owja, en Opa RonOpa schreef:GTRene schreef: shit, ik loop ook alles mis....ben al 46zit ik hier straks alleen nog met Freddy Mercury en Cor Zwart op DF
![]()
:shakeit:

@Roman...ziek? maar toch niet the swine-flu....
owja, en Opa RonOpa schreef:GTRene schreef: shit, ik loop ook alles mis....ben al 46zit ik hier straks alleen nog met Freddy Mercury en Cor Zwart op DF
![]()
:shakeit:
mexicaans gegeten....Dennis Cavallino schreef:Roman, beterschap. Staat los van deze griepepedimie, of heb je Mexicaans gegeten?
Wel Mexicaans gegeten grappig genoeg maar geen varkens...Dennis Cavallino schreef:Roman, beterschap. Staat los van deze griepepedimie, of heb je Mexicaans gegeten?
Duitsers en de varkensgriepromo schreef:130 Teletekst wo 29 apr
Varkensgriep nu ook in Duitsland
` Ook in Duitsland is de varkensgriep
vastgesteld.Het nieuwe griepvirus is
volgens het ministerie in de deelstaat
Beieren geconstateerd bij een patiënt
uit de buurt van de stad Regensburg.
Duitsland is het achtste land waar het
virus is vastgesteld.Behalve in Mexico
komt het virus voor in de VS,Canada,
Groot-Brittannië,Spanje,Nieuw-Zeeland
en Israël.In Oostenrijk is een vrouw
waarschijnlijk besmet.
In Bilthoven komt vandaag een team van
deskundigen bijeen om te overleggen
over de varkensgriep.De wetenschappers
bespreken de maatregelen die Nederland
moet nemen om de griep te lijf te gaan.
Preventie inenten bestaat volgens mij niet in dit geval. De vaccines die nu klaarliggen zijn niet specifiek voor dit virus maar lijken wel deels te werken. Volgens mij moet de griep eerst actief zijn wil dit vaccine iets kunnen doen.Hunter schreef:Tsja, toch wel een onzekerheid deze ziekte...
Maandag werd er nog geroepen dat wij ons in Nederland nog geen zorgen moeten maken,
dinsdag hoor ik ineens op het nieuws dat het kabinet overlegd of er wellicht miljoenen mensen preventief ingeent moeten worden.
Haha, onze overheid, die riepen toch ook dat wij weinig zouden merken van de kreditcrisis.Hunter schreef:Tsja, toch wel een onzekerheid deze ziekte...
Maandag werd er nog geroepen dat wij ons in Nederland nog geen zorgen moeten maken,
dinsdag hoor ik ineens op het nieuws dat het kabinet overlegd of er wellicht miljoenen mensen preventief ingeent moeten worden.
+100Rico schreef:Ben ik dan de enige die vrij nuchter blijf onder deze onzin ?
Kan iemand mij garanderen hoe betrouwbaar de nieuwsgaring is ?
Is toch een lachertje... Gisteren in Hart van Nederland.. (ja de vrouw vind het leuk) ergens Duitsland word een Nederlands wijf via het telefoonboek opgespoord die precies tussen 2 steden inwoont die van haar 30 km af liggen..waar toevallig 2 griepgevallen voorkomen (wie zegt dat ? ) moet dat wijf een verslag van het griepfront brengen.. hoe erg het allemaal wel niet is in Duitsland.. gaat die stomme koe vertellen dat je je handen moet wassen
![]()
Er word maar met getallen gesmeten.. zoveel gevallen hier, zoveel doden daar.. bladieblabla.. we worden echt in het ootje genomen.. zal best wat mensen ziek zijn... maar guess.. hoeveel miljoenen mensen lopen dit moment op de wereld met een griepvirus rond..en hoe precies weten ze dan dat het nou net om die griepvariant gaat ???
Volgens mij kijken er teveel mensen naar CSI ofzo
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], ErikS, Joost H., Joël D., Sabberjoch, WillemBoer, Wimo en 16 gasten