BMW Z4 3.0i
- RVV
Re: BMW Z4 3.0i
Tom 

-
'' De auto en shoot locaties worden duidelijk beter. Groei zijn we graag. ''
Aldus, X-Factor jury
Heeeeel erg mooi Tom
Aldus, X-Factor jury

- Joop
Foto's zijn super Tom...
...niet te vergeten de auto zelf ook

...niet te vergeten de auto zelf ook

- Arthur
- Auto: Nr.51
:banaan:
-
WOW,
Die laatste foto is VET!
(Nu nog m-interieurtje erin...
)
Die laatste foto is VET!
(Nu nog m-interieurtje erin...

- VLA
Prachtige wagen hoor. 

-
- Auto: M3P, 130i
Schitterende foto's Tom! 

- Macboy
Tom, ik dacht dat je je nieuwe Z4 M onderdelen wilde showen 

-
Blijft een gave auto. En die verschrikkelijke kliklijst met een alfabet erop blijft maar om die voorste kentekenplaat zitten. Very very very not done!Tom schreef:
Wat een kar he![]()
![]()
- Adje ///M3
Ik zie de foto's nu pas. Ziet er goed uit Tom! De kap kan nu wat vaker naar beneden
8)

- Macboy
Snap ik ook niet Tom wat Steve zegt. Weghalen die onzin eronder !
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
mooie bak Tom! 

-

Van die kentekenplaat lig ik dan weer niet wakker.
Zal wel een keer weghalen.
- stradale
Excuses dat ik even een oud draadje tot leven wek. Prachtige auto, Tom! Die BBS CH staan hem erg goed. Over de kwaliteit van je foto’s is al genoeg gezegd. Toch moet ik even kwijt dat ik een Z4 zelden mooier op de plaat heb zien staan.
Ik heb afgelopen zomer een zelfde Z4 3.0i uit 2003 gekocht, alleen dan in Sterling grau en met styling 107 (ellipsoid) voor de zomer en styling 103 (doppelspeiche) voor de winter. En uiteraard rijd ik ook zoveel mogelijk open. Zo ontzettend fijn! Heel herkenbaar wat je daarover schrijft. Al word je wel aangekeken alsof je niet goed bij je hoofd bent als je open rondrijdt terwijl de temperatuur rond het vriespunt ligt…
Nu zit ik er al een tijdje over te denken om een M sportstuur te kopen. Ik twijfel nog tussen de versie met multifunctie of zonder. Persoonlijk vind ik het M-stuur zonder knoppen iets mooier om te zien. Maar om te voorkomen dat dit weer zoiets is dat je eerst niet mist omdat je het niet hebt en je je later afvraagt waarom je het niet eerder hebt aangeschaft omdat het zo verrekte handig is: zijn die knoppen op het stuur een must?
Ik heb afgelopen zomer een zelfde Z4 3.0i uit 2003 gekocht, alleen dan in Sterling grau en met styling 107 (ellipsoid) voor de zomer en styling 103 (doppelspeiche) voor de winter. En uiteraard rijd ik ook zoveel mogelijk open. Zo ontzettend fijn! Heel herkenbaar wat je daarover schrijft. Al word je wel aangekeken alsof je niet goed bij je hoofd bent als je open rondrijdt terwijl de temperatuur rond het vriespunt ligt…
Nu zit ik er al een tijdje over te denken om een M sportstuur te kopen. Ik twijfel nog tussen de versie met multifunctie of zonder. Persoonlijk vind ik het M-stuur zonder knoppen iets mooier om te zien. Maar om te voorkomen dat dit weer zoiets is dat je eerst niet mist omdat je het niet hebt en je je later afvraagt waarom je het niet eerder hebt aangeschaft omdat het zo verrekte handig is: zijn die knoppen op het stuur een must?
- Adje ///M3
Waar blijven de winterpiczzzz Tommie?
-
Leuk om te horen 
En mooi dat er hier nog een enthousiaste Z4 rijder zit!
M stuur had ik nieuw via eBay op de kop getikt.. prijs rond de 300-400 euro. Best veel geld voor iets als een stuurtje, maar was het absoluut waard. Het standaard stuur is echt te dun. Hiervoor had ik een 330i met M stuur en dat is ook heerlijk 'dik'. Moest alleen nog een los kabeltje kopen om die knoppen aan te sluiten. Het was nogal onduidelijk welk onderdeelnummer dat is. Had ook nog iets met modeljaren te maken maar hoe dat precies zit weet ik niet meer...
Ik wist niet dat er een versie was zonder knoppen? Vind het geen must (al gebruik ik ze wel veel, luister ook vrijwel altijd muziek), radio zit tenslotte gewoon binnen handbereik. Als ik naar iets kijk op autogebied vind ik opties heel belangrijk, als ik het heb denk ik 'ach eigenlijk boeit het ook niet'.
Adje: tja fotograferen doe ik inderdaad echt te weinig (zonde van het spul)... binnenkort eens erop uit, is al te lang geleden idd...

En mooi dat er hier nog een enthousiaste Z4 rijder zit!
M stuur had ik nieuw via eBay op de kop getikt.. prijs rond de 300-400 euro. Best veel geld voor iets als een stuurtje, maar was het absoluut waard. Het standaard stuur is echt te dun. Hiervoor had ik een 330i met M stuur en dat is ook heerlijk 'dik'. Moest alleen nog een los kabeltje kopen om die knoppen aan te sluiten. Het was nogal onduidelijk welk onderdeelnummer dat is. Had ook nog iets met modeljaren te maken maar hoe dat precies zit weet ik niet meer...
Ik wist niet dat er een versie was zonder knoppen? Vind het geen must (al gebruik ik ze wel veel, luister ook vrijwel altijd muziek), radio zit tenslotte gewoon binnen handbereik. Als ik naar iets kijk op autogebied vind ik opties heel belangrijk, als ik het heb denk ik 'ach eigenlijk boeit het ook niet'.
Adje: tja fotograferen doe ik inderdaad echt te weinig (zonde van het spul)... binnenkort eens erop uit, is al te lang geleden idd...
- stradale
De versie met knoppen komt inderdaad veel vaker voor. Hier een foto van een M-stuur zonder knoppen in een Z4.
http://www.zroadster.com/galerie/data/1 ... enkrad.jpg
Het gaat me met name om de dikkere hoepel, voor het stuurgevoel. Qua prijs scheelt het een paar tientjes geloof ik. Decisions, decisions…
http://www.zroadster.com/galerie/data/1 ... enkrad.jpg
Het gaat me met name om de dikkere hoepel, voor het stuurgevoel. Qua prijs scheelt het een paar tientjes geloof ik. Decisions, decisions…
- FreudeamFahren
Als het een verschil een paar tientjes is, dan wist ik het wel. Met knoppen. Nadelen kent de versie met knoppen immers niet, op die paar tientjes in aanschafprijs na dan.
- MoNkToNk
Het Z4 M stuur is inderdaad een aanrader. Op ebay is het vrij goedkoop te bemachtigen:
http://cgi.ebay.de/BMW-Z4-M-Lenkrad-Spo ... 51967e429d" onclick="window.open(this.href);return false;
http://cgi.ebay.de/BMW-Z4-M-Lenkrad-Spo ... 51967e429d" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Kan je zo'n stuur niet gewoon bij de BMW halen?
Heb ik laatst voor de M5 ook gedaan, prijs viel erg mee omdat je de airbag natuurlijk niet mee hoeft te bestellen.
Ik was zo'n 350 euro kwijt.
Heb ik laatst voor de M5 ook gedaan, prijs viel erg mee omdat je de airbag natuurlijk niet mee hoeft te bestellen.
Ik was zo'n 350 euro kwijt.
- stradale
De Z4 moet binnenkort toch voor een beurt. Kan ik gelijk eens informeren wat de dealer er voor vraagt.
- Macboy
Volgens mij vraagt de dealer zo € 700.
- stradale
http://accessories.bmw.nl/internet_bmw/ ... oluteNav=2
Net even gezocht op de site van BMW en het M-stuur is kennelijk verkrijgbaar vanaf €372. Die 'vanaf-prijs' zal wel slaan op het M-stuur zonder de multifunctieknoppen en exclusief montage.
Net even gezocht op de site van BMW en het M-stuur is kennelijk verkrijgbaar vanaf €372. Die 'vanaf-prijs' zal wel slaan op het M-stuur zonder de multifunctieknoppen en exclusief montage.