Steven Nauta schreef:Nee, mij Mark noemen doet niet pijn :fy:Rodney schreef:@mark.. het is niet leuk om een witte zo smerig te zien.. dat doet pijn..

Hahahaha, sorry steven..

Steven Nauta schreef:Nee, mij Mark noemen doet niet pijn :fy:Rodney schreef:@mark.. het is niet leuk om een witte zo smerig te zien.. dat doet pijn..
Haha bedankt, maar moet helaas wel eerlijk melden dat ik niet achter het stuur zit in het laatste rondje in het filmpje van tom.Steven Nauta schreef:Ziet er goed uit heren. Driftwerk van Erik is ook echt strak, mooi alles aan elkaar lussen.
Gaaf om de witte zo smerig te zien 8) Waarom zie ik hem nou nooit rijden in Leeuwarden:
hahahhah! De eerste shot waarin Erik (of Roman?) keihard voorbij komt vegenTom V schreef:[vimeo]http://www.vimeo.com/3539801[/vimeo]
Maurice en Erik @ Driftsport dag. Heb Maurice helaas maar 1 x op de film staan maar toch leuk om even zien toch?
Ha dat klopt wel ja, maar het stukje waarbij je bocht 1, 2 en 3 dwars pakt was anders ook aardig netjes, het was alleen zonde dat er iemand voor je gespind was. Ik weet dat er eerst een instructeur in zat maar toen je daarna weer achter het stuur dook ging het behoorlijk netjes, die run had ik alleen niet gefilmd.Erik335i schreef:Haha bedankt, maar moet helaas wel eerlijk melden dat ik niet achter het stuur zit in het laatste rondje in het filmpje van tom.Steven Nauta schreef:Ziet er goed uit heren. Driftwerk van Erik is ook echt strak, mooi alles aan elkaar lussen.
Gaaf om de witte zo smerig te zien 8) Waarom zie ik hem nou nooit rijden in Leeuwarden:
Dat is een instructeur van Driftsport, Vincent geloof ik, reed errrg goed! Bijremmen met links e.d. ben ik nog niet aan begonnen :o
Heb me echt super vermaakt zaterdag, als je het wat onder de knie krijgt wordt het leuker en leuker
Nu eerst maar even wat bandjes bestellen
Speciaal voor jou Romo:romo schreef:Verdomd gaaf heren...............................en die achterlichten he, die achterlichten ( uitspreken als Andre van Duin met commentaar bij de dafjes achteruit rij lichten, evt met caravan........................)
Dat zal ik wel zijn, hehe! Erik kent z'n auto daar tegoed voorMaus335i schreef:hahahhah! De eerste shot waarin Erik (of Roman?) keihard voorbij komt vegenTom V schreef:[vimeo]http://www.vimeo.com/3539801[/vimeo]Lag in een deuk toen ik die voor het eerst zag.
Dat heb ik nou met de M3 ook altijd....................................tank weer vol gegooid, BC geeft aan een actie radius van 550km ofzo................................................sta ik na 350 km weer bij het tankstation natuurlijkDe 335i van Erik is nog erger, gister kon ik volgens de bereikteller 641km op een volle tank rijden Das bijna 1 op 11
Paar auto's terug, 120d, reed ik ook minder ver op een tank, die reed ongeveer 1 op 13,5.Jelmer850i schreef:aah ok, ja dat had ik met mijn 320d ook zo ongeveer..
Mooi op het gras
Gebruikers op dit forum: bartb, Berry1000RR, Bing [Bot], Bokkepoot, e30touring1990, Kocheler, Mark 320iS, Mil0, nielsdf, Wimo en 12 gasten