Hoop dat ik red! Auto wassen zit er niet in

Klinkt ook echt heerlijkfrank de jonge schreef:Roman, wacht maar tot je dat ding van mij IRL hoort :twisted:
Dan weet ik nog niet zo zeker of je een airbox wilt ofniet....
Steven Nauta schreef:Ik ben er helaas niet bij zondag....
Moet nog ff afwachten of ik kom...ben helemaal beroerd duizelig draai draai en men hartje tiktiktik snel en men kop in de fik pff...hm...werd zo vanmorgen wakker, denk oververmoeid ofzo...verder suis in men kop...kon niet eens typen e.d. klote aaaaah dus ga weer liggen voel me slecht zeg.Xave30 schreef:Morgen, tommorow, mañana , demain , amanhã !!!!!!!!! :banaan:
@GTRene - Sta ik nog op de wachtlijst voor een klein ritje mee?![]()
![]()
Ik vind alles prima, ik kom op de fiets en dan kruip ik wel bij iemand in de auto... 8)Rico schreef:Martijn (Koevoets) rij jij met mij mee ?
Oh oh.GTRene schreef: Moet nog ff afwachten of ik kom...ben helemaal beroerd duizelig draai draai en men hartje tiktiktik snel en men kop in de fik ..
Martijn 'Flexibel' KoevoetsMartijn Koevoets schreef: Ik vind alles prima, ik kom op de fiets en dan kruip ik wel bij iemand in de auto... 8)
Arjan San , Arjan San , Arjan San!!!!!!!!ArjandeV schreef:pff
carwash wil ik.. kleien? wtf..
ik ben geen poetser en het is een leasebak
LOL joop jij moet toch beter weten met zo een mooie zwarte bolideJoop schreef:...kleien doe je op de pot...
...enkel een autoborstel met wat shampoo en en een hogedrukreiniger doet doorgaands al wonderen.
Erik K. gezelligChuck schreef:Ik kom ook even langs waaien, wie rijden vanuit richting amsterdam??
Tot morgen C.
Ik wel.Erik K. schreef:Ik weet alleen niet waar Snipe vandaan komt.
helaas mannen, ik kom niet morgen, ik voel me wel al iets beter dan vanmorgen en vanmiddag, maar nog steeds wat draaierig en suis in men kop en slapjes (maar een slapjanus was ik alXave30 schreef:Oh oh.GTRene schreef: Moet nog ff afwachten of ik kom...ben helemaal beroerd duizelig draai draai en men hartje tiktiktik snel en men kop in de fik ..ik hoop dat je je snel beter voelt. Lijkt me heel lastig dat.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten