De koopjeshoek: Leuke autokoopjes + alle aanverwante zaken!
- Snipe
Re: De koopjeshoek: Leuke autokoopjes + alle aanverwante zaken!
Leuk ding, die 190. Ik heb 'm laatst gezien en hij ziet er ook echt zo goed en netjes uit als op de foto.
't Is weer eens wat anders dan een BMW ook.
't Is weer eens wat anders dan een BMW ook.
- Macboy
Hoe driftbaar is zo'n ding eigenlijk ?
- Snipe
De filmpjes op youtube vond ik te slecht om te linken. Maar driftbaar is 'ie!
-
- Kasteel
Heb er wel eens 1 goed haaks zien gaan op Weeze, std sper ed, 'nadeel' is dat je ze echt weinig zit en er niet al te veel over bekend is, maar heb er vaak zat positieve verhalen over gehoord
.

- Anton
Laatste keer op Papenburg reed er ook een ouwe Volvo 740 DIESEL en JA, dat drift ook!
:banaan:

-
- Auto: Land Rovers / Alfa Romeos
Is idd een mooie, Is ingeruild op een witte straatlegale GTA 147, auto is een jaar gereden in onder andere de Squadra Italia door Martin Schotpoort...
- Arthur
- Auto: Nr.51
Dit lijkt me ook niet duur, ook al komt er nog +/-10k aan BPM bij. Passat R36 sedan, 07-2007 Zit je op 38k, lijkt me niet slecht en aardig exclusief in NL.
-
Lotus Lotus Elise 111 Sc supercharged met schade,
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
BMW Z3 M Coupe met V8
En dat voor maar 31k
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2" onclick="window.open(this.href);return false;

En dat voor maar 31k
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
is geen Z3 M coupe, maar op basis van een 2.8 coupe, dacht ik al te zien aan de vorm van de stoelenSteven Nauta schreef:BMW Z3 M Coupe met V8![]()
En dat voor maar 31k

maar toch een leuke vondst

niet zo heel bijzonder gewoon een BMW 2.8 coupe met motorconversieAbsolutes Einzelstück 4,0l V8 !!! Sehr sauberer Umbau in Fachwerkstatt mit Alpina B8 bzw. M- Teilen. 6-Gang Schaltgetriebe, AC Schnitzer Frontflaps,Neulackierung! Basisfahrzeug war ein Z3 Coupe 2,8,Laufleistung ca.bei Umbau ca.130000km! Dadurch sehr günstig in der Versicherung! Alle Verschleßteile, Reifen und Inspektion neu! Reines Schönwetterauto,kein Winterbetrieb! Nichtraucherfahrzeug! Keine Kratzer und Dellen! Alles eingetragen! Laufleistung seit dem Umbau in 2005 ca.25000 km! Bei Interresse alles weitere am Telefon! Keine SMS!

-
een betaalbare one and only!!!GTRene schreef:is geen Z3 M coupe, maar op basis van een 2.8 coupe, dacht ik al te zien aan de vorm van de stoelenSteven Nauta schreef:BMW Z3 M Coupe met V8![]()
En dat voor maar 31k
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2" onclick="window.open(this.href);return false;en de console
![]()
maar toch een leuke vondst![]()
niet zo heel bijzonder gewoon een BMW 2.8 coupe met motorconversieAbsolutes Einzelstück 4,0l V8 !!! Sehr sauberer Umbau in Fachwerkstatt mit Alpina B8 bzw. M- Teilen. 6-Gang Schaltgetriebe, AC Schnitzer Frontflaps,Neulackierung! Basisfahrzeug war ein Z3 Coupe 2,8,Laufleistung ca.bei Umbau ca.130000km! Dadurch sehr günstig in der Versicherung! Alle Verschleßteile, Reifen und Inspektion neu! Reines Schönwetterauto,kein Winterbetrieb! Nichtraucherfahrzeug! Keine Kratzer und Dellen! Alles eingetragen! Laufleistung seit dem Umbau in 2005 ca.25000 km! Bei Interresse alles weitere am Telefon! Keine SMS!wel een lekkere V8

- RobS
rob010 schreef:Prijs:€1950,-
Merk & type auto:BMW 316I compact
Bouwjaar:april 1995
Km stand:175350
APK:Januari 2010
Minpunten:Bekleding achterbank moet een keer gereinigd worden
Pluspunten:NAP km stand
Modificaties/Extra's:16' wielen,verlaagd
Zeer nette bmw 316I compact
Alarm/CV met afstandbediening en 2 handzenders
Verlaagd
16' wielen met goede banden 225/50/16
Booskijkers
Laser einddemper
Middenarmsteun
Kenwood radio / cd-speler
Mattenset
Booskijkers
Mistlampen in de voorbumper
Achter/dakspoiler met derde remlicht
Stuurbekrachtiging
ABS
2e eigenaar
2 sleutels
![]()
rob010@live.nl
0651-202620
- DownforceJan
Re: Mijn GT3-mkII te koop. Met een traantje, dat wel.
Audi6 (wie zit hierachter?)Audi6 schreef:Tja, bij de Waalgarage staat een schitterende GT3 Mk I voor 49K, en dat is dan nog de vraagprijs. Een bod van 62K in deze tijden is al heel wat. Zoals gezegd staat er ook een GT3 Mk II bij Porsche Centrum Leusden. Uit 2004 met 39.000km, met vraagprijs van 79K. Als het bod van 62K enigszins serieus is en er nog een wat hoger bod volgt, zit je precies op de juiste prijs :idea:
Ik ga lekker meebeppen:
GT3 Mk I is inderdaad goedkoper. Dat klopt, maar het is dan ook geen MkII Wat is het bouwjaar? Als je 2004 van die andere auto noemt, waarom dan niet ook het bouwjaar van de MkI?
W.b.t. Leusden: probeer daar eerst maar wat van de prijs af te krijgen en post die prijs hier ook even.
62 k is echt te weinig. Voor dat geld koop je zowat een one and only Hartge.

- DownforceJan
Vraag blijft: hoeveel krijg je er in Leusden vanaf. Ik geloof er niets van dat je er daar 10k af krijgt. Vergelijking met "standaard" Porsches en met andere merken gaat niet op. Zowel het rijden als de kwaliteit als de dagwaarde zijn ongeevenaard. Als hij verkocht is, zal ik de prijs hier posten. Dan weten we het echt. Ik gok nog steeds op 69k. De auto is in topstaat. Ik zou hem aan mijn vrienden durven verkopen. Voorlopig blijf ik er lekker mee doorrijden, maar hij blijft te koop. Elke rit is een feest. Geen enkele auto heeft me in de verste verte een vergelijkbaar rijgevoel gegeven. Alles lijkt te kloppen. Ook na 70.000 km verveelt het nooit.Audi6 schreef:Misschien heb je gelijk. Ik dacht dat er wat van die prijs van de GT3 uit Leusden af kan. Zelf heb ik ervaring met vraagprijzen bij de merkdealer waar zomaar 10.000 gulden (van 32.500 gulden naar 22.500 gulden) respectievelijk 10.000 euro (van 52.500 euro naar 42.500 euro) vanaf ging. Niet na hard onderhandelen, nee na een eenmalig bod van mijn kant was men akkoordDownforceJan schreef:W.b.t. Leusden: probeer daar eerst maar wat van de prijs af te krijgen en post die prijs hier ook evenNu is Porsche Centrum Leusden tegenwoordig zeker niet de duurste. Maar de handel van gebruikte Porsches blijft in sommige gevallen een jungle. Auto's die drie maanden geleden nog 65.000 euro kosten (GT3 Mk I, bj. 1999), kosten nu (bij een enkele aanbieder) 49.500 euro (GT3 Mk I, bj. 2000). En van vraagprijzen van sommige 996 4Sen kan soms gewoon 20k euro vanaf (77k --> 57k). Met een opbrengst van 70K hoef je niet ontevreden te zijn.
- DownforceJan
Theo Jansen is trouwens een goede zaak. Daar kwam mijn eerste GT3 vandaan. Zeer goede service. Ben je ooit van plan een gebruikte Porsche te kopen, ga dan naar De Wijk! Zoek je vandaag een redelijk geprijsde GT3, neem die van mij.Audi6 schreef:Met grote waarschijnlijkheid is de GT3 van Pon Leusden verhuisd naar Theo Jansen. Waarschijnlijk geswapt met een 996 4S met 17.000km die eerst bij TJ stond en nu bij PON :idea:
http://www.theojansen-porsche.nl/specs.php?auto=624

- Vlokmans
Een '98'er GTT met 164k op de klok voor nog geen 4k!
http://link.marktplaats.nl/242071806" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoop fun voor een paar centen :banaan:

http://link.marktplaats.nl/242071806" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoop fun voor een paar centen :banaan:
Er rijden er altijd twee mee in de dnrt en doen ook wel eens mee met de dscBrianV schreef:Hmm, maybe een MB voor tracktool
iemand in DF ervaring met de 2.3 of 2.5 MB's ?
- DownforceJan
MB is voor taxiritten in de stad joh.luco hornsveld schreef:Er rijden er altijd twee mee in de dnrt en doen ook wel eens mee met de dscBrianV schreef:Hmm, maybe een MB voor tracktool

-
haha dat is wel zo,DownforceJan schreef:MB is voor taxiritten in de stad joh.luco hornsveld schreef:Er rijden er altijd twee mee in de dnrt en doen ook wel eens mee met de dscBrianV schreef:Hmm, maybe een MB voor tracktool
maar is keertje wat anders dan die massa's BMW 325

Juist Brian, niet met de massa mee
Die jongens met de mercedes in de dnrt en soms dsc rijden staat in het groot vlaardingse taxi centrale op, die zou ik eens bellen

Die jongens met de mercedes in de dnrt en soms dsc rijden staat in het groot vlaardingse taxi centrale op, die zou ik eens bellen

- Jelmer850i
-
Die je zelf net verkocht heb?
- DownforceJan
Dat bedoel ik nu!luco hornsveld schreef:Juist Brian, niet met de massa mee![]()
![]()

-
DownforceJan schreef:Dat bedoel ik nu!luco hornsveld schreef:Juist Brian, niet met de massa mee![]()
![]()

want ik heb nu een helm, handschoenen en balaclava en ik doet er echt niks momenteel.
Zo heel af en toe karten maar dat vind ik zonde.
Ben nu me spaarpot aan het vullen voor een DF auto of race cursus/licentie