Gezocht: Website Bouwer

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
BrianV

Re: Gezocht: Website Bouwer

Bericht door BrianV » 29 apr 2009, 19:03

Tom schreef:Macboy biedt zich aan :)
thanks Macboy :thumbup:

Pikey

Bericht door Pikey » 29 apr 2009, 19:30

Als je ergens hosting hebt zijn er denk ik best een paar mensen bereid een gratis CMS (joomla/wordpress) op te zetten, apache, php en mysql zijn zo geinstalleerd. Kan je het daarna zelf invullen, echt ingewikkeld is dat ook niet, dat eerste overigens ook niet ;)

Beetje rondklikken, best leerzaam allemaal, je zou gewoon iemand binnen de club moeten hebben die hier tijd aan wil en kan besteden.

BrianV

Bericht door BrianV » 01 mei 2009, 11:58

Pikey schreef:Als je ergens hosting hebt zijn er denk ik best een paar mensen bereid een gratis CMS (joomla/wordpress) op te zetten, apache, php en mysql zijn zo geinstalleerd. Kan je het daarna zelf invullen, echt ingewikkeld is dat ook niet, dat eerste overigens ook niet ;)

Beetje rondklikken, best leerzaam allemaal, je zou gewoon iemand binnen de club moeten hebben die hier tijd aan wil en kan besteden.
Helaas is der organistatie van een Club zo groot(her constructie fase) dat het vaak moeilijk is om iemand tevinden die naast de dagelijkse dingen (werk/kinderen) en dan vervolgens jeugd trainer/leider/bestuurs lid om ook nog eens website tebouwen, op aanraden van een maatje heb ik me website geregistreerd op https://www.transip.nl/ volgens mij zit hierbij geen hosting?

het hoeft niet klaar binnen een week/maand.
me streven is na de zomer een werkende site tehebben die aantrekkelijk is voor sponsers en andere mensen.
ik heb al aantal PM's gehad met aanbod alsvast harstike bedankt ervoor :thumbup:
de website gaat zich waarschijnlijk meer op de jeugd focussen in plaats van alleen 1 team zodat meerdere teams een onder dak hebben.
Zoals je ziet ben ik een echte voetbal lief hebber (ja dat kan naast Autosport ect :bag: ).

René130i

Bericht door René130i » 01 mei 2009, 13:28

Hoe kan zo'n sohosted-racing fan nou hosting bij Transip scoren :'(

BrianV

Bericht door BrianV » 01 mei 2009, 14:20

René130i schreef:Hoe kan zo'n sohosted-racing fan nou hosting bij Transip scoren :'(
Toen bestond sohosted racing team nog niet :wink:.
Website is al half jr geleden door mij op geëist :mrgreen:

Plaats reactie