DR schreef:Wit doe ik sowieso niet zoals ik al eerder aangaf. Bordeaux rood lijkt op deze plaatjes mooi maar ik twijfel of dat in het echt ook zo is. Binnenkant heb je volgens mij niet zoveel keuze. Ik vindt alcantara erg mooi en dan is het volgens mij al snel zwart. Wel een goede tip van Steven om op autogespot eens even te neuzen. Je moet ze toch vaak even in het echt zien. Vanavond nog even contact gehad over de levertijd ivm liftbare vooras. Kan wel oktober worden wat mij te ver weg is (dan kan je beter tot volgend jaar wachten ivm kenteken). Ze hadden deze vraag echter al eerder gehad dus waren aan het onderzoeken of het achteraf kon worden opgebouwd en wat dan de kosten waren. Zou er een mogelijkheid zijn (bijv op fabriek) om ze in alle kleuren te zien in het echt ?
Ja, in de fabriek zal dat zeker mogelijk zijn. Maar ook in Dld staat hij eigenlijk pas vanaf Juni bij de dealer. Dus misschien nog even geduld. Maar eventueel als potentiële koper zou je misschien wel meer mogen.
Zorg er anders gewoon voor dat je contact maakt met een dealer zodat je eventueel aanwezig kan zijn bij presentaties van de wagen. daar staan natuurlijk meerdere kleuren uitgestald.
Wat betreft interieur. Ik zou absoluut kiezen voor alcantara stuur en pook. dat is zo fraai en ligt zo heerlijk in de hand. Zeker als je een donker interieur kiest (vind ik het mooiste) dan staat dat gewoon super. Ik ben zelf gewoon fan van black on black interior. Maar ook een donkergrijze met zwart interieur is gaaf.
Over de vooras. Als dat achteraf is in te bouwen, dan zou dat natuurlijk mooi zijn, maar ik weet niet of dat wel mogelijk is. Porsche is nogal moeilijk met dat soort zaken volgens mij.