Isabella 2 jaar kan fietsen zonder zijwieltjes..
- RVV
Isabella 2 jaar kan fietsen zonder zijwieltjes..
Nouja nog 2 want aanstaande zaterdag word ze 3..
Anyway.. een beetje naar aanleiding van dit topic http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =9&t=14326" onclick="window.open(this.href);return false; over hoogbegaafheid. Wat ansich een leuke discussie is. Maar dit hoort daar niet echt thuis.
Vanmiddag moest ik met Isabella naar de boerderij, dit vanuit de peuterclub. Daar aangekomen had ze niet zoveel oog voor de koeien en de lammetjes, maar des te meer voor allerlei trapauto's en tractortjes.. Daar is ze gek van en ze zat er gelijk op. Maar er stond in de hoek een fietsje. Ja zegt Isabella daar kan ik wel op fietsen.. Ik nee hoor, die heeft geen zijwieltjes (ze kan sinds anderhalve maand met zijwieltjes fietsen) welles kan ik wel.. nouja dan moet je er maar achterkomen.. ik zet haar op dat fietsje..ze kon niet eens met de beentjes aan de grond komen. En hield haar aan het stuur vast.. ze slingerde wat heen en weer en ben er achter gaan lopen.. ik pakte haar bij de nek vast.. hield haar met mijn hand in balans en zo ineens fietste ze door de stal heen tussen de andere peuters, moeders en lammetjes door.. ze pakte gelijk de juiste balans.. ik er achter aan rennen omdat ik bang was dat ze zou vallen.. maar dat gebeurde niet.. Thuis aangekomen moest ik van haar gelijk de zijwieltjes van de fiets halen.. en ja hoor daar ging ze door de straat heen, gelijk 2x een blokje om.. niet 1 keer gevallen. Trots als pauw ik er achter aan..
Fietsen wat ze deed..
Ik moest haar zusje ophalen, die speelde bij een vriendin een kilometer verder op.. kom maar achter op mijn fiets... nee zelf fietsen wilde ze.. daar ging ze heen naast papa op haar kleine fietsje over de grote weg heen.. het ging haar heel goed af.. ze keek heel goed uit, geen stoeprand of iets anders geraakt en ook niet gevallen. Samen met haar zus fietste we weer terug.. de laatste loodjes waren wel wat zwaar, maar ze heeft alles uitgefietst. Erg bijzonder.. en alles op eigen initatief.
Esmee de oudste kan sinds 10 maanden fietsen zonder zijwieltjes (toen ze 4,5 jaar was). Esmee heeft kinderen in de klas die 1 meter 30 zijn 6 jaar oud en nog steeds zijwieltjes hebben.
En Isabella moet nog 3 worden.. echt zo'n moment dat je even megatrots bent als ouders :banaan:
Anyway.. een beetje naar aanleiding van dit topic http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =9&t=14326" onclick="window.open(this.href);return false; over hoogbegaafheid. Wat ansich een leuke discussie is. Maar dit hoort daar niet echt thuis.
Vanmiddag moest ik met Isabella naar de boerderij, dit vanuit de peuterclub. Daar aangekomen had ze niet zoveel oog voor de koeien en de lammetjes, maar des te meer voor allerlei trapauto's en tractortjes.. Daar is ze gek van en ze zat er gelijk op. Maar er stond in de hoek een fietsje. Ja zegt Isabella daar kan ik wel op fietsen.. Ik nee hoor, die heeft geen zijwieltjes (ze kan sinds anderhalve maand met zijwieltjes fietsen) welles kan ik wel.. nouja dan moet je er maar achterkomen.. ik zet haar op dat fietsje..ze kon niet eens met de beentjes aan de grond komen. En hield haar aan het stuur vast.. ze slingerde wat heen en weer en ben er achter gaan lopen.. ik pakte haar bij de nek vast.. hield haar met mijn hand in balans en zo ineens fietste ze door de stal heen tussen de andere peuters, moeders en lammetjes door.. ze pakte gelijk de juiste balans.. ik er achter aan rennen omdat ik bang was dat ze zou vallen.. maar dat gebeurde niet.. Thuis aangekomen moest ik van haar gelijk de zijwieltjes van de fiets halen.. en ja hoor daar ging ze door de straat heen, gelijk 2x een blokje om.. niet 1 keer gevallen. Trots als pauw ik er achter aan..
Fietsen wat ze deed..
Ik moest haar zusje ophalen, die speelde bij een vriendin een kilometer verder op.. kom maar achter op mijn fiets... nee zelf fietsen wilde ze.. daar ging ze heen naast papa op haar kleine fietsje over de grote weg heen.. het ging haar heel goed af.. ze keek heel goed uit, geen stoeprand of iets anders geraakt en ook niet gevallen. Samen met haar zus fietste we weer terug.. de laatste loodjes waren wel wat zwaar, maar ze heeft alles uitgefietst. Erg bijzonder.. en alles op eigen initatief.
Esmee de oudste kan sinds 10 maanden fietsen zonder zijwieltjes (toen ze 4,5 jaar was). Esmee heeft kinderen in de klas die 1 meter 30 zijn 6 jaar oud en nog steeds zijwieltjes hebben.
En Isabella moet nog 3 worden.. echt zo'n moment dat je even megatrots bent als ouders :banaan:
- GTRene
Re: Isabella 2 jaar kan fietsen zonder zijwieltjes..
- InjectTheVenom
Ik was spontaan flauwgevallen van verbazing
Voordat ik kon proberen te leren lopen moest ik al wegens heupdisplasie een spreidbroek in (jaja kom maar met die inkoppertjes over de positie waar je dan in zit
) en toen die eindelijk uit kon liep ik dezelfde dag nog.. huppa opstaan en gaan ermee.
Een achternichtje van me kon net als Isabella ook al binnen de dag zonder zijwieltjes fietsen wat ik met eigen ogen gezien heb.
Een achternichtje van me kon net als Isabella ook al binnen de dag zonder zijwieltjes fietsen wat ik met eigen ogen gezien heb.
- Michel P
Gaaf Rico, een trotse pappa, altijd leuk, ze wil natuurlijk niet onderdoen voor haar grote zus.
Michel
Michel
- frankv
op de wieleracademie d'r mee!
knap hoor, het kan trouwens best zo zijn dat ze het de komende twee maanden ineens niet meer kan, maar dan heb je dit toch maar mooi meegemaakt!
de mijne van 3,5 moest het vandaag ook op de fiets van grote zus proberen, dat ging nog niet (of volgens haar zelf heeeel goed, maar ik denk ook wel eens dat ik goed kan rijden...)
frank
knap hoor, het kan trouwens best zo zijn dat ze het de komende twee maanden ineens niet meer kan, maar dan heb je dit toch maar mooi meegemaakt!
de mijne van 3,5 moest het vandaag ook op de fiets van grote zus proberen, dat ging nog niet (of volgens haar zelf heeeel goed, maar ik denk ook wel eens dat ik goed kan rijden...)
frank
- Snipe
Ze nemen elkaar op sleeptouw. Let op mijn woorden, een dezer dagen fietst Ricardo ook zonder zijwieltjes.
- GTRene
volgend jaar komt Rico met een filmpje rennend achter z'n DF auto aan (Z4 M coupe)
Titel filmpje: Isabella 3 jaar kan rijden zonder rijbewijs...hellup :playcar: 
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Snipe schreef:Ze nemen elkaar op sleeptouw. Let op mijn woorden, een dezer dagen fietst Ricardo ook zonder zijwieltjes.
- Michel P
Ricardo is slimmer, die pakt de sleutels van de 130i en gaat met de 130i naar de kartbaan van Andrepartyondude schreef:Snipe schreef:Ze nemen elkaar op sleeptouw. Let op mijn woorden, een dezer dagen fietst Ricardo ook zonder zijwieltjes.
- Snipe
Kartbaan? Wat moet 'ie daar zoeken?
Oh ja, oefenen voor Papenburg
Oh ja, oefenen voor Papenburg
- Chuck
Leuk zeg, zag haar gisteren al door de zaak rondracen op d'r loopfietsje en nu gewoon op straat. 
-
Luuk
Haha, prachtig Rico! Leuk om te zien 
-
Peter van den Berg
Als ik dat zo hoor wordt Isabella met zulke talenten de Danica Patrick van de MotoGP over een paar jaar Rico 
- Arthur
- Auto: Nr.51
- duifjes.com
Da's snel Rico.....gaaf man..... onze Max is van 15-09-2004 en kan nu een maand of 2 helemaal alleen fietsen......het is goed voor jezelf want meefietsen durf je nog niet aan dus er achteraan lopen....maar dat gaat nog best rap zodat je dagelijkse 30min. weer hebt.
- MartijnGizmo
Geweldig, kan me je enthousiasme goed voorstellen!
Heb d'r zondag ook gezien, klein wijsneusje.... 
P.S.: Rico, werk eens aan je conditie oude hijgert!
P.S.: Rico, werk eens aan je conditie oude hijgert!
-
Tazzy
Gelijk maar een racefiets scoren en bij rabo in de opleidingsploeg 
- RVV
Esmee is nu 2 keer naar zwemles geweest.. drama bij Isabella.. net 4 dagen drie.. volgende week gaat ze ook op zwemles samen met haar zus in dezelfde groep 
- Arthur
- Auto: Nr.51
Da's ook erg rap 
- Michel P
Daar gaan jullie de handen vol aan krijgenRico schreef:Esmee is nu 2 keer naar zwemles geweest.. drama bij Isabella.. net 4 dagen drie.. volgende week gaat ze ook op zwemles samen met haar zus in dezelfde groep
Michel
- RVV
- Michel P
Doe die kleine meid eens op turnen, kan ze over een paar jaar mee naar de Olympische spelen
Michel
Michel
- RVV
Sinds vorig week donderdag zit ze ook samen met haar zus op gymnastiekMichel P schreef:Doe die kleine meid eens op turnen, kan ze over een paar jaar mee naar de Olympische spelen![]()
Michel
Begrijp me niet verkeerd het is geen wonderpeuter ofzo, maar ze vind het vreselijk oneeerlijk dat haar zus wel alles mag en zij niet..dat er 2 jaar leeftijdsverschil is, kun je een peuter van 3 jaar niet aan het verstand brengen.. daarbij zijn die 2 meiden kop en kont met elkaar. Daardoor zie je dat Isabella heel snel dingen oppakt mede dankzij haar zus. Als ze zo met elkaar en naast elkaar spelen dan doet Isabella alles wat haar zus doet ook. De jongste wil ik absoluut niet onder doen voor de oudste.
Da's soms best lastig