filmen Bart !) in 8:31
Klopt, het weekend tussen de 24h en Rock am ring. Door een Britse MX5 club uitgekozen als Europees 20-jaar MX5 weekend, waarbij ze alle andere MX5 clubs uitgenodigd hebben en onder andere Jochen van frozenspeed.com gestrikt hebben om foto's te maken.Style schreef:pinksterweekend is dat toch?
is er dan nog wat speciaals te doen op en rond de Ring?
YepIvar schreef:...
@ Aernoudt, heeft jouw BMW nu een oranje voorkant? Zo ja dan stond je naast me bij de Aral.
Groetjes Ivar
Op dat moment was ik de passagier dan denk ik, of Aernoudt tankt zo vaak op een Ringslinger dagjeIvar schreef:Haha zal een volgende keer wel even netjes gedag zeggen!
Ohnee wij stonden toen aan de buitenste iddIvar schreef:Nee jou had ik echt wel herkend, volgens mij was ie toch echt alleen. En anders had jij mij echt wel gezien, auto's stonden ook naast elkaar bij de pomp!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast