Meende dat het zo'n Nissan Micra was
Gefeliciteerd!Jelmer850i schreef:Mijn M5 is net verkocht, weet niet als ik met de 118d kom.
Ferdinand schreef:Allemensen, wat maakt die Citroen C1 een geluid zeg. Niet normaal meer!!frank de jonge schreef:Daniël Daniël Daniël, waar moet dat toch heen![]()
Anyway, ben wel benieuwd hoe dat hok van mij klinkt onder een grote viaduct @ WOT.
Heb wel een klein idee en daar heb ik ook wel een filmpie van alleen is ie na verloop van tijd nog ietsie harder gaan klinken
[vimeo]http://www.vimeo.com/3408019[/vimeo]
Niet twijfelen, gewoon doen! Zoiets moest eigenlijk verplicht op iedere BMW met pit :banaan:Roman S. schreef:Jammer dat je niet kunt Steven. Had graag 't geluid van je airbox even gekeurdZit zelf namelijk nog wat in dubio over eventuele aanschaf daarvan
voor de zekerheid kan je een paar staten er wel in zetten, de omtrek van deze route valt heel erg mee, dus wordt je makkelijk weer naar een juiste route begeleid.GTRene schreef:kun je trouwens die route die op pagina 1 staat ook in je MIO of TOMTOM stoppen? of moet je dan elke straat invullen...
Heb je zeker gelijk in. Maar vind zo'n airbox nieuw nogal duur (word 2e hands sowieso nooit aangeboden), en zeker op basis van een e36 325i. Wil dus graag eerst even 'overtuigt' worden van de meerwaarde ten opzichte van een K&N filterAdje ///M3 schreef:Niet twijfelen, gewoon doen! Zoiets moest eigenlijk verplicht op iedere BMW met pit :banaan:Roman S. schreef:Jammer dat je niet kunt Steven. Had graag 't geluid van je airbox even gekeurdZit zelf namelijk nog wat in dubio over eventuele aanschaf daarvan
PS: Opzich wel kl*te dat ik er niet bij kan zijn, maarja.... halve dag in een S6 V10 rijden is ook geen straf.
De meeste mensen heb ik op Ring vorig jaar gezien, dus al weer een tijdje terug. Staan inmiddels ook al weer een paar nieuwe gezichten tussen. Dus dat is altijd wel leuk.Mike Spanjersbergh schreef:Idd, is lang geleden joop
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast