
Andre schreef:Nou jan als ik bij de politie zat dan zat ik gvd al in die suzuki om die man te graaien. Er waren zat politie die van verder kwamen waar meer tempo inzat.
Andre schreef:Nou jan als ik bij de politie zat dan zat ik gvd al in die suzuki om die man te graaien. Er waren zat politie die van verder kwamen waar meer tempo inzat.
Snipe schreef:Tja, ergens wel begrijpelijk. Maar honderdduizenden mensen naar huis sturen vanwege één Suzuki Swift?Ahmed schreef:Amsterdam(Cohen) en Rotterdam(Ahmed) willen het feestje annuleren....
RutgerK schreef:Die verslaggever moeten ze direct de wacht aan zeggen. Die man was duidelijk in shock! Die redeneert vanuit wat hij zojuist gezien heeft en gedaan heeft. Die heeft misschien net iemand onder zijn handen zien sterven terwijl hij hulp verleende en probeert dat voor zichzelf een plek te geven.
Ik vond het schandalig dat de verslaggever deze man live voor de camera haalde!!!
Andre schreef:zonet een doktor op tv die eerste hulp verleende
Tja 1 dode maar ja erg jammer jammerdan zegt ie.
Andre schreef:rutger een hulp verlener mag niet eens commentaar geven in zo n ernstige situatie. Die man had gewoon moeten zeggen geen commentaar lijkt me.
RutgerK schreef:Die verslaggever moeten ze direct de wacht aan zeggen. Die man was duidelijk in shock! Die redeneert vanuit wat hij zojuist gezien heeft en gedaan heeft. Die heeft misschien net iemand onder zijn handen zien sterven terwijl hij hulp verleende en probeert dat voor zichzelf een plek te geven.
Ik vond het schandalig dat de verslaggever deze man live voor de camera haalde!!!
Andre schreef:zonet een doktor op tv die eerste hulp verleende
Tja 1 dode maar ja erg jammer jammerdan zegt ie.
RutgerK schreef:Ja André, bij de politie zou jij de meest heroïsche zijn.![]()
Andre schreef:Nou jan als ik bij de politie zat dan zat ik gvd al in die suzuki om die man te graaien. Er waren zat politie die van verder kwamen waar meer tempo inzat.
Hoe kan jij nou weten wat de beweegredenen zijn voor die agent om zo te reageren?Andre schreef:RutgerK schreef:Ja André, bij de politie zou jij de meest heroïsche zijn.![]()
Andre schreef:Nou jan als ik bij de politie zat dan zat ik gvd al in die suzuki om die man te graaien. Er waren zat politie die van verder kwamen waar meer tempo inzat.
Rutger
als jij tekend om bij de politie te gaan dan is dat je job, je moet je eigen veiligheid opzij zetten. Je bent in dienst voor de veiligheid van die al die mensen en het koningshuis.
Het is het zelfde verhaal als mensen die tekenen bij het leger. Ja prachtig F16 piloot. Maar als ze te horen krijgen dat ze naar afganistan moeten dan zeuren ze.
Dat is het statement wat ik hier wil maken.
De politie mannen die er als speer op af gaan niks meer dan lof.
Andre schreef:RutgerK schreef:Ja André, bij de politie zou jij de meest heroïsche zijn.![]()
Andre schreef:Nou jan als ik bij de politie zat dan zat ik gvd al in die suzuki om die man te graaien. Er waren zat politie die van verder kwamen waar meer tempo inzat.
Rutger
als jij tekend om bij de politie te gaan dan is dat je job, je moet je eigen veiligheid opzij zetten. Je bent in dienst voor de veiligheid van die al die mensen en het koningshuis.
Het is het zelfde verhaal als mensen die tekenen bij het leger. Ja prachtig F16 piloot. Maar als ze te horen krijgen dat ze naar afganistan moeten dan zeuren ze.
Dat is het statement wat ik hier wil maken.
De politie mannen die er als speer op af gaan niks meer dan lof.
en allerlei gegevens van de dader....RutgerK schreef:op Geenstijl zijn redelijk wat foto's te vinden van het incident.
Ahmed schreef:en allerlei gegevens van de dader....RutgerK schreef:op Geenstijl zijn redelijk wat foto's te vinden van het incident.
FZ-VL-03
Kentekengegevens Technische gegevens
SIGNALEMENT
Merk SUZUKI
Model SWIFT 1,3 GS U9
Kleur ZWART
Brandstof benzine
Carrosserie hatchback
Aantal deuren 2
Versnellingsbak
BPM € 1.985
REGISTRATIE
Datum eerste toelating 14 januari 1993
Datum eerste tenaamstelling 14 januari 1993
Datum laatste tenaamstelling 19 juni 2006
APK
APK melddatum 17 juni 2008
APK vervaldatum 17 juni 2009
MOTOR
Motorcode G13BA
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1298 cc
Vermogen 50 kW
MILIEU
Energielabel -
Roetfilter nee
GEWICHTEN
Massa leeg 750 kg
Voorasdruk 615 kg
Achterasdruk 635 kg
Aanhangermassa geremd 800 kg
Aanhangermassa ongeremd 375 kg
Wielbasis 2,27 m
MOTOR
Brandstof benzine
Cilinders 4
Kleppen/cilinder 2
Brandstofsysteem singplepoint injectie
Cilinderinhoud 1298 cc
Maximaal vermogen 50 kW/68 pk bij 6000 tpm
Maximaal koppel 99 Nm bij 3500 tpm
Aandrijving voor
Transmissie 5 versnellingen, handgeschakeld
MATEN/GEWICHTEN
Lengte/breedte/hoogte 3745 mm/ 1590 mm/ 1350 mm
Wielbasis 2265 m
Draaicirkel wielen 9,2 m
Gewicht 750 kg
Laadvermogen 500 kg
Aanhangermassa geremd/ongeremd 800 kg/ 375 kg
Kofferruimte 250-900 l
Tankinhoud 40 l
PRESTATIES
Topsnelheid 165 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 13,0 s
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom 0,0 l/100km
Brandstofverbruik binnen buiten kom 0,0 l/100km
Brandstofverbruik binnen gecombineerd 0,0 l/100km
CO2-uitstoot - g/km
Sommige gegevens kunnen licht afwijken van de gegevens op het kentekenbewijs. Dit kan komen door tussentijdse wijzigingen aan de auto, uitvoeringsverschillen of invoerfouten. Ook de gegevens op het kentekenbewijs zijn niet altijd foutloos.
FZ-VL-03
Kentekengegevens Technische gegevens
SIGNALEMENT
Merk SUZUKI
Model SWIFT 1,3 GS U9
Kleur ZWART
Brandstof benzine
Carrosserie hatchback
Aantal deuren 2
Versnellingsbak
BPM € 1.985
REGISTRATIE
Datum eerste toelating 14 januari 1993
Datum eerste tenaamstelling 14 januari 1993
Datum laatste tenaamstelling 19 juni 2006
APK
APK melddatum 17 juni 2008
APK vervaldatum 17 juni 2009
MOTOR
Motorcode G13BA
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1298 cc
Vermogen 50 kW
MILIEU
Energielabel -
Roetfilter nee
GEWICHTEN
Massa leeg 750 kg
Voorasdruk 615 kg
Achterasdruk 635 kg
Aanhangermassa geremd 800 kg
Aanhangermassa ongeremd 375 kg
Wielbasis 2,27 m
MOTOR
Brandstof benzine
Cilinders 4
Kleppen/cilinder 2
Brandstofsysteem singplepoint injectie
Cilinderinhoud 1298 cc
Maximaal vermogen 50 kW/68 pk bij 6000 tpm
Maximaal koppel 99 Nm bij 3500 tpm
Aandrijving voor
Transmissie 5 versnellingen, handgeschakeld
MATEN/GEWICHTEN
Lengte/breedte/hoogte 3745 mm/ 1590 mm/ 1350 mm
Wielbasis 2265 m
Draaicirkel wielen 9,2 m
Gewicht 750 kg
Laadvermogen 500 kg
Aanhangermassa geremd/ongeremd 800 kg/ 375 kg
Kofferruimte 250-900 l
Tankinhoud 40 l
PRESTATIES
Topsnelheid 165 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 13,0 s
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom 0,0 l/100km
Brandstofverbruik binnen buiten kom 0,0 l/100km
Brandstofverbruik binnen gecombineerd 0,0 l/100km
CO2-uitstoot - g/km
Sommige gegevens kunnen licht afwijken van de gegevens op het kentekenbewijs. Dit kan komen door tussentijdse wijzigingen aan de auto, uitvoeringsverschillen of invoerfouten. Ook de gegevens op het kentekenbewijs zijn niet altijd foutloos.
Nee hoor, eigen veiligheid komt eerst. Niemand is gebaat bij meer slachtoffers, zeker niet aan hulpverleningszijde.RutgerK schreef:Feit is dat van iedere agent verwacht wordt zij de openbare veiligheid dienen met in achtneming van hun eigen leven.
Krijgt zo'n opmerking toch een naar karakterMike R32 schreef:Fuck het Koninklijkhuis, mijn mening
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], D20VT, Gijzert, Nivek, WillemBoer en 15 gasten