Ja, dat deed jij toch ook?Arthur schreef:En dan ook nog gewoon je naam zeggen

Ja, dat deed jij toch ook?Arthur schreef:En dan ook nog gewoon je naam zeggen
Dit miste ik ook..ArjandeV schreef:Misschien dat we volgende keer een route kunnen doen langs een leuk restaurantje ofzo, bijvoorbeeld aan het paterswoldse- of hoornsemeer.. Daar is genoeg ook op zondag open.
Lekker he? Ik geniet er ook dagelijks van!Xave30 schreef:Heerlijk M30 'Big Six' sound.
8) Ja ik had het over met de meneer (sorry naam weer kwijtSjappie M535i schreef:Lekker he? Ik geniet er ook dagelijks van!Xave30 schreef:Heerlijk M30 'Big Six' sound.
Jammer dat jij er niet bij was, had de M535i graag even gezien!Sjappie M535i schreef:Lekker he? Ik geniet er ook dagelijks van!Xave30 schreef:Heerlijk M30 'Big Six' sound.
YepDaniël schreef:Reactie op mijn weg gegooid blikje?
Was idd niet netjes
Goed opgelet ArthurArthur schreef:YepDaniël schreef:Reactie op mijn weg gegooid blikje?
Was idd niet netjes
Het is echt totaal niet mijn smaak (ieder zijn ding toch?), maar voor een auto van die leeftijd was hij wel in uitstekende staat. Da's ook belangrijk.Arthur schreef:Irl viel deze wel tegen, qua looks. Maar da's smaak natuurlijk
Die gasten in die zwarte sjonnie Z3 konden er anders ook wat van wat betreft spullen uit hun auto gooienArthur schreef:Ja, daar kon je gewoon je rommel weggooien in een container ipv in de berm...
635csi schreef:Bij deze willen wij ons even bedanken
Wist je dat ik deze net vakkundig verwijderd heb?!Martijn Koevoets schreef:Wisten jullie dat:
- Xavier rondrijd met een auto vol vliegen én Calvin-stickers?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten