Ik heb 2 prachtige dagen gehad. De heenreis en de avond voor de racedag super veel gelachen, ondanks de grote stress die ik had. Gelukkig kon ik die nacht redelijk goed slapen want de volgende dag moesten we om half 8 aan het ontbijt.
's Ochtends trainen. Regen regen regen. Ik als eerst de baan op. Man wat een spanning. Voor mij de eerste keer in die auto en de 2e keer op zolder. En dan ook nog van die 200pk golfjes die je om de oren vliegen. In de kwalificatie heb ik nog wat trainingstijd gekregen (2 rondjes) en daarna begon de 1e race. Deze is gereden door Andre en Elmar.
De 2e race moest ik starten. Met het hart in m'n keel stond ik daar voor de laatste chicane met ongeveer 60 auto's voor me. Ik startte niet eens zo gek en kon een dacia inhalen, maar door mijn onkunde was hij mij de 1e bocht alweer voorbij. Geeft niet, mijn instelling was "endurance = uitrijden". En dat heb ik gedaan. Na 45 minuten begon de baan een klein beetje op te drogen en begon ik meer plezier te krijgen. Eindelijk wat overstuur en frictie in de auto. Iets wat ik in de regen nog niet aandurfde. In de laatste paar rondjes eindelijk wat competitie; samen met een ibiza een paar rondjes gereden. Heel leuk. Aanremmen en bochtenwerk dichtbij komen (en zelfs 1x ingehaald door een foutje van hem) en dan op de rechte stukken was ie er weer vandoor :banaan: Prachtig.
Ik heb belachelijk langzaam gereden maar ben toch tevreden en heb gigantisch veel zin in de volgende keer. Dan moet ik knallen

GG team! Bedankt.