Op deze dag zal een uitdagende route verreden worden door de Achterhoek en omgeving en zullen er tevens uitstapjes gedaan worden naar de buurlanden Twente en Duitsland. De provinciale wegen laten we deze dag grotendeels voor wat ze zijn. In plaats daarvan zullen we ons begeven op het historische weggennet dat de vele dorpskernen en buurtschappen in het Achterhoekse coulisselandschap verbindt. Rechtuitbranders kunnen beter thuisblijven. Ruim 200km aan bochtige landwegen zal bijna naadloos op elkaar aangesloten worden. De deelnemers mogen er dus echt even voor gaan zitten (om mij bij te houden :twisted: ).
Onderweg maken we diverse stops en krijg je onder andere de kans om oud-Twentse specialiteiten te nuttigen :morecoffee: .
De aanvang is om 10.00u bij mijn huis in Wichmond nabij Zutphen. We zullen vroeg in de avond eindigen in de omgeving Zutphen ergens bij een place waar wat te schaften valt

Meer details volgen zodra ik en medeorganisator Leonie onze zaakjes op orde hebben

Hiervoor moeten we o.a. weten hoeveel volk er komt opdagen, dus geef je op in dit topic!
Wie doen er mee?
1. Femme + Leonie
2. Mike Spanjersbergh
3. Daniël
4. Snipe
5. Tom
6. Mark
7. Erik
8. Maurice
9. Roman S.
10. Allen
11. Max & Suzanne (+ ... en + .....)
12. Laurens
13. Xave30 (Xavier)
14. G Kolkman + maat
15. Peter& Karla (gijzbed-opc)
16. Ion-Lee + GF.
17.GTRene + leuke dame (we proberen het opnieuw )
18. Sieger de Haan + ........ en met........
19. Frank de Jonge & ???
20. Joop
21. Barend
22. Ronald Snijders
23. Kasteel
24. Macboy + vriendin
25. Ferdinand
26. Sjoerd o.v.b.
27. Thommy
28. Chuck
29. Rickstah
30. JP & Diana