EDIT:
youtube>Zie draad 135i van Ferdi<youtube
Origineel.........................................dat zeg ik............................M-bitious schreef:Na lang twijfelen heb ik besloten de PP demper om te ruilen voor de originele. Op zich klingt de PP super, vooral als je vol accelereert, maar tussen 1.500 en 2.000 toeren produceert hij een dusdanig zware brom, dat het me irriteert. Aangezien mijn coupe een automaat is en bij rustig woon-werk rijden de bak altijd in dat toerenbereik staat, breekt het me echt op. De koude start maak ik me ook niet echt populair mee bij de buren, maar dat interesseert me minder.
Als iemand (tja wie?) een goedkope PP demper wil hebben, en dan bedoel ik echt goedkoop, dan ff een PM. Ik had niet verwacht dit probleem bij een BMW produkt tegen te komen, mijn M3 met super sprint had dit probleem niet.
Downforce Hans schreef: Alleen in zijn 6 rij je dan 220 en dat wil je ook niet altijd.
Rond 8.45 ja2000USA schreef:Kan het zijn dat ik je vanmorgen spotte op de parallelweg van de A9, toen je de brug overging richting A'damse bos? (Vanaf rotonde bij afslag Aalsmeer?)
Nice!
Ja hij trok aardig wat straatstenen uit de grondGTRene schreef:die eerste foto, lekker bommetje zo
Gebruikers op dit forum: Cazzo46, jessedehaan, mark123, Martijn_bmw, S-RS en 13 gasten