thanks MacboyTom schreef:Macboy biedt zich aan
Gezocht: Website Bouwer
-
BrianV
Re: Gezocht: Website Bouwer
- Pikey
Als je ergens hosting hebt zijn er denk ik best een paar mensen bereid een gratis CMS (joomla/wordpress) op te zetten, apache, php en mysql zijn zo geinstalleerd. Kan je het daarna zelf invullen, echt ingewikkeld is dat ook niet, dat eerste overigens ook niet 
Beetje rondklikken, best leerzaam allemaal, je zou gewoon iemand binnen de club moeten hebben die hier tijd aan wil en kan besteden.
Beetje rondklikken, best leerzaam allemaal, je zou gewoon iemand binnen de club moeten hebben die hier tijd aan wil en kan besteden.
-
BrianV
Helaas is der organistatie van een Club zo groot(her constructie fase) dat het vaak moeilijk is om iemand tevinden die naast de dagelijkse dingen (werk/kinderen) en dan vervolgens jeugd trainer/leider/bestuurs lid om ook nog eens website tebouwen, op aanraden van een maatje heb ik me website geregistreerd op https://www.transip.nl/ volgens mij zit hierbij geen hosting?Pikey schreef:Als je ergens hosting hebt zijn er denk ik best een paar mensen bereid een gratis CMS (joomla/wordpress) op te zetten, apache, php en mysql zijn zo geinstalleerd. Kan je het daarna zelf invullen, echt ingewikkeld is dat ook niet, dat eerste overigens ook niet
het hoeft niet klaar binnen een week/maand.
me streven is na de zomer een werkende site tehebben die aantrekkelijk is voor sponsers en andere mensen.
ik heb al aantal PM's gehad met aanbod alsvast harstike bedankt ervoor
de website gaat zich waarschijnlijk meer op de jeugd focussen in plaats van alleen 1 team zodat meerdere teams een onder dak hebben.
Zoals je ziet ben ik een echte voetbal lief hebber (ja dat kan naast Autosport ect
-
René130i
Hoe kan zo'n sohosted-racing fan nou hosting bij Transip scoren 
-
BrianV
Toen bestond sohosted racing team nog nietRené130i schreef:Hoe kan zo'n sohosted-racing fan nou hosting bij Transip scoren
Website is al half jr geleden door mij op geëist